SKISŁEM XDDDDDDD
na 8.0 140 mag solował 100 rpka to primo
secundo, w KAŻDEJ turze combo rpka we mnie wchodziło po 500~,
Nie wiem co brałeś, ale jak chcesz na openkach korzystać z ue, to już widzę jak cię ktoś do teamu bierze XDDDDDD
Wersja do druku
Słuchajcie, może sprawdzicie jak wygląda PVP na równych normalnych poziomach, skillach i magic lvlach? Niepotrzebnie zakładacie, że każdy rp będzie miał 90~skille a mag 70mlvl...
Dzisiaj postaram się uruchomić War-server.
no tak, tylko już na 200+ levelach palek dmg z assassina ma ten sam, mag za to będzie bić po 1000 z sd w potwory
lekko zmiejszyć hity z assassinek i będzie git
i popraw hity knighta z czarów, raz żeby się w jakiś sposób zwiększały, dwa - żeby attack mode(full atk/def) nie miał wpływu na dmg z czarów
Ale wlasnie dmg maga tez praktycznie nie rosnie z lvlem XD wiec im wieksze lvl tym gorsze pvp bo palek nie dosc ze bedzie wastowal magow to jeszcze zabicie go bedzie wyzwaniem natomiast taki mag zawsze bedzie kapciem :>
Z tego co seya pokazal to roznica 100-200lv bedzie wygladac mniej wiecej tak ze z sd uderzy w MOBA o 20 wiecej xDD lvl/5 za to mlvli pewnie wbijesz z 10 max 15 czyli mlv x 9 140-150 dmg w potwora roznicy o ja pierdole XDD a gosc bedzie mial 2 tysiace zycia i bedzie dostawal kule po 400 to ja juz to widze jak rpka zabijasz haha
@edit
Bedzie pvp aka spamm hotkeyow tylko ze przez slabego manasa ms bedzie w plecy w pvp tak ze jakbym chcial spamowac hotkeye to bym poszedl na 8.6+ tibie eloszka
panowie RP ma w chuj duży dmg z assassinek, ale ja przypominam że assassinki nawet jak będą w cenie 10k za 100 jak na rl to i tak będzie ciężko profitować bo one bardzo szybko się kończą.
na dzień dzisiejszy jest problem z tym robieniem balansu na późniejszych lvlach, bo jak dmg zależy od m lvla to praktycznie wgl nie rośnie, jest jakiś chujowy przelicznik totalnie aktualnie trzeba to wymyślić tak, żeby ten dmg rósł w miare lvla, ale żeby nie zależał tylko od lvla.
Haha 140 ms solowal 100 rp, nie no dobre. daje okejke
Raz jeszcze powtarzam: poczekajcie na war server, wtedy wszystko wyjdzie w praniu.
Oczywiście mam pewną koncepcje jak ma wyglądać PVP i chce wprowadzić jeszcze parę małych zmian do systemu czarów nim uruchomię testy (silniejsze ue).
Jeżeli któraś z profesji będzie za silna/słaba to poprawimy to, jestem osobą otwartą i rozważę każdą propozycje, no chyba, że zdanie zaczyna się od "Seya znowu zjebałeś", dlatego proszę was o wyrozumiałość i cierpliwość.
Z tego co wiem, to w tibii formuła dla maga zawsze była taka:
1 mlvl = 4 levele
czyli 80 mag z 60 mlv zadaje tyle samo obrażeń co 100 mag z 55 mlvl
(60*4 + 80 = 320 (przelicznik) ; 55*4 + 100 = 320)
jak jest tutaj?
edit
Formuły obrażeń, leczeń oraz inne:
http://tibia.wikia.com/wiki/Formula#...mage.2FHealing
Problem chyba w tym, że w którymś update zmienili tą formułę i chyba to było właśnie w okolicach 8 xd
Problem w tym aby stworzyć swoja własną i dobrze zbalansowaną formułę :)
http://tibia.wikia.com/wiki/Updates
Właśnie w 8.0 został ustawiony ten wzór bardziej zależy od mlvl, wcześniej był ten bardziej zależy od levela.Cytuj:
Update 8.0 napisał
PS. Ten od mlvl jest lepszy.
meh, myślałem że to w 8.1+
mi bardziej odpowiada stary wzór, 2 lvl = 3 mlvl, ale to już sami zdecydujcie jak chcecie ;p
btw
You lose 65 hitpoints due to an attack by a carrion worm.
trochę za mocno ;d
Oczywiście, że dmg z run powinien zależeć głównie od mlev. Jeśli paladyn ma dostęp do assasin starów to jego dmg z SD powinien być symboliczny; co nie zmienia faktu, że hity z tego po 600~ to przesada.
Nie wiem co Wy macie do dmg palka z assassinek, ale śmieje sie xD Sd mnie cisnie równo, a ja gówno zrobie w pvp asskami, wiec nie ruszajcie tego najlepiej, bo palek gównem bedzie. Moze w ogole mu asski zabierzmy.
Prawda jest tez taka, ze palkiem w pvp moge uzywac JEDYNIE assek, bo nawet exori con od poczatku bije tyle samo, 60-80 w moby
this
albo stara formuła, albo ta nowa + możliwość uzywania czarów ofensywnych i defensywnych naraz.
niech palek bije mocno z sd, w koncu to najmocniejsza runa, po prostu dmg z assassinek zmiejszyć o ~20%
ludzi właśnie przyciąga stary system spelli :P
niech @Seyaelo ; się wypowie jak jest lub zrobi ankietę
wiadomo ze nie dogodzimy kazdemu, wsyscy chca zeby jego profka byla najlepsza..
Dlatego nalezy zrobic tak, zeby KAZDA byla NAJLEPSZA (w swojej dziedzinie).
Ale przestańcie patrzeć na inne protokoło, albo najlepiej usuńcie sobie te zjebane numery protokołów z głowy i wbijcie sobie do niej, że protokół który omawiamy to TorgOT 1.0
I teraz musimy wykombinować jak powinno to wyglądać zbalansowane na protokole TorgOT 1.0, bo patrzenie po protokołach tibijskich jest chuja warte.
Jeśli chodzi o sorka i druida to fajnei byłoby jeśli ten pierwszy miał większy dmg z SD, GFB, HMM; a dla druida dać jakieś inne runki z lepszymi przelicznikami.
ok
ek - bloker, healing czarami slaby, runy lecznicze, dmg z melee dobry, sredni ze spelli
rp - w zwarciu pada jak szmata, healing czarami dobry, runami dobry, dmg na dystans mocny, sredni ze spelli
ed - healer, dobry def (na pewno lepszy niz ms), b dobry healing, jako jedyny moze summony robic, dodac jeden spell ofensywny i bedize git
ms - dmger, slaby def, dobry healing, duzo spelli ofensywnych, mocny dmg
tak to widze
Tak na moje oko, bez znaczenia jaki to protokół czy inne chuje muje, obrażenia powinny zależeć też od lvla. Na zdrowy rozsądek po to wbija się lvl żeby postać była silniejsza.
Może to być mały wzrost o wiele mniejszy niż ten od skilli np w stosunku 1 do 4, ale niech będzie, żeby wbijanie cyferek w jakimś tam momencie gry dalej miało sens.
I to powinno tyczyć się wszystkich profesji.
Problem polega na tym, że balansacja nie polega tylko na martwych obliczeniach dmg poszczególnych postaci.
Jeśli ma to być serwer RPG (w jakimś stopniu) to na balansację trzeba patrzczeć pod różnymi kątami, szczególnie jeśli mówimy o sorcu i druidzie.
A) W jakich sytuacjach potrzebny jest sorcer na ile moze pozwolic sobie solo w PVE
B) Stworzyć sytuacje w których potrzebny jest druid - raid bossy na których knight się nie wyhealuje
C) Zrobić odpowiednio słabsze uhy dla knightów aby sio druida było potrzebne
Nie wiem co jeszcze, muszę się przysiąść i popatrzeć na formuły, poobliczać porozmyślać...
o to to
druid powinien miec jakiś czar na zwiększanie shieldingu dla siebie + może jakiś buff dla teamu? +2-3 magic levele dla party albo jakiś bardzo szybki regen?
no i exevo gran mas poxa zmienić żeby biło z poisona tak 2/3 - 3/4 tego co mag z ue, za to zatruwało silnie(40-100 dmg per turn?), nie każdy ma exane na hotkeyu, w sam raz manę by magom potrafiło zjeść w walce.
co do rp to nie wiem, ale imo knightowi powinny się z levelem lekko zwiększać hity z melee, z czarów tak samo
Imo DMG też powinien zależeć od lvl'a
Możesz to jakoś uargumentować? Ja osobiście, nie widzę sensu dalszej gry po osiągnięciu 60-70 mlvla czy 90 skill meele/dista, gdzie wbijasz 1 mlvl/skill na 15 lvli, a Twój dmg między 150, a 250 lvlem różni się o 15 - To tylko przykład oczywiście.
Postać w raz z lvlem powinna rosnąć w siłę chociaż oczywiście proporcjonalnie mniej niż ma to się w przypadku wzrostu skilli/mlvla.
tak, w końcu chcemy stary protokół również z tego powodu.
osłabiony uh dla knighta to głupia opcja.
ciekawą sprawą byłoby gdyby druid mógł używać czarów ofensywnych i defensywnych w tym samym czasie (tak jak na rl). wtedy nie potrzebowałby innych usprawnień. mógłby siochać knighta i bić hmm/sd/explo jednocześnie
@polek asty ;
zgadzam się w 100%, szczególnie gdy na tej tibii expi się głównie z run bo manasy nie dają za dużo many.
niech w końcu @Seyaelo ; się wypowie
i mam nadzieję, że run nie ma w sklepach
Ciekawe czy idzie zrobić formułę która 20% twojego poziomu postaci zamienia w dodatkowy sword/club/axe/shield (dla knightów)
10% twojego lvl'a zamienia w dodatkowy dist i shield (dla palków)
5% twojego lvla w dodatkowy m lvl (dla druidow i sorcow)
i nie nakładałoby się to na twój prawdziwy skill z tych rzeczy (tak jak itemy dajace skille w tibii), aby trening szedl tak samo.
Rozwiazaloby to troche problem z dmg per lvl :)
Ps. Runy w sklepie powinny być zajebiście drogie aby ekonomia na serwerze nie polegała na końcu na zbieraniu kasy dla funu
bez przesady nie robmy z tego tibianica...niech beda w sklepie ale powiedzmy 2x drozsze niz zaklada tibijska regula bp uh 6k, sd 10k, hmm 3k, itp
Imho Byczek podał nam najbardziej logiczną klasyfikację profek. Każda przydatna do czegoś innego.
Powiem tak - jeśli chodzi o druta można by wild growth zmienić z instanta na runę. Do tego coś ofensywnego, nie super turbo, bo wiadomo - drutex to gł. healer ale, żeby mógł sobie w miarę komfortowo expić solo, bo teraz to mu pozostają jedynie rózgi (które są zdeczka trudniejsze do zdobycia niż sorcowe), exori cośtam które bije 1 kratkę przed i runy, które kosztują/trzeba poświęcić sporo czasu, żeby je zrobić a to i tak gfb/hmm/explo które ma rozrzut dmg jak stąd do Poznania, sd musi kupować. (Gdzie sorc ma hury wszelkiej maści o UE nie wspomnę, no ale kiedyś i tak było i się grało, więc to tylko opcjonalnie).
No i co jeszcze jeśli chodzi o exhaust - teraz to taki mag/drut rzeczywiście mogą młócić runami czy czarami, ale równocześnie nie mogą leczyć siebie/potować, bo exhaust, więc albo atakują, albo się bronią. Taki pall dla porównania bije sobie radośnie z łapy, prawie jak sorc z SD ale może się równocześnie radośnie UHować. Profit?
Aha i jeszcze z pozdrowieniami dla kogoś kto robił tego QUESTA (do przejścia elf fortress i podziemia, czyli "trylion elfów, bilion scoutów i miliard arcanistów")
Załącznik 324028
śmiechłem hardo xD
druid - powinien jako jedyny robic summoni, czary leczace, brak czarow ofensywnych jedynie moze robic runy (oprocz sd) jedyny moze uzywac parala
no i shared exp, posiada buffy dla teamu
ms - wszystkie czary ofensywne moze robic sd(wali z nich wiecej niz druid) posiada czar wysysania zycia (oczywiscie z ogarnietymi przelicznikami)
pall - sredni healing uderza polowe z 1/3 z sd tego co ma ms cit chance niech zostanie, podatny na melee ataki .
ek - bloker moze uzywac uhow czary zalezace od skilla i ataku broni malo podatny na ataki melee.
Załącznik 324029
i jeszcze kawałek tylko nie ująłem go.
jeszcze imo knight powinien być bardziej odporny na psychical dmg niż inne profki
Dmg z sd rosnie z lvlem wczoraj gadałem z Seya wiadomo z m lvlem rosnie o wiele mocniej ale lvl też pomaga. To primo. Drugie to palkowi Seya usunie 1% krytka i być może lekko obniży dmg assassinek wiec juz też będzie git. Dmg msa jest dobry (sd/ue) 40 ms z 55 m lvl 350 hit z ue w ludzi to jest słabo? wiem że nie którzy chcieli by bić po 1k z ue w ludzi ale niestety. Co do zmiany dla ms to własnie dmg explo/hmm/gfb/flam hur. Dla ED wg. mnie to pox powinno zadawać normlanego hita + summonowanie tylko dla ed i juz gites. Knight po osłabieniu uha jest zbalansowany dmg z exori gran powinno być zależne od broni+skille+lvl z melee bije ok.
Przecież summonowanie tylko dla ED to praktycznie żadna zmiana.