Poczekaj aż będziesz musiał kupować wzmocnione bełty! :D
Wersja do druku
A ja tam gram na PVP :P
Nowa aktualizacja zostanie wprowadzona 7 grudnia, zapraszam!
http://forum.altaron.pl/showthread.php?t=4735
Cytuj:
Trochę czasu już minęło, więc pozwalam sobie trochę poopowiadać o postępach w pracach nad łatką do gry. Może zacznę od wesołej wieści - łatka wyjdzie w piątek 7 grudnia, czyli za tydzień. Teraz, gdy podałem datę publicznie, to trzeba się jej już będzie trzymać i nie spóźniać
No to kilka słów na jej temat. Ostatnim razem mówiłem między innymi o potworach i zmianach w ich łupach. Nie tylko to ich jednak dotknęło - od tamtego czasu dokonano również u nich wielu modyfikacji w odpornościach na różne typy obrażeń. Właściwie każdy stwór jest teraz na jakiś żywioł odporny bardziej, a na jakiś mniej, czy wręcz wrażliwy. Oby to urozmaiciło nieco Wasze polowania, dodając nieco wymagań co do przygotowania na nie!
Poważnym modyfikacjom uległy też czary. Magiczne Cięcie oraz Miecz Zegiona wojownika cierpiały, gdy używano przy nich broni zaczarowanej. Mam nadzieję, że udało się nam zaradzić wreszcie temu problemowi i zadawane obrażenia będą bliższe tym od broni fizycznej. To jednak nie wszystko. Dodatkowo wojownik zyska podobne do wspomnianego Cięcia, choć mocniejsze, nowe czary obszarowe bijące z żywiołów (elementalista) i mroku (nekromanta). Odpowiednio dobrane do przeciwnika powinny sprowadzić niemałe spustoszenie. Rycerz specjalizujący się w broni jednoręcznej otrzyma również do swojego arsenału Tarczę Żywiołów - czar, który niczym Gruboskórny ochroni przed magią gracza dzierżącego tarczę, lecz przez dłuższy czas i z mocą zależną od jej rodzaju i umiejętności obrony postaci.
Umiejętność Gradu Pocisków to jedna z niewielu nowości, jakie otrzyma łucznik - profesja najmniej chyba przez nas ukochana w tej łatce. Tak jak nazwa sugeruje jest to czar ofensywny pokrywający większy obszar, a nie jeden cel. Będzie wymagał sporej garści amunicji na strzał. Nekromanci również otrzymają możliwość czarowania swoich puginałów, by zadawały magiczne obrażenia przy Skrytobójcy i Kaleczących Sztyletach.
Mag, jeśli chodzi o czary, doznał odnowienia. Runy pocisków zostały trochę wzmocnione w taki sposób, że dorównały mocą Świętemu Pociskowi. Utworzono też dla nekromantów nową runę Pocisku Mroku - również równą poprzednim pięciu. Potężny Pocisk Śmierci jednak wciąż króluje pod względem zadawanych obrażeń, o to się nie martwcie. Drugą zmianą jest pozbycie się run tworzących (pojedyncze bądź większe) pola ognia, trucizny czy energii zastępując je runami powodującymi zatrucie, podpalenie, porażenie pojedyncze bądź masowe. Będą to więc runy podobne do Odparcia Zła maga duchownego, ale powszechne i o wiele słabsze. Poza tym nowość dla magów duchownych. Znane jest Wam zapewne zaklęcie Uzdrowienia drugiej wybranej osoby. Wprowadzona zostanie również potężniejsza jego wersja, jednak z obostrzeniami. Nie będzie można jej użyć na sobie, ani na obcym graczu, a jedynie na postaci należącej do tej samej drużyny, co uzdrowiciel.
Swoją drogą - czy ktoś zauważył, że czar Śnieżyca ma niewłaściwą inkantację? Zostanie ona poprawiona przy okazji zmiany tego zaklęcia na coś znacznie silniejszego, niż jest teraz. Wiedzcie, że nie wszystkie zmiany w czarach wymieniłem, a jedynie te najciekawsze. Sporo tego zrobiono - a to zmiany jakichś wymagań poziomowych, kosztów many czy długości wyczerpania po rzuceniu. Na razie jednak tyle.
Wciąż staramy się również zachęcić graczy do korzystania z zaczarowanego oręża. W tym celu między innymi zmieniono właściwie wszystko (obrażenia, koszt many, wymagania poziomowe) w różdżkach i kosturach, ale nie tylko. W ramach poprawienia obronności wojownika przyjrzano się dokładniej wzorom na redukowanie obrażeń tarczą, czy też bronią dwuręczną. Powiem tyle, że obrona zarówno broni, jak i tarczy odegra teraz trochę większą rolę, niż odgrywała dotąd, dlatego nie zdziwcie się, gdy ujrzycie inne statystyki czy wymagania poziomowe swojej broni i tarcz. Miejmy nadzieję, że teraz rzeczywiście będzie można poważniej rozważać wybór między wojownikiem jedno- a dwuręcznym.
Chcielibyśmy również zachęcić mocniej do drużynowej współpracy. Nie tylko tamtym mocniejszym czarem uzdrowienia, ale również bonusami do zdobywanych dzielonych punktów doświadczenia, gdy gramy w grupach kilkuosobowych. Będą one teraz wyraźniej zauważane niż dotąd.
Czy to wszystko? Cóż, pewnie o czymś zapomniałem, ale z ważniejszych rzeczy tak. Rzecz jasna ciągle na boku robi się coś mniejszego: a to dorzuci parę nowych mebli i ozdób domowych, a to da możliwość podróżowania karawaną do Bekalelu i z powrotem nie tylko o określonej godzinie, a to stworzy się nowe narzędzie dla alchemików - moździerz do wydobywania prochów ze zwłok pewnych potworów. To wszystko jednak są drobnostki, więc nie poświęcę im wielkiej uwagi.
Póki co miłego wieczoru, cierpliwości i dobrej zabawy życzę ja oraz
Ekipa Altaron.pl
Zapowiada się świetnie! Już od jakiegoś czasu widać znaczną poprawę w ilości osób online. Myślę, że po tej aktualizacji balans będzie jeszcze lepszy a gra ciekawsza :). Zapraszam do wspólnej gry.
Dzisiaj miala miejsce swiateczna aktualizacja wprowadzajaca wiele zmian:
http://forum.altaron.pl/showthread.p...8157#post48157
Gra ktos tutaj jeszcze?
Gra i to dużo osób. Po aktualizacji wiele się zmieniło :)!
To dawajcie swoje nicki, moze jakis team sie ogarnie )
Czy tylko ja jestem taki głupi czy na tym "Roku", nie ma wgle questów ;d ? zrobiłem te 3 pierwsze chodzę do wszystkich npców gadam z nimi o ich historii itp jakoś tam zagaduje a oni nic ;d, nie widzi mi się jakoś bicie bugów do 10 lvla.
Na samych zadaniach mozna wbic 8 poziom co najmniej, a expienie jest przyjemne bo respy sa na rooku calkiem calkiem. Szkielety bij zamiast bugow, kup krotki miecz za 100 miedziakow i jazda!
Rozwiazanie swiatecznego konkursu:
http://forum.altaron.pl/showthread.php?t=4966
gra tu jeszcze du.żo osób ;)? bo założyłem dziś konto i się zastanawiam...
Demoniczny Pomiot warty cos?
Uu bosy, nowe itemki, nowe tereny... Zapowiada się na prawdę świetna aktualizacja. Czyżby na 2 rocznice? :)
Ostatnio tak zacząłem (ponownie) z kumplem grać, no i jest po raz kolejny pod wrażeniem tego klimatu, zadań, całego RPG, POLECAM Z CAŁEGO SERCA KAŻDEMU
Na serwerze wybuchła nowa wojna. Sporo starych graczy wróciło do gry, zaczynają grać nowi. Ogólnie na serwerze znów jest jakiś ruch więc zachęcam wszystkich do gry.
Tutaj macie filmik z paru ostatnich akcji:
http://www.youtube.com/watch?v=VD_-N...ature=youtu.be
Miłego oglądania!
Chciałem sobie zagrać na npvp. Kupa. Lagi jak ja pierdole ;_; Ofc. wszędzie indziej pingi po 30.
gra ktoś z torga?
Opłaca się wracać na altaron teraz? Bo grałem od startu pierwszego serwa ale potem troche upadł..
Chyba się opłaca, z tego co widziałem na screenach to czasami depo jest pełne bydła :DD
Osób do wspólnej gry nie zabraknie na pewno. Widzę, że osoba prowadząca temat nie umieściła pierwszego publicznego materiału z nowego klienta i silnika!
Niech was nie zrazi grafika. To bardzo wczesne demo:
http://www.youtube.com/watch?v=U2LuBjH3FFs
Zapewniam Cię, że wina leży wyłącznie po twojej stronie.
Wielka aktualizacja nadchodzi w tą sobotę!
Już w przyszłą sobotę! - Forum Altaron.pl
Zapowiedzi:
Wiosenna aktualizacja 2013 - zapowiedź I - Forum Altaron.pl
Wiosenna aktualizacja 2013 - zapowiedź II - Forum Altaron.pl
Wiosenna aktualizacja 2013 - zapowiedź III - Forum Altaron.pl
Wiosenna aktualizacja 2013 - zapowiedź IV - Forum Altaron.pl
Wymienie 47 Palladyna na jakąś inna profesje !
Ja zacząłem grać i powiem Wam, że jestem zachwycony. Czuć ten rpgowski klimat. A to jest wielki plus. Polecam wszystkim :D
Siema, mam pytanie co do systemu pvp na tym serverze, jestem graczem dla którego pvp to jedyne co sprawia mi w Tibi przyjemność, ostatnio nie ma żadnego servera który by mnie zianteresował, jestem znudzony już servami 7.4-7.72 szukam czegoś na dłużej, gdzie nie będe musiał brać udziału w wyścigu szczurów ;p, tak więc chce wiedzieć kilka rzeczy.
- exhausted jest jak na nowe czy starej tibi? tzn, osobny na leczenie i atak czy jeden na wszystko?
- czy jest tu jakas profesją która przypomina starego maga z 7.4 tibi który miał pierdolniecie ale był cieżki do ogarniecia i łatwo padał gdy juz sie go złapało
- czy możliwa jest tu gra samemu, tzn expienie samemu, zabijanie ludzi którzy Ci sie nie podobają bez pomocy kogokolwiek? czy raczej cieżko byc tu samotnikiem? ; p
- czy Twój pvp skill z normalnej tibi da Ci jakaś przewage na tym serverze? czy radząc sobie dość dobrze na starej tibi będe mógł pokazać coś na tym servie? czy pvp jest ułatwione jak na nowej?
- czy w ogole jeżeli liczy sie dla mnie tylko pvp to ten server jest dla mnie?
- czy wojna na tym serverze sprawia przyjemność? widziałem jakies filmiki jak sie tu bili szczerzę wyglądało dla mnie to dość dziwnie no ale nie moge opierać sie tylko na filmikach, chciałbym wiedzieć czy wojna ma tu sens, czy gra tu wystarczająco dużo osób by pobawic sie w openki itp, czy straty po smierci są na tyle duże by ludzie płakali po dedach?
Jak ktoś potrafi mi odpowiedzieć na te pytania to byłbym bardzo wdzięczny : ) z góry dzieki
chyba zaczne grać jak wstane ;D
Jutro wchodzi łatka.
Więcej informacji na forum gry:
http://forum.altaron.pl/showthread.p...7458#post67458
Zapraszam do gry! :)
jak z ilością graczy online?
Nie wiadomo w sumie licznika graczy admini nie wprowadzili, ale depo w sumie nigdy nie jest puste, a PvP jest bardziej oblegane ze wzgledu na toczaca sie wojne
Witam!
Wraz z ekipa zaczelismy grac na tym serwie od poniedzialku i musze przyznac ze jest niesamowity! Po pierwsze klimat i fabula, tu czytasz co i jak zeby wiedziec jak wykonac questa, nie ma gotowych spoilow jak do zwyklej tibii. Po drugie mapa i swiat, wszystko wymyslane od zera, (f=gratulacje dla mappera). Roznorodnosc profesji i klas oczywiscie na plus.
Zapraszam, mam dopiero 15 lvl ale chetnie pomoge nowym graczom. Moj nick : Askarnoh
Witam zaczalem grac na serverze i jest zajebiscie :))
Rook ciezki z racji ogolnej sily potworow ale pozniej ta satysfakcja i swiat na glownym kontynencie to cos pieknego :)
Polecam server Pvp. Jak potrzebuje ktos pomocy lub chce porozmawiac to moj nick w grze: Trinixe
Co to za gra skoro tam 30~ osób gra.
Wiecej grywa :)
Lepiej 50osob na serwerze niz 900 botów :)
@up
50 to chyba na nonpvp
na pvp:
Players: 31 / 1000
Record online: 63 players online on Sun, 14 July 2013 21:18:05 CEST
Nie wiem skad wziales info z recordem online skoro specjalnie tworcy go nie wstawili, nie dodawali sie rowniez na zadnych ots listach poniewaz oficjalnie twierdza ze ich serwer to nie ots.
Po za tym po co sie tutaj wypowiadasz?
Ja juz mam 25 lvl, zachlysnalem sie tym serwerem, klimat starej dobrej tibii, nowy swiat, questy, historia....
Zapraszam do grania
nick: Askarnoh
Twórcy nie musieli wystarczy, że ktoś inny to zrobił i można się cieszyć statami otsa.
A wypowiadam się tu dlatego bo to forum dyskusyjne i mam prawo do wyrażenia swojej opinii czy też odpowiedzi na pytanie użytkowników "ile tutaj gra osób?".
Jeżeli nie podoba Ci się mój sposób wypowiedzi to istnieje opcja ignoruj.
Dobranoc.
Heh im dluzej czlowiek gra tym bardziej sie wkreca xD
Wbijajcie ludzie naprawde warto :)
Ten licznik to raczej podaje ilosc osob na serwie non gdzie gra o wiele mniej osob, ze 3 razy mniej
Jakies dobre respy dla maga (necro) w poziomach 15-40? na malym poziomie nie poexpie tak jak wojem qle tez chcialbym znac wasze pomysly/rady. Jak co 30-35lvl blokera bym mial xD
Graj wojem :D
Magiem wbijaj 27lvl na smieciach i rob ogniste pociski a potem na exp, ja z runami na 30lvlu wyciskam 45k expa/h tylko rzadko mam czas przysiasc
Danielek graj na pvp xD
Ask~
Pierdole Woja xD
Opłaca się na małym lv kupować "pacca"? Nick Corshi/pvp
Dobra zaczne znowu na PvP nick : Per'Gene
Dajcie porady jak najszybciej przejść wyspę ;d