Nie no te hity za 400 lekko przesadzone, nawet patrząc na atak tej broni. Na beta testach wszystko powinno się wyjasnić. Jak ciezko bd zdobyć te ulepszenia do broni?
Bo jeśli giant sword na +5 ma 61(?) ataku, to ile taki avenger bd miał...
Nie no te hity za 400 lekko przesadzone, nawet patrząc na atak tej broni. Na beta testach wszystko powinno się wyjasnić. Jak ciezko bd zdobyć te ulepszenia do broni?
Bo jeśli giant sword na +5 ma 61(?) ataku, to ile taki avenger bd miał...
Gdzie ma ile osób by weszło?
http://classictibia.com/
A co do hejterów, to dajcie spokój. Nie zagraliście nawet na serwerze, a już poniżacie ludzi, którzy robią troszkę więcej, niż samo ściągnięcie serwera i ustawienie sms shopu.
Najpierw wypadało by dać szansę. A co do "starych czasów", to każdy odbiera inaczej to stwierdzenie. Dla mnie stare czasy, to coś około wersji 7.1. Dokładnie tego nie podam, bo nie interesowaliśmy się wtedy, która to wersja gry. Z drugiej strony dla innych będzie to oscylowało w rejonach 8.0. I czy to jest powód, żeby naskakiwać od razu na kogoś?:|
OTS postoi z 3 miesiace ? Mam zamiar tam grać, poniewaz bardzo lubie taki stary klimat i czekam z niecierpliwoscia na start.
Taki serwer nie ma zerowej przyszłości. Niestety tutaj pokazuje się twój kompletny brak wiedzy na ten temat.
Był kiedyś taki projekt jak classictibia.com. Serwer miał mapę z 7.4 ze starymi grafikami, posiadał kompletnie stary system PvP i stał ponad rok.
Ilość osób z każdym dniem rosła, na początku było to ok. 70-80 osób. Przed samym wyłączeniem serwera ok. godziny 20:00 grało ponad 200 osób.
Jest to Tibia na której cave bot był, ale bardzo ubogi, a boterów było 30% (z tym, że 25 z nich to rune makerzy, więc mało szkodliwi i tyle, nawet na RL Tibii było ich bardzo dużo). Więc tak naprawdę grało ok. 150 osób. To bardzo dużo jak na dzisiejsze realia 900 osób i 899 boterów.
Serwer nie upadł dlatego, że gracze przestali grać, w ostatni dzień jak mówiłem było 200 osób. Serwer upadł bo CIPSoft zauważył, że projekt osiągnął ogromny sukces.
Wszystkie znaki firmowe były własności CIPSoftu i to oni wymogli na właścicielu wyłączenie serwera.
Obecnie jest inny projekt, tibianic.org. Obecnie Tibianic upadł, chociaż trudno mówić o upadku kiedy na serwerze gra 50 osób.
No, ale w czasach swojej świetności serwer ten także miał ponad 200 graczy, a był moment że było ich prawie 300.
Teraz na stronie classictibia.com jest ankieta, ile osób chce aby ten serwer wrócił, z tego co pamiętam jest tam teraz ponad 500 głosów.
Są to głosy z na facebooku, więc raczej nie ma mowy o "dodawniu" głosów. To po prostu tyle ludzi, którzy czekają na takie projekty.
Takie projekty cieszą się ogromnym zainteresowaniem.
Klimat RPG tworzą ludzie, a tutaj nie ma mowy o ludziach. Będzie tutaj więcej boterów niż ludzi. To nie wątpienie w Was tylko w graczy.
Gracze tych klientów tj. 7.8-9.0+ to gracze w wieku 12-16 lat, to gracze którzy lubią prostotę i uwielbiają boty.
Może trochę zbyt ostro napisałem, więc tam przepraszam. Taki już mój "urok", hyh.
Jednak nie wierzę w takie projekty z jednego względu. Gracze, Ci naprawdę prawdziwi z umiejętnościami PvP tutaj nie zagrają.
Co za tym idzie, na tym serwerze zagrają Ci, którzy są zaciekawieni starą Tibią lub po prostu uznają, że to fajny serwer i sobie pobotują.
I cały urok starego systemu PvP odejdzie w zapomnienie, bo oni nie będą mieli żadnych umiejętności.
Co do Yalahar, napisaliście że serwer zawiera RL Mapę ze wszystkimi nowymi lokacjami, więc z Yalahar także.
Nikt nie napisał, że może być niedostępne. Ludzi, którzy uważają Yalahar za pomyłkę jest bardzo wielu, to nie mój wymysł.
No i kolejna sprawa, jedyną rzeczą która ma związek z "OLDTimes" jest system czarów i run.
Nic innego po za tą zmianą ten serwer nie oferuje. To nic innego jak RL Mapa ze starym systemem czarów i run.
A exp stage na taką mapę jest stanowczo zbyt wysoki. Wbijanie 150 poziomu będzie trwało tydzień.
Więc z faktem iż jest tutaj stare UE, czyli bardzo potężne wyobraźcie sobie 150 rycka, który tam ma te 2500 HP.
150 mag z 80 magicznym będzie bił z 700 z UE, czyli taki 150 rycek leci od 4 magów.
Stary system czarów i run, z nowym systemem PvP i wysokim stagem spowoduje brak systemu PvP.
Dlaczego? Bo siła starych czarów była odpowiednia wtedy i TYLKO wtedy gdy, mapa była mała i wbijanie 150 poziomu trwało masę czasu.
Na nowej Tibii wbijanie 100 to kwestia tygodnia, dwóch. 150 poziom na 7.6 to był czasami najwyższy poziom na serwerze.
Teraz 150 poziom to gówno, kwestia miesięcznego przyexpienia. Jednym słowem, mapa jest zbyt duża na stary system czarów i run.
Pozdrawiam.
Serio wierzysz, że cipsoft się przyjebał do classica? Fajna ściema adminów serva. Jak się przywalili do otsa gdzie grało 200 osób, to co by było z jakimiś orsh rl mapami, które zrzynają najnowsze mapy/ systemy/ scrypty, gra na nich 1000 osób, i do tego admin kosi grubą kase
Ten ots ma przyszłość. Na pewno trzeba poprawić kilka rzeczy, ale widać, że ktoś wkłada prace w ten server i stara się go ulepszyć. Nawet jeszcze nie wystartował, a ty z góry na porażkę go skazujesz.
W pełni się z tobą zgadzam!! Może nie tyle co mapa za duża ale pomyśleć, że mamy siłę czarów ze starej tibii to jeszcze włączone hotekeye. hAHA czyli taki 200 mag będzie zawsze trafiał z sd i manasował się GMP. Czyli ten serwer będzie jeszcze większym Orshabaalem niż te wszystkie chujowe dzisiejsze Hexany, Brutal Wary itp Pod dzisiejszą mape z globala i hoty nie pasuję stara siła runek i czarów bo po prostu będzie za łatwo.
Bullas
Oni wieszają psy na każdym innym serverze RPG ,tylko nie na Atlantydzie ,przyuważ to ;]
baxcrow
To ty strasznie koloryzujesz ,albo naprawdę sądzisz ,że znalazłeś utopię wśród Ots.
Baxcrow, ciekawie piszesz ale nie wiem co chcesz tym pisaniem osiągnąć?
Dlaczego tak się wymądrzasz, i tak "ponad mase" oczerniasz nasz projekt? Czy coś Ci zrobiliśmy? Dlaczego tak Cię boli to że chcemy stworzyć taki a nie inny projekt, oparty o takie a nie inne zasady? Skąd wiesz a może właśnie nam się uda?
Tworzymy własny projekt, co z tego wyjdzie jeden Bóg wie, jesteś taki mądry, taki wielki znawca i dr. Tibii ? Spróbuj stworzyć coś własnego, według przekonań które tu opisałeś - chętnie zagram!
Równie dobrze (jeżeli ten projekt odniesie jakiś tam swojego rodzaju sukces) po 3-4 tygodniach możemy wypuścić drugi serwer, bez yalahar, z niskim "rejtami" i resztą "old-schoolowych" bajerów.
Dziękuję reszcie Seyaelo i Bullas, za wsparcie, sam bym nie dał tu czegokolwiek wytłumaczyć.
Pirate Bay - Nowe wspaniałe miasto, w którym czeka na Ciebie nie jedna przygoda!
Kolego, nie masz wiedzy żeby podejmować rękawice, więc nie zabieraj głosu.
Zadaj sobie jedno proste pytanie, dlaczego 99% serwerów z RL Mapą zawiera dodatkowe wyspy?
To jest sposób na CIPSoft, CIPSoft nie zastrzegał swoich grafik, zastrzegł jedynie swoją mapę.
Dzięki temu dodając Gengię czy inne własne mapy serwer może działać i przez 5 lat i mieć 1500 osób online.
Taka sama historia miała miejsce z Tibianiciem, który musiał zostać wyłączony bo zawierał mapę CIPSoftu i jego znaki firmowe.
Od kiedy Tibianic zmienił wszystkie znaki firmowe oraz lekko zmienił mapę, serwer ma prawo działać bez jego wyłączania.
@Seyaelo
Krytykuje projekty, które nie mają przyszłość, twój reklamowany przez Ciebie "Lost Land" upadł szybciej niż mówiłem.
Zaraz po upadku 1 edycji admin chce uruchomić kolejną, to znak jego desperacji. To tyle do Ciebie.
Swoją drogą nie krytykuje projektów ambitnych takich jak Alara.pl czy Rangers lub GrimOTS (który niestety chyba już upadł).
No i zapomniałbym, Lost Land bez boterów jestem za. Z boterami niestety jestem na nie i tyle.
Póki nie powiedziano mi, że nowa Atlantyda będzie na nowym kliencie też byłem na nie w stosunku do Atlantydy.
@OldTimes
Nic nie oczerniam, staram się pokazać Wam słabe strony waszego projektu. To tylko i wyłącznie pomoc z mojej strony.
Zbyt długo gram w ten syf, żeby twórcy OTSów mówili mi, jak powinno wyglądać PvP. Bez testów wiem jak idiotyczne PvP będzie u Was.
Mieszanie starych potężnych zaklęć z nowymi jest idiotyczne, a to nie jest nic nowego, bo takich projektów było już mnóstwo.
Wielu próbowało mieszać 7.6 z 8.5+ i nikomu się nie udało. Bo tego nie da się pomieszać, jeżeli nie ma się wiedzy na ten temat.
Wy jej po prostu nie macie, co widać po takich pytaniach jak "akceptujecie?", kiedy rycek na 86 skilu uderza średnio co 4 uderzenia 400+.
Co do wymądrzania się. Jak już mówiłem, zbyt długo gram w ten syf.
Mam wiedzę, daje Wam radę i zwracam uwagę na słabe punkty tego projektu.
Czy to jest wymądrzanie? Nie sądzę. Nie znam się na mapowaniu, więc nie oceniam map.
Znam się na PvP, a serwer OldTimes chyba głównie ma na celu system PvP. Skoro tak, to mam prawo o tym mówić.
Nawet nie chce mi się odnosić do całości Twojej wypowiedzi, ale powiem jedno, że strasznie irytują mnie "mędrcy" tacy jak Ty, którzy dodatkowo nie czytają wszystkiego co jest napisane.Cytuj:
Wy jej po prostu nie macie, co widać po takich pytaniach jak "akceptujecie?", kiedy rycek na 86 skilu uderza średnio co 4 uderzenia 400+.
Owy rycek posiadał 86 skill'a w swordzie, oraz broń która posiadała 61atk, hity po 400 to tzw. "krytikale" którego prawdopodobieństwo wynosiło 25%, to wszystko zostało już poprawione i bardziej zbalansowane, i dlatego poddałem to publicznej dyskusji, a Ty od dobrych kilku postów tego się trzymasz i negujesz nasz projekt, oraz tak jak widzę w poście wyżej - czyjeś projekty również.
Ja jestem graczem od czasów 7.1 więc nie mów mi proszę o zasadach które kiedyś panowały. Jesteś jednym z wielu "hejterów", których w tej branży nie brakuje, dlatego nie mam zamiaru prowadzić z Tobą dalszej dyskusji.
Poza tym ktoś dobrze napisał, znalazł się wielki twórca Atlantydy, która to tak samo jest niedokończona i nie zbalansowana, i wiesza psy na każdym innym projekcie, nawet już real mapke oczernia tylko po to by wypromować swój projekt... porażka.