Reklama
Strona 1 z 6 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 55

Temat: siema matematyka

  1. #1
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    28
    Posty
    3,834
    Siła reputacji
    16

    Domyślny siema matematyka

    chcialbym se ogarnac podstawy matematyki, dla siebie, dla przyjemnosci dla funu itd czy istnieje podrecznik (moze byc w j angielskim) na ktury natrafiliscie i jest zajebisty?

    podstawy mam na mysli poziom polskolicealny ogarniety ale zapomniany ezy poziom matury podstawowej jej wersji
    aaa tam pierdolicie kocopoly zapraszam do wymiany argumentow
    https://i.imgur.com/mPQ3I9T.gif

  2. #2

    Notoryczny Miotacz Postów ochmar jest teraz offline
    Avatar ochmar
    Data rejestracji
    2017
    Posty
    1,168
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    Dla funu? Gosciu upierdliles maturę ewentualnie zaczynasz studia i jest srane w porty, we se jakiegoś matemaksa czy innego Krystiana karczynskiego i rob krok po kroku, na podstawy starczy sam matemaks

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    5,462
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Nie hejtuj on chce zglebic matme, zeby lepiej przewidywać słupki bitkojna
    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co myslicie o takim tatuazu psimek i tibiarz77 trzymaja sie za rece a nam nimi lata profesorek na wozku

  5. #4
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
    Wiek
    26
    Posty
    16,760
    Siła reputacji
    24

    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane.
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam 175cm wzrostu i kurwa nigdy w życiu mi to nie przeszkadzało - nawet jak byłem w związku z modelka 190cm+.

  6. #5
    Avatar Zodiak
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    27
    Posty
    4,112
    Siła reputacji
    14

    TIBIANTIS TO TRUP KTO TU GRA TEN NIE JEST Z GENGU I JEST LAMUSEM
    ESSA
    Pozdrawiam JOSE ROTWORMO RAPIDO ESSA.

  7. #6
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    28
    Posty
    3,834
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    wielu porzytecznych jak zwykle, jak komus sie przypomni to dajcie znac pls @Evidence ; a jeszcze dla was jesli nigdy nie zaznaliscie przyjemnosci z nauki matematyki to heh, cusz nie chce sie smucic wiec moge sie tylko cieszyc
    Ostatnio zmieniony przez Shany : 06-09-2021, 12:25
    aaa tam pierdolicie kocopoly zapraszam do wymiany argumentow
    https://i.imgur.com/mPQ3I9T.gif

  8. #7

    Kierowca jest w bagażniku Lord jest teraz offline
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Filipiny i Malezja xD
    Wiek
    26
    Posty
    6,799
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Shany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chcialbym se ogarnac podstawy matematyki, dla siebie, dla przyjemnosci dla funu itd czy istnieje podrecznik (moze byc w j angielskim) na ktury natrafiliscie i jest zajebisty?

    podstawy mam na mysli poziom polskolicealny ogarniety ale zapomniany ezy poziom matury podstawowej jej wersji
    a na co ci to jesli mogem spytac pajeczy przyjacielu
    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no pięknie, ja używam argumentów, logiki oraz inteligentnie punktuję głupoty

  9. #8
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    28
    Posty
    3,834
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @Lord ; szczerze dla funu, mialem zajebistego nauczyciela w liceum i mi sie czesto podobalo + znajomosc matematyki rozjasnia nieco glowe + interesuje sie ostatnio gamedesignem, przymierzam sie do napisania whitepapera gierki moba nawet juz uzbieralem sporo szkicuw
    aaa tam pierdolicie kocopoly zapraszam do wymiany argumentow
    https://i.imgur.com/mPQ3I9T.gif

  10. #9
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Posen
    Wiek
    31
    Posty
    12,114
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Matematykę się masteruje poprzez praktykę tylko i wyłącznie. Chcesz się nauczyć to bierz książkę z matmy i wykonuj po kolei wszystkie zadania i fajnie jest wtedy. Jak jakiegoś konkretnego tematu nie będziesz w stanie ogarnąć to wtedy wjedź se w jakiś Matemaks który nie jest zbyt dobry ale dla cb wystarczy i essa. Ale potem jak przestaniesz ćwiczyć to znowu po jakimś czasie wszystko zapomnisz więc nie wiem na chuj. Ja se jakieś caleczki podwójne kiedyś robiłem w głowie jak rozwiązywałem tego po kilkadziesiąt tygodniowo a teraz to nawet nie pamiętam większości całek elementarnych
    Mandarke nie ruszaj

  11. #10
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    28
    Posty
    3,834
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    racja moth danke shón
    aaa tam pierdolicie kocopoly zapraszam do wymiany argumentow
    https://i.imgur.com/mPQ3I9T.gif

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •