Reklama
Strona 1752 z 3882 PierwszaPierwsza ... 75212521652170217421750175117521753175417621802185222522752 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 26,266 do 26,280 z 58229

Temat: Piłka Nożna

  1. #26266
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    3
    Posty
    15,865
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj luk72 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To xd typical polskie szkolenie. Takie Modricie czy Iniesty to w Polsce skonczyli by kurwa na a-klasie
    Błąd logiczny. W Polsce Modricie i Iniesiety nie skończą na A-klasie, bo w Polsce nie będzie Modriciów i Iniest, bo Modricie i Iniesty nie biorą się z kosmosu, tylko są produktem szkolenia, którego u nas nie ma.

    Cytuj polek asty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chuj z podejsciem, mialem bardzo duzo kolegow z duzym talentem, a potem w meczach grali Ci najwiekai, albo Ci ktorzy kogos znali bo tak I chuj xD
    W ten sposob nigdy w tym kraju nie bedzie dobrych zawodnikow. Nigdy nie zapomne, jak zamiast mnie kiedys gral typek postury Croucha, ktory byl najbardziej drewnianym typem jakiego widzialem w zyciu, ale byl wysoki I chuj xD
    Przecież w młodych reprezentacjach do tej pory tak jest, że grają głównie dzieciaki urodzone na początku roku, bo dzięki temu mają przewagę tych kilku-kilkunastu miesięcy fizycznego rozwoju, co u 14- czy 15-latków odgrywa znaczenie. Zresztą, no o czym my mówimy, skoro sam Boniek tak forsował, żeby brać odpady z pierwszej reprezentacji na ME U-21, zamiast tych, których się od roku przygotowywali do turnieju w meczach towarzyskich. I którzy być może nie zagraliby lepiej, ale przynajmniej zebraliby to doświadczenie, które takiemu Kapustce chuja dało. No i nie zostaliby perfidnie wyruchani. No ale przykład idzie z góry.

    E: i sorry, źle napisałem w poprzednim poście, bo organizacja ME 2012 została przyznana jeszcze za kadencji Listkiewicza, a nie Laty. W czasie, gdy do związku byli co rusz wprowadzani kuratorzy. Natomiast przygotowania i cała organizacja to już Lato. I niewiele to zmienia. Twierdzenie, że dzięki Bońkowi mamy takie wspaniałe turnieje jak młodzieżowe mistrzostwa czy finał LE to jest totalny odlot.

  2. #26267
    Avatar Avillon
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Posty
    1,851
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    ehh Ty to zawsze musisz takie elaboraty pisac xD

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie no, oczywiście nic. Przecież zjebany i szkodliwy przepis o limicie obcokrajowców spoza UE to nie pomysł Bońka. To też nie Boniek przeforsował spierdolony system rozgrywek. To nie Boniek wprowadził PJS, który chuja daje, a którym rudy pacan się tak szczyci. Coroczne cyrki z licencjami i sztuczne utrzymywanie przy życiu klubów-trupów to również nie jego broszka. Poziom sędziowania to też nie PZPN (w przypadku Legii jest to najbardziej znamienne, u nas się uczy tych kopaczy, że wszystko im wolno, a potem jak przychodzi grać w pucharach to kończą mecz w 9 xD).
    W wiekszosci zgoda ale akurat poziom sedziowania wzrosl. Ten mecz w 9 to byla Legia o ile dobrze pamietam, ale dalej czy to wina sedziowania ze Vesovic(chyba) zachowal sie jak przyglup? Niby w meczach ekstraklasy poblaza sie pilkarzom i nie daje kartek? co za absurd. Do tego wprowadzil VAR, dosc szybko z sposrod lig europejskich. Wystarczy sobie spojrzec na PL czy PD, jak chujowo wyglada sedziowanie.

    Oczywiście obsadzanie sztabów reprezentacji różnych szczebli takimi czesiami michniewiczami, czy innymi woźniakami z wyrokami za korupcję to też nie Boniek. Tak samo, jak nie ma on nic wspólnego z odpowiedzialnością za zjebane przygotowania do MŚ i rozliczaniem tej zgrai. Pomniejsze wałki z biletami na mecze reprezentacji (słynna karta kibica reprezentacji) czy PP (sprawa "kurierska" i bezczelne tłumaczenia rudego zjeba) to również nie PZPN. Ogólnie to zajebiście ma ten Boniek. Polska piłka jest śmiechu warta, ale co złego to nie on, on za nic nie odpowiada. No chyba że reprezentacja akurat gra lepiej, to tak, to jego zasługa jest bezsporna. Aha, i to przecież wcale nie Boniek był wiceprezesem PZPN i prawą ręką Listkiewicza w czasach, gdy sędziowie chowali reklamówki banknotów w kołach zapasowych, do prokuratury we Wrocławiu zwożono ludzi autobusami, a sam Listkiewicz bredził coś o "czarnej owcy".
    Wiekszosc to repra a nie pilka klubowa no ale ok- czesiowi akurat nic nie udowodniono (co nie znaczy ze do dobry wybor), a wozniaka nie powinno byc to prawda. Za zjebane przygotowania winny jest selekcjoner, po to jest zatrudniony i z tego sie go rozlicza a nie prezesa federacji. Jego jak juz za wybor za wybor selekcjonera. I teraz jak Brzeczek bedzie mial chujwe wyniki to bedzie tez wina Bonka, bo zle wybral selekcjonera. Z tymi zaslugami Bonka za wyniki repry to wiadomo ze duza przesada i wynika z PR, ale Ty z kolei wszystkie bolaczki polskeij pilki chcesz zrzucic na Bonka.

    Tak jak juz pisalem wczesniej, nie chce bronic na sile Bonka i na pewno nie uwazam ze to zajebisty prezesio. Ale tez nie mozna zrzucac wszystkiego na Bonka. W takiej Hiszpani federacja jest przeciez mega chujowa, tez istnieja ograniczenia co do graczy z poza UE (co prawda troche inne ale sa), sedziowanie to jakies nieporozumienie, bardzo czesto kary za przewinienia to zart, i duzo innych rzeczy. Ale mimo wszystko te kluby dominuja europejskie puchary, i nie mowie tylko o Barce i Realu. W duzo mniejszych klubach graja przede wszystkim Hiszpanie bo ich zwyczajnie nie stac na transfery i maja swiadomosc ze tylko wychowujac grajkow sa w stanie grac na dobry poziomie. Jest inna polityka klubow- sprzedaja dobrego grajka za fajne pieniadze, to albo wezma ze szkolki albbio kupia jakiegos grajka tanio, ograja go przez x czasu i sprzedadza z zyskiem. Tak to dziala w biednych, dobrze zarzadzancyh klubach. A w Polsce? Jak w lesie, sprzedarza jakiegos grajaka to sprowadza szrot z zagranicy bo ktos kurwa ni umie zrobic dobrego riserczu. Pamietacie jak chyba Hilberto przyszedl do Legii i sie okazalo ze ma wyjebzany bebzun i nie moze biegac przez 10 min? Dobry risercz. Dlatego to jak wyglada polska liga to przede wszystkim wina klubow i ich zarzadzania.

  3. Reklama
  4. #26268
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    3
    Posty
    15,865
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj luk72 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W wiekszosci zgoda ale akurat poziom sedziowania wzrosl. Ten mecz w 9 to byla Legia o ile dobrze pamietam, ale dalej czy to wina sedziowania ze Vesovic(chyba) zachowal sie jak przyglup? Niby w meczach ekstraklasy poblaza sie pilkarzom i nie daje kartek? co za absurd.
    Pobłaża się, ale to jeszcze zależy którym. Przykład: mecz Legii w ostatniej kolejce, Kante kopie bez piłki i po gwizdku piłkarza Piasta, nie dostaje nawet żółtej kartki. W LE to by oznaczało wylot z boiska. Co prawda był już doliczony czas i wyniku by to nie zmieniło, ale Kante nie mógłby zagrać w kolejnych dwóch meczach, co w obecnej sytuacji stanowiłoby też spore osłabienie. A nie poniesie żadnych konsekwencji. Vadis to swego czasu normalnie startował do sędziów z łapami, fuck you motherfucker i chuj. xD A jak rok temu Legia grała z Sheriffem i Pazdan dostał dopiero co żółtą kartkę za faul, po czym podszedł do sędziego i złapał go za ramię, to ten bez wahania wlepił mu kolejną i wyrzucił z boiska, a Legia grała 2/3 meczu w dziesiątkę i odpadła. Przykłady można mnożyć. Są to sytuacje, o których nikt się nie zająknie i nie zobaczysz ich w skrócie na stronie ekstraklasy. W polskiej lidze takie Pazdany, Jędrzejczyki (ten z kolei uderzył piłkarza Lecha w twarz bez piłki, tuż przed przenikliwym obliczem sędziego Marciniaka) itp. to są święte krowy, a jak przychodzi grać w pucharach to potem co mecz to czerwona i wszyscy zdziwieni. Komentatorzy mówią, że "sędziowie nie pomagają", trener, czy inny Kucharczyk, ponarzekają na konferencji, a potem wrócą do kopania się po czole w polskiej lidze, gdzie znów wszystko im ujdzie płazem.

    Poziom sędziowania nadal jest chujowy. Szef Kolegium Sędziów Zbigniew Przesmycki co rusz się kompromituje, wymyśla swoje interpretacje, które nie obowiązują nigdzie indziej, foruje niektórych sędziów itp. Warto dodać, że Przesmycki dobrze się zna z Bońkiem, a jego ojciec był księgowym w Widzewie, w czasach gdy Boniek w nim występował jako piłkarz. I tenże Przesmycki foruje np. sędziego Stefańskiego, bo na linii pomaga mu... Marcin Boniek. Tak, od tego Bońka, konkretnie - bratanek. Nikt też nie zrobi krzywdy Marciniakowi, nawet gdyby ten podyktował 10 karnych z kapelusza. Ale nie może być inaczej, skoro jego asystentem jest Tomasz Listkiewicz. Tak, od tego Listkiewicza, konkretnie - syn Michała Listkiewicza, którego zastępcą i prawą ręką był nasz Zibi w czasach rozkwitu korupcji, gdy w kole zapasowym można było znaleźć 100 tysięcy w papierach.

    Ponadto, pomysłem Bońka też było zaniechanie kryterium "regionalnego" w obsadzie meczów. I tak oto sędzia z Warszawy prowadzi sobie mecze Legii, a sędzia z Krakowa - mecze Wisły, w której za dyrektora robi jego brat.

    Wiekszosc to repra a nie pilka klubowa no ale ok- czesiowi akurat nic nie udowodniono (co nie znaczy ze do dobry wybor), a wozniaka nie powinno byc to prawda. Za zjebane przygotowania winny jest selekcjoner, po to jest zatrudniony i z tego sie go rozlicza a nie prezesa federacji. Jego jak juz za wybor za wybor selekcjonera. I teraz jak Brzeczek bedzie mial chujwe wyniki to bedzie tez wina Bonka, bo zle wybral selekcjonera. Z tymi zaslugami Bonka za wyniki repry to wiadomo ze duza przesada i wynika z PR, ale Ty z kolei wszystkie bolaczki polskeij pilki chcesz zrzucic na Bonka.
    No nie do końca. Reprezentacja to jest cały sztab ludzi od wszystkiego, ponad którymi stoi PZPN. Weźmy tego całego Małowiejskiego, co niby rozpracowuje przeciwników. Chłop już chyba ze 20 lat się tam kisi, kolejne turnieje przejebane, selekcjonerzy się zmieniają, a on dalej trwa. Czy ktoś go z tej pracy rozlicza? Albo tzw. eksperci od przygotowania fizycznego. Teraz ci ze sztabu nawałkowego odeszli i kto wrócił? Typ, który był w sztabie za Fornalika. xD Czy ktoś w ogóle analizuje dlaczego ponieśliśmy klęskę na MŚ? Sprawdza jak wyglądały przygotowania, diagnozuje te błędy? Bo po każdym spierdolonym turnieju słyszę, że "przyjdzie czas na wyciąganie wniosków" (cytat z Bońka) i jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek je wyciągał. Zmienia się Nawałkę na Brzęczyszczykiewicza, za miesiąc temat ucicha i tyle. A może to też nie jest rola związku, żeby te wnioski w końcu wyciągnąć i wcielić w życie?

    Tak jak juz pisalem wczesniej, nie chce bronic na sile Bonka i na pewno nie uwazam ze to zajebisty prezesio. Ale tez nie mozna zrzucac wszystkiego na Bonka. W takiej Hiszpani federacja jest przeciez mega chujowa, tez istnieja ograniczenia co do graczy z poza UE (co prawda troche inne ale sa), sedziowanie to jakies nieporozumienie, bardzo czesto kary za przewinienia to zart, i duzo innych rzeczy. Ale mimo wszystko te kluby dominuja europejskie puchary, i nie mowie tylko o Barce i Realu. W duzo mniejszych klubach graja przede wszystkim Hiszpanie bo ich zwyczajnie nie stac na transfery i maja swiadomosc ze tylko wychowujac grajkow sa w stanie grac na dobry poziomie. Jest inna polityka klubow- sprzedaja dobrego grajka za fajne pieniadze, to albo wezma ze szkolki albbio kupia jakiegos grajka tanio, ograja go przez x czasu i sprzedadza z zyskiem. Tak to dziala w biednych, dobrze zarzadzancyh klubach. A w Polsce? Jak w lesie, sprzedarza jakiegos grajaka to sprowadza szrot z zagranicy bo ktos kurwa ni umie zrobic dobrego riserczu. Pamietacie jak chyba Hilberto przyszedl do Legii i sie okazalo ze ma wyjebzany bebzun i nie moze biegac przez 10 min? Dobry risercz. Dlatego to jak wyglada polska liga to przede wszystkim wina klubow i ich zarzadzania.
    To ciekawa logika. Skoro w Hiszpanii mają chujową federację i grają dobrze, to my też miejmy chujową federację pełną amatorów i rudego pacana za prezesa, może będziemy grali jak Barcelona i Real.

    W Hiszpanii - owszem, jest limit, bodaj trzech "spoza UE", przy czym funkcjonują dodatkowe porozumienia i np. limit nie dotyczy w ogóle Afryki.
    Nigdzie w Europie nie ma tak restrykcyjnych przepisów co do graczy spoza UE, jak u nas. NIGDZIE. I jest to autorski pomysł Bońka. To jest rzecz, która może na poziom wpływać bezpośrednio w krótkim czasie. Zresztą, zjebany system rozgrywek, tzw. ESA37 był również forsowany przez Bońka, a system ten, pomijając jego idiotyzm z dzieleniem punktów itp., spowodował, że np. jesienią 2015 roku Lech i Legia rozegrały najwięcej meczów ze wszystkich klubów w Europie. Dokładnie 38 meczów w ciągu jednej rundy. Niech każdy sam sobie odpowie, na ile to rozsądne.

    A od słuchania o tym całym rzekomym "zagranicznym szrocie" to już mi się rzygać chce. Boniek właśnie wszystko robi pod publiczkę taką, jak ty. Dlatego sobie wymyśla jakiś zjebany limit piłkarzy spoza UE, albo nakaz wystawienia młodzieżowca, powie w wywiadzie, że "no bo kluby grajom zagranicznym szrotem zamiast naszymi młodymi zdolnymi chłopakami polskimi patriotami", a wy mu wiwatujecie i sobie myślicie, że "dobrze godo ten chop, ciongle tylko te szroty sprowadzajom".

    Fakty są jednak takie:
    - Ogólna liczba obcokrajowców w polskiej lidze wyłącznie ROŚNIE (za kadencji Bońka praktycznie dwukrotny wzrost), a przez fakt, że pt. rynek importu jest teraz bardzo mały, stężenie szrotu wśród importowanych piłkarzy jest siłą rzeczy wysokie. Przykładowo teraz mamy zatrzęsienie kopaczy ściąganych z trzeciej ligi hiszpańskiej, w której większość klubów jest na poziomie Chojniczanki. Nawet gdyby ktoś, zamiast tego, chciał poszukać gdzie indziej, w Ameryce czy Afryce, to nie ma takiej możliwości. Ale o tym jeszcze za chwilę.
    - Ten "zagraniczny szrot" piłkarski i trenerski nas leje. Polecam zobaczyć kto gra w Spartaku Trnawa, kto trenuje Trenczyn, albo kto rok temu zbił naszą młodzieżówkę w meczu otwarcia MME i kto ich prowadził. Polecam też sobie przypomnieć jak ci "młodzi polscy zdolni" z Górnika sobie poradzili w LE i jaka była średnia wieku przeciwników z Trenczyna.
    - "Zagraniczny szrot" jest ściągany, bo polscy piłkarze i trenerzy są chujowi i drodzy. W Polsce szkolenie jednych i drugich (gdzie za to drugie odpowiada bezpośrednio PZPN) istnieje tylko teoretycznie.

    Tutaj dochodzimy do podstawowego błędu logicznego, czyli założenia, że jakość bierze się z ilości i odwrócenia całego ciągu przyczynowo-skutkowego.
    Normalność polega na tym, że grają najlepsi. Nie ci z odpowiednim paszportem, młodym wiekiem, wysokim wzrostem, czy chuj wie czym, tylko najlepsi w grze piłkę. I tam, gdzie jest normalnie, młodzi grają dlatego, że zostali uprzednio wyszkoleni i są wystarczająco dobrzy, żeby teraz grać. A u nas wszystko stoi na głowie i domagacie się - z Bońkiem na czele - wystawiania młodych, niezależnie od ich poziomu. Żeby dzięki temu stali się lepsi. Tyle, że z młodego przeciętniaka nie wyrośnie nic więcej niż stary przeciętniak, czyli kolejne pokolenia Kucharczyków. A w czym ci Kucharczycy są lepsi od jakiegoś Quinterosa czy Rengifo ściągniętego z Peru?

    W ogóle, nie wiem też skąd założenie, że ten "zagraniczny szrot" zabiera miejsce naszym "młodym zdolnym". Ściąganie piłkarzy z zagranicy i jednocześnie stawianie na młodych w żaden sposób się nie wyklucza. Wystarczy spojrzeć na Lecha, który rok w rok jest w czołówce zarówno pod względem procentowego udziału piłkarzy zagranicznych, jak i pod względem udziału juniorów (i ostatnio są oni sprzedawani za gruby hajs). Nawiasem mówiąc, Lech był też klubem, który chętnie importował z rynków spoza UE i większość tych transferów się sprawdzała, często byli to reprezentanci krajów, jak wspomniany Rengifo, Henriquez, czy Kriwiec.
    Tak wyglądał wyjściowy skład Lecha w wygranym meczu z Manchesterem: Burić - Kikut, Bosacki, Arboleda, Henriquez - Peszko, Injac, Djurdjević, Stilić, Kriwiec - Rudnevs. 7 piłkarzy spoza UE: z BiH (dwóch), Serbii (dwóch), Kolumbii, Panamy i Białorusi. Sezon wcześniej zdobyli mistrzostwo mając w kadrze łącznie 12-tu obcokrajowców, z których 10-ciu NIE miało paszportu UE. A tak wyglądał skład w meczu z Austrią, czyli jeszcze rok wcześniej: Kotorowski - Wojtkowiak, Tanevski, Arboleda, Wilk - Peszko, Injac, Murawski, Stilić - Lewandowski, Rengifo. 5 piłkarzy spoza UE: z Macedonii, Kolumbii, Serbii, BiH oraz Peru. Szósty jeszcze wszedł z ławki.
    I nie dotyczy to tylko Lecha, jak np. Wisła wygrała z Fulham i wyszła z grupy, to też mieli piłkarzy z Hondurasu, Kostaryki, Argentyny czy Izraela, którzy stanowili połowę składu.

    I niektórym może być ciężko w to uwierzyć, ale obecnie pomimo że liczba obcokrajowców w polskiej lidze sięga już 40% to np. tych z Ameryki Południowej jest dokładnie ośmiu. Z których 1 (słownie: jeden) nie posiada paszportu innego kraju z UE. Dla pozostałych drugi paszport był jednym z kryteriów, z uwagi na rzeczony limit. Oto pełna lista:
    - De Marco (Lech/Argentyna) - ma hiszpańskie obywatelstwo
    - Joel Valencia (Piast/Ekwador) - ma hiszpańskie obywatelstwo
    - Guilherme (Jagiellonia/Brazylia) - ma portugalskie obywatelstwo
    - Mello (Zagłębie S./Brazylia) - ma włoskie obywatelstwo
    - Da Silva (Arka/Brazylia) - ma polskie obywatelstwo
    - Nico Varela (Wisła P./Urugwaj) - ma hiszpańskie obywatelstwo
    - Ricardinho (Wisła P./Brazylia)

    I jeśli chodzi o pozostałe kontynenty, to wygląda to równie absurdalnie.

    Ameryka Północna i Środkowa:
    - Steven Vitoria (Lechia/Kanada) - ma portugalskie obywatelstwo
    - Felicio Forbes (Korona/Kostaryka) - ma niemieckie obywatelstwo

    Afryka:
    - Christian Maghoma (Arka/DRK) - ma brytyjskie obywatelstwo
    - Nabil Aankour (Arka/Maroko) - ma francuskie obywatelstwo
    - Junior Torunarigha (Zagłębie S./Nigeria) - ma niemieckie obywatelstwo
    - Ricardo Nunes (Pogoń/RPA) - ma portugalskie obywatelstwo
    - Jose Kante (Legia/Gwinea) - ma hiszpańskie obywatelstwo
    - Elhadji Diaw (Korona/Senegal)
    - Alexandre Cristovao (Zagłębie S./Angola)
    - Frank Adu Kwame (Miedź/Ghana)

    Azja:
    - Egy Maulana (Lechia/Indonezja)
    - Farshad Ahmadzadeh (Śląsk/Iran)

    Łącznie: 1 piłkarz z Ameryki Południowej bez obywatelstwa UE, 3 z Afryki i 2 z Azji. Koniec. W przypadku pozostałych, główną rolę odgrywa drugie obywatelstwo. Widać doskonale według jakiego klucza są dobierani. W tej chwili, jeżeli dany klub staje przed dylematem: niezły bez paszportu UE czy przeciętny z paszportem UE, siłą rzeczy stawia się na tego drugiego. I to ma się nie odbijać negatywnie na poziomie?
    Natomiast cała reszta to jest szrot europejski, który trafia tu z konieczności, bo Boniek zabronił szukać gdzie indziej. I to nie z całej Europy, bo z Białorusi, Ukrainy, czy Serbii też nie wolno.
    Tak, że tyle na temat "szrotu".

    Oto, jak całą sprawę komentował sam Boniek:
    Cytuj boniek napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Od 2001 roku do dzisiaj, a więc w ciągu niemal siedemnastu lat, nasze kluby sprowadziły masę zawodników spoza Unii Europejskiej, z czego ponad 90 procent przyszło za darmo. Po dwóch latach ponad połowa z nich zaprzestała gry w piłkę. Skończyli jako kucharze, czy zmywający naczynia.
    Czyli tak, obcokrajowcy bez paszportu UE - nie, bo skończą jako kucharze (bońkowe dane oczywiście z dupy). Obcokrajowcy z paszportem UE - tak, nie ma problemu. Pozostaje tylko zapytać, czy Radović stał się lepszym piłkarzem, odkąd dostał polskie obywatelstwo, i czy prawdopodobieństwo na jego karierę kucharza spadło.

    Wygląda to jeszcze bardziej kuriozalnie, gdy zobaczymy, że jednocześnie do reprezentacji powoływani są piłkarze, którzy do Polski trafili nie posiadając obywatelstwa kraju obecnej UE. Teraz są to Cionek i Romanczuk, a w przeszłości Roger, Olisadebe czy Geworgjan.

    Ekstraklasa się sprzeciwiała temu limitowi, ale oczywiście wszechwiedzący Rudy postawił na swoim, a jak ktoś się nie zgadzał, to był mieszany z błotem za pośrednictwem twittera. Niedawno też ekstraklasa zwróciła się do PZPN o złagodzenie limitu (z dwóch do trzech piłkarzy), wtedy Boniek stwierdził, że spoko, ale w zamian zrobimy nakaz jednego juniora w składzie w trakcie gry.

    Polecam przeczytać: https://laczynaspasja.pl/kompromitac...-kontra-fakty/
    Jest tam m.in. o tym, że od momentu wprowadzenia limitu, ogólny udział obcokrajowców w polskiej lidze WZRÓSŁ jak nigdzie indziej w tym samym czasie! No ale teraz to są obcokrajowcy z UE, czyli "lepsi".

    Tu pojawia się koronny "argument" zwolenników bońkowej logiki: "przez to, że teraz już nie można budować składu na piłkarzach spoza UE, to kluby są zmuszone postawić na szkolenie, żeby dalej trzymać poziom". Pomijając, że kłam tej teorii zadaje artykuł z powyższego linku... MOŻE w idealnym świecie tak by było. Rzeczywistość jest jednak taka, że większość klubów jedynie egzystuje. Trzyma się jakoś dzięki kasie z C+ i ekstraklasy, a ewentualny spadek z ligi oznacza śmierć. No i tu dochodzimy do kwestii licencji, która jest po prostu żywym kabaretem. PZPN pozwala na udział w rozgrywkach trupom, bankrutom i przekrętasom. Pomijając fakt, że jeżeli istnienie klubu w gruncie rzeczy zależy od pozostania w lidze, to zupełnie logiczne jest "inwestowanie" w zagraniczny szrot, który zapewni utrzymanie, a nie układanie "planu dziesięcioletniego". Ponadto, można sobie wyobrazić taką sytuację: jeden klub sobie naściąga piłkarzy, na których go nie stać, za pieniądze, których nie ma, oni zrobią mu wynik, a klub za 2 lata utonie w długach. Jednocześnie drugi klub, który hipotetycznie stawia na szkolenie i pracę u podstaw - będzie poszkodowany, bo ten pierwszy wyprzedzi go w tabeli, mimo że nie powinien w ogóle dostać licencji. Więc ten drugi klub też musi naściągać "szrotu", który pomoże mu się utrzymać. Koniec końców wszyscy żyją ponad stan, a PZPN jeszcze to wspiera. Weźmy taki Ruch Chorzów, w 2012 - wicemistrz Polski, w 2014 - trzecie miejsce. Dzisiaj - szykuje się TRZECI z rzędu spadek, już na czwarty poziom, długi niebotyczne, żadnych perspektyw, ale co innych wychujali i medale zdobyli - to ich. PZPN egzekwując odpowiednie wymogi licencyjne, mógł temu zapobiec, lub zwyczajnie nie przyznać Ruchowi licencji, gdy było jasne, że tonie w długach i nie ma szans z nich wyjść. Ruch nie dość, że wychujał komisję licencyjną, zatajając część umów, które były podpisywane przez zewnętrzny podmiot, to jeszcze - gdy sprawa wyszła na jaw - został ukarany w zasadzie symbolicznie. Tu nie może być żadnych sentymentów - nie masz kasy, albo robisz wałki - nie masz licencji i wypad z ligi. Tylko wtedy nauczyliby się że to nie popłaca i że trzeba sensownie gospodarować środkami i nie przepłacać polskiego i zagranicznego "szrotu". A obecnie jest tak, że zwyczajnie bardziej się opłaca robić długi i żyć na "tu i teraz", bo wynik jest wynik, a potem PZPN przymknie oko, miasto dorzuci parę baniek, wspólnymi siłami przypudruje się tego trupa i gitara. A jak za 10 lat pierdolnie z 10x większą siłą, to już kto inny się będzie martwił. Boniek narzeka na "krótkowzroczność" prezesów, ale PZPN sam się do tego przyczynia.
    A ze szkoleniem jest jeszcze inny problem. W Polsce nie ma kto tego robić. Kursy trenerskie na wymagane licencje certyfikowane przez UEFA są kpiną, trzeba wyłożyć grube siano z własnej kieszeni, a liczba miejsc mocno ograniczona. Tylko byłym piłkarzom i innym kolesiom można zawsze załatwić, jakimś Hujtom czy innym, jak im się zachce zostać trenerami.

    No, ale to nie wina Bońka. Dzięki Bońkowi graliśmy w ćwierćfinale euro, a Polska piłka się podnosi i idziemy do przodu.

    Ostatni raz się rozpisałem na temat tego leśnego dziadostwa, bo i tak nic się nie zmieni i szkoda szczempić ryja. Dlatego jebać to pedalskie kopanie świńskiego pęcherza. Pozdrawiam, dobranoc.

  5. #26269
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    29
    Posty
    20,858
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    zbierałem się 3 razy, ale w końcu poszło na raz i zgadzam się z kolegą wyżej, ale z tą długością to chyba przesadziłeś

    Piłka Nożna-xd.jpg

  6. #26270
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    3
    Posty
    15,865
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    tl;dr - boniek jest idiotą i gada od rzeczy, a jego pomysły - z limitem piłkarzy spoza UE na czele - obniżają poziom polskiej ligi
    pozdro

  7. #26271
    Avatar polek asty
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    w mieszkaniu
    Wiek
    28
    Posty
    5,550
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Tibja kurwa przesadziles, piateczek pijemy wodeczke rak jak polakowi wypada, a ru 73636363 znakow.post olaboga.

    No ja sie generalnie nzgadzsm Tibjarz,.ale zawsze mi imponuje, ze Tobie sie chce tyle.statystyk szukac o ja pierdole

  8. #26272
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    29
    Posty
    20,858
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    ale Morales bramę betisowi wjebał polecam zobaczyć bo sztosik

  9. #26273
    orjannilsen1

    Domyślny

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale Morales bramę betisowi wjebał polecam zobaczyć bo sztosik
    o kurr myślałem, że te mecze się nadają do pokazywania na polsat 7
    sama akcja i bramka level swiatowy
    Jestesm ciekaw co jutro włapebieri pokaże w lidzie bez zelka
    następstwem jest ukazanie dominacja juve nad gownami typu verona XD

  10. #26274
    Avatar GaryTroy
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    5,830
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    O tibia jak ja cie szanuje za takie posty, dzwon do weszlo i otworz oczy tym ludziom, zaplace za placzenie (chuj ze kazdy ma darmowe juz) xD
    Impossible Is Nothing

  11. #26275
    Avatar Avillon
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Posty
    1,851
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Kurwa, miej ze litos z ta dlugoscia postow xD Ale szanuje ze chce Ci sie to tak analizowac

    [
    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pobłaża się, ale to jeszcze zależy którym. Przykład: mecz Legii w ostatniej kolejce, Kante kopie bez piłki i po gwizdku piłkarza Piasta, nie dostaje nawet żółtej kartki. W LE to by oznaczało wylot z boiska. Co prawda był już doliczony czas i wyniku by to nie zmieniło, ale Kante nie mógłby zagrać w kolejnych dwóch meczach, co w obecnej sytuacji stanowiłoby też spore osłabienie. A nie poniesie żadnych konsekwencji. Vadis to swego czasu normalnie startował do sędziów z łapami, fuck you motherfucker i chuj. xD A jak rok temu Legia grała z Sheriffem i Pazdan dostał dopiero co żółtą kartkę za faul, po czym podszedł do sędziego i złapał go za ramię, to ten bez wahania wlepił mu kolejną i wyrzucił z boiska, a Legia grała 2/3 meczu w dziesiątkę i odpadła. Przykłady można mnożyć. Są to sytuacje, o których nikt się nie zająknie i nie zobaczysz ich w skrócie na stronie ekstraklasy. W polskiej lidze takie Pazdany, Jędrzejczyki (ten z kolei uderzył piłkarza Lecha w twarz bez piłki, tuż przed przenikliwym obliczem sędziego Marciniaka) itp. to są święte krowy, a jak przychodzi grać w pucharach to potem co mecz to czerwona i wszyscy zdziwieni. Komentatorzy mówią, że "sędziowie nie pomagają", trener, czy inny Kucharczyk, ponarzekają na konferencji, a potem wrócą do kopania się po czole w polskiej lidze, gdzie znów wszystko im ujdzie płazem.

    Poziom sędziowania nadal jest chujowy. Szef Kolegium Sędziów Zbigniew Przesmycki co rusz się kompromituje, wymyśla swoje interpretacje, które nie obowiązują nigdzie indziej, foruje niektórych sędziów itp. Warto dodać, że Przesmycki dobrze się zna z Bońkiem, a jego ojciec był księgowym w Widzewie, w czasach gdy Boniek w nim występował jako piłkarz. I tenże Przesmycki foruje np. sędziego Stefańskiego, bo na linii pomaga mu... Marcin Boniek. Tak, od tego Bońka, konkretnie - bratanek. Nikt też nie zrobi krzywdy Marciniakowi, nawet gdyby ten podyktował 10 karnych z kapelusza. Ale nie może być inaczej, skoro jego asystentem jest Tomasz Listkiewicz. Tak, od tego Listkiewicza, konkretnie - syn Michała Listkiewicza, którego zastępcą i prawą ręką był nasz Zibi w czasach rozkwitu korupcji, gdy w kole zapasowym można było znaleźć 100 tysięcy w papierach.

    Ponadto, pomysłem Bońka też było zaniechanie kryterium "regionalnego" w obsadzie meczów. I tak oto sędzia z Warszawy prowadzi sobie mecze Legii, a sędzia z Krakowa - mecze Wisły, w której za dyrektora robi jego brat.
    Jak w wielu rzeczach co do Bonka np masz racje to z tym poblazaniem przez sedziow pierdolisz glupoty. Problem jest taki ze nie da sie tego dowiesc bo zawsze mozna wyciagnac jakies wybiorcze sytuacje na przestrzeniu ilus meczow i podciagnac pod swoja teze. Wrzuci sie 3 filmiki i ,,no wcale sedziowie nie podlazaja XD". Dlatego nie chce mi sie tego kontynuowac. A co do Przesmyckiego to akurat prawda.


    To ciekawa logika. Skoro w Hiszpanii mają chujową federację i grają dobrze, to my też miejmy chujową federację pełną amatorów i rudego pacana za prezesa, może będziemy grali jak Barcelona i Real.
    Nigdzie nie napisalem tego w ten sposob. Przedstawilem sytuacje, gdzie przy chujowej federacji moze byc wysoki poziom pilkarski. Bo to przede wszystkim zalezy od klubow i ich zarzadzania. Jasne, ze dobry prezes i fajnie dzialajaca federacja tylko pomoga zwiekszyc ten poziom ale nie zawsze tak jest fajnie i jakos sobie trzeba z tym radzic.


    W Hiszpanii - owszem, jest limit, bodaj trzech "spoza UE", przy czym funkcjonują dodatkowe porozumienia i np. limit nie dotyczy w ogóle Afryki.
    Nigdzie w Europie nie ma tak restrykcyjnych przepisów co do graczy spoza UE, jak u nas. NIGDZIE. I jest to autorski pomysł Bońka. To jest rzecz, która może na poziom wpływać bezpośrednio w krótkim czasie. Zresztą, zjebany system rozgrywek, tzw. ESA37 był również forsowany przez Bońka, a system ten, pomijając jego idiotyzm z dzieleniem punktów itp., spowodował, że np. jesienią 2015 roku Lech i Legia rozegrały najwięcej meczów ze wszystkich klubów w Europie. Dokładnie 38 meczów w ciągu jednej rundy. Niech każdy sam sobie odpowie, na ile to rozsądne.
    Co nie znaczy ze to rozwiazanie w Hiszpanii jest dobre. Tez w zaden sposob nie pomaga klubom, czesto musza one kombinowac ze sprowadzeniem pilkarzy. Ale mimo to jakos te kluby funkcjonuja dobrze bo tam jest inna mentalnosc, inny sposob zarzadzania. I nie wyskakuj znow ze ,,hehe ciekawa logika, jak tam jest chujowo to niech u nas tez bedzie", sprobuje sie jeszcze do tego odniesc w dalszej czesci. A co do ESY, tu akurat pelna zgoda, mega zjebany pomysl.

    - Ogólna liczba obcokrajowców w polskiej lidze wyłącznie ROŚNIE (za kadencji Bońka praktycznie dwukrotny wzrost)
    Wpierdalasz tego Bonka wszedzie, tak jak Pies KOD i NFZ xD No kurwa, bo to Boniek swoimi rzadami sprawil ze ta liczba wzrosla.


    No ale dobra tak w odniesieniu do calosci. Generalnie w wiekszosci sie zgadzam co do zarzutow wobec Bonka. Odnoszac sie do Hiszpanii, staralem sie przedstawic ze to glownie kluby maja wplyw na poziom ligi, jezeli sa dobrze zarzadzane. Jasne ze dobra federacja pomaga w podniesieniu poziomu ale wydaje mi sie ze nie w tak znacznym stopniu. Co z tego ze beda fajnie szkolic trenerow, a potem wroci sobie taki do klubu gdzie ma prescje osiagania wyniku juz od zakow? I jak nie bedzie wygrywal to wyjebia go z klubu.

    Dajmy na to ze jestes prezesem PZPN, jakie zmiany wprowadzasz zeby znaczco w przeciagu kilku lat podniesc poziom ligi? Bez szyderu. Bo moze sie myle, moze to glownie wina PZPN.

  12. #26276
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    20,741
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    NU grające w 10 przez ostatnie 20 parę minut ma karnego w ostatniej akcji meczu, którego nie wykorzystuje Kenedy, który zagrał jak totalne gunwo.
    No i oczywiście Cardiff uraczyło (dosłownie xD) wszystkich swoim gównostylem prezentowanym już w Championship






    Toby wraca, wraca 3-4-2-1 chyba :3
    Ostatnio zmieniony przez Crus : 18-08-2018, 15:29
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  13. #26277
    Avatar Pingwinq
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    29
    Posty
    5,279
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    nie mieli komu dać strzelać tego karnego, tylko jakiemuś kenediemu, który w pierwszej połowie miał 0 celnych podań i kopnął typa po gwizdku za co powinien wylecieć z czerwoną



    dlaczego karnego strzela najgorszy zawodnik na boisku??? wiedziałem jak podchodził że tego nie strzeli, po prostu to kurwa wiedziałem XD
    Ostatnio zmieniony przez Pingwinq : 18-08-2018, 15:28

  14. #26278
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    20,741
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    Lucas pls :/


    W grze Tottenhamu dziś jest wszystko, wszystko oprócz kurwa bramek, bałem się, że się to zemści i moment później Sessegnon by strzelił bramkę gdyby nie cudne wyjście Llorisa.

    Also oni chyba wszyscy trenują długie crossowe podania na Trippiera, każdy bez wyjątku wali idealne piłki do niego, żeby napędzał te akcje XD


    LUCAS


    W ogóle @ArkaSath ; @alien ; Poch to chyba wam tego Eriksena przygotowuje już, dziś kompletnie inna rola, niż zazwyczaj, stoi głębiej niż nawet Dier, on rozgrywa wszystkie piłki, on kieruje ataki, on jest wszędzie i wraca zawsze



    Ale ładna akcja Fulham, duży props dla Mitro za reakcję, świetnie Fulham drugą połowę zaczęło, chociaż powinno być 2:0, a nie 1:1 gdyby Alli nie walił w bramkarza
    Ostatnio zmieniony przez Crus : 18-08-2018, 17:14
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  15. #26279
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    29
    Posty
    20,858
    Siła reputacji
    28

    Domyślny


    co xD

  16. #26280
    Avatar trochestylu
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    28
    Posty
    1,399
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W ogóle @ArkaSath ; @alien ; Poch to chyba wam tego Eriksena przygotowuje już, dziś kompletnie inna rola, niż zazwyczaj, stoi głębiej niż nawet Dier, on rozgrywa wszystkie piłki, on kieruje ataki, on jest wszędzie i wraca zawsze
    Bardzo bym chciał tego świra w Barcy, ale szczerze w to wątpie, że on kiedyś tam zagra :/


    btw
    0 - Kenedy failed to complete a single pass in the first half against Cardiff City - he is the first outfield Premier League player to fail to complete a single pass in 45+ minutes of play since Nikola Kalinic against Birmingham City in March 2010. Passenger.
    zagrał kompletne gówno, ale nie aż tak grube jak myślałem

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 12 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 12 gości)

Podobne tematy

  1. Piłka nożna
    Przez haxigi w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 31-03-2018, 14:44
  2. Uniwersalne obuwie (siłownia, piłka nożna).
    Przez Spens14 w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-05-2016, 15:21
  3. Piłka Nożna
    Przez Masaker w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 48763
    Ostatni post: 28-12-2015, 10:51
  4. Netsoccer - Piłka nożna online
    Przez Pasztecik w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-05-2014, 09:34
  5. Telewizja cyfrowa a piłka nożna
    Przez Moinho w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-01-2012, 20:13

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •