Nowa wersja DeadTouch! ZAPRASZAM!
http://forum.tibia.org.pl/showpost.p...28&postcount=1
Wersja do druku
Nowa wersja DeadTouch! ZAPRASZAM!
http://forum.tibia.org.pl/showpost.p...28&postcount=1
Ściągam i się zobaczy... Ale widzę, że nadal nie poprawiłeś chyba tarczy, które nie dają defa... ;/
Raczej w standardzie to jest...Cytuj:
Silnikos napisał
You know ? You are ROX TeKilla! Dude wyśmienity silnik gratuluje i myślę że wkoncu bedzie jadł mniej pamieci :D
Pozdrawiam
Guts.
Nie. Chodzi mi o to, że bloczenp hero na 80/80 fire axe & wamp shield. I co? Dostaje od niego hity po 150+, gdzie na Devlandzie [chyba jedyny silnik w którym naprawiono tego buga] max 30.Cytuj:
Killavus napisał
Tyle, że tarcza w RL Tibii nie wpływa na ilość zadanych obrażeń... tylko zdolność zblokowania ciosu (zrobienia "chmurki")...
Pozdrawiam,
Killavus.
;>
Tak czy siak, jest jakis bug z obrazeniami przyjmowanymi na nasze cialo.
Wypaśny OtS --> repucik
"Najssssssss" :)
@killavus
Mam proźbe mógłbyś w nowej wersji dodac randomize water/grass itp?
Z tego co zauwazylem to DT 1.8 zuzywa mniej zasobów komputera ale w porownaniu do wersji 1.7 save servera trwa znacznie dluzej
Opcja /givelevel dodaje tylko lvl graczowi, pisze "tylko" poniewaz spodziewalem sie ze wraz z levelem wzrosnie rowniez exp, hp i mana no ale niestety nie wiem czy jest to wykonalne aby to zaadoptowac do silnika, trzeba byloby chyba jakis kalkulator expa hp i many dodac xD hehehe
A na koniec prosba : daloby rade blessy wmontowac w następną wersje ??
Nono... Nareszcie DT 1.8 :p teraz czekać na DT 1.9 :D
Już o tym mówiłem... że używam moich items.otb które są po prostu inne... więc randomizer działać nie będzie ^^Cytuj:
Nup napisał
Fajny OTS !
I mi się ten system z banami bardziej podoba niż poprzedni ;] ...Ten ban przynajmniej kiedyś minie :)
Hm. W actions.xml jest pick, ale pick.lua w scripts/ nie ma ;>