W tym przypadku zastanawiam się, czy faktycznie lepiej (wydajniej) walnąć tyle conditionów, ile jest mi potrzebne, czy po prostu dać prostą pętlę i skorzystać mojej funkcji.
Przykładowo, weźmy pod uwagę taką możliwość, że robię duży quest i w pewnym jego momencie gracze dochodzą do areny o rozmiarze 30x30 kratek, jest ona tak duża ze względu, dajmy na to, późniejszego pojawienia się dużej ilości potworów na niej.
Chciałbym nadać exhausted wszystkim graczom na niej na dłuższy czas. Oczywiście jest to tylko przykład, co mówię. Zakładam, że graczy będzie mniej, niż rozmiar areny, ale jest ona duża, mogą stać gdziekolwiek na niej, wówczas 30x30 = 900(!) conditionów musiałbym zarzucić. Dla kogo, jak dla kogo, ale dla mnie o wiele czytelniejsze byłoby nadanie zwykłej pętli, która przeskanuje arenę, da każdemu exhausted, o ile tam znajduje się gracz i już.
Co do niestabilności, raczej chyba nie :P Elf napisał, że w nowym TFS można będzie dać condition z poziomu skryptu. Wiem, to jest 0.4 a ten, co mam to 0.3. Robiłem testy z kilkoma znajomymi i żadnych komplikacji nie było (czego nie mogę powiedzieć o condition) :P
Cytowałem go wcześniej już.
Cytuj:
Elf napisał
O, właśnie zrobiłem malutki test :P
Dokładnie na tej arenie umieściłem kilkunastu graczy (komp mi już zamula ostro) i w pętli każdy dostał exhausted. Działa.