@2UP
TFS nie pochodzi od Killavusa. Tylko od Elfa.
@UP
Ponieważ nie zostały wstawione na mape.
Wersja do druku
@2UP
TFS nie pochodzi od Killavusa. Tylko od Elfa.
@UP
Ponieważ nie zostały wstawione na mape.
O ile sie nie myle to w silniku Kilavusa sa przykladowe npc wiec co za problem zrobic je po swojemu a tak pozatym to ja wole aby autorzy silnikow zajmowali sie funkcjonalnoscia servera a nie jakimis npc etc.
ej ale w tfs też są tylko przykładowe npc, ale dorobić do nich npc jest(oczywiście według mnie) łatwe i tylko trzeba się w kod wczytać to się zrozumie, co co chodzi
jeżeli chcecie konieczne pomocy to piszcie na pw
Jak dla mnie to mapa coś uboga żadnego Miasta nie ma dużego a wszystko takie puste jest :(
Moim zdaniem w takich silnikach piekne jest to ze trzeba miec wlasna mape :) w TFS to samo jest.
Widzisz nie do konca trzeba miec swoja mape.
Ogolnym zalozeniem DT bylo to aby stworzyc silnik wraz z zestawem, ktory umozliwi postawienie ots "fajniuśki 10/10 x100" no i prawdziwego RPG nie robiąc aż tak wiele zmian.Mapa oczywiscie będzie dopracowywany nie martwcie sie.
jak chce uruchomić serwer na linux'sie wyskakuje mi bład
jak te biblioteki zainstalować bo nie mogę znaleźć :(Cytuj:
libboost_date_time-mt.so.1.35.0
Mam mały problem z acc mam podać ścieżkę do configu serwera ?
jak tak to mam taki błąd :
Jeśli nie do configu serwera to do jakiego :]Cytuj:
Warning: file(C:/Documents and Settings/Patryk1/Pulpit/DeadTouch3.0b1-win32/DeadTouch3.0b2-win32config.lua) [function.file]: failed to open stream: No such file or directory in C:\Program Files\WebServ\httpd\sys\configParser.php on line 12
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in C:\Program Files\WebServ\httpd\sys\configParser.php on line 16
Fatal error: Uncaught exception 'LogicException' in C:\Program Files\WebServ\httpd\sys\configParser.php:26 Stack trace: #0 C:\Program Files\WebServ\httpd\header.php(24): configParser::parse('C:/Documents an...', 'config.lua') #1 C:\Program Files\WebServ\httpd\index.php(3): require_once('C:\Program File...') #2 {main} thrown in C:\Program Files\WebServ\httpd\sys\configParser.php on line 26
Cytuj:
Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'could not find driver' in C:\Program Files\WebServ\httpd\lib\pot\OTS_DB_SQLite.php:54 Stack trace: #0 C:\Program Files\WebServ\httpd\lib\pot\OTS_DB_SQLite.php(54): PDO->__construct('sqlite:E:/DeadT...') #1 C:\Program Files\WebServ\httpd\lib\pot\OTS.php(489): OTS_DB_SQLite->__construct(Array) #2 C:\Program Files\WebServ\httpd\sys\dbLayer.php(22): POT->connect(2, Array) #3 C:\Program Files\WebServ\httpd\header.php(31): dbLayer::connect(Array, 'sqlite') #4 C:\Program Files\WebServ\httpd\index.php(3): require_once('C:\Program File...') #5 {main} thrown in C:\Program Files\WebServ\httpd\lib\pot\OTS_DB_SQLite.php on line 54
A teraz :( ??
A da się to zrobić na webserv nie bardzo umiem odsługiwać tego XAMPP :(
Witam.
Probowalem uzyc accmakera na webserv, ale wyskoczyl mi wlasnie ten blad o braku sterownikow PDO. Na WampServer bylo identycznie. Prosze o pomoc w rozwiazniu tego problemu. Nie mam pojecia co to jest PDO i nigdy nie stawialem servera www od podstaw. Zawsze uzywalem webserv i nigdy nie potrzebowalem niczego poza Mysql i php.
Co do samego ots. Ciezko mi sie wypowiedziec, bo nie siedze w tym na bierzaco. Nie wychodze jednak z zalozenia ze to co wg. ogolu najlepsze (TFS), jest takie faktycznie. Podoba mi sie, ze ots jest pod SQLlite mimo ze nie mam o nim bladego pojecia. Uzywalem kiedys MySQL i jest to dobra baza danych pod strone www, czy jako baza sieciowa, ale do ots wydaje mi sie ze lepszy jest SQLlite. "SQL" w nazwie swiadczy ze jest to pochodna wszelkich baz danych pod wzgledem obslugi a jednoczesnie nie trzeba stawiac servera, co ulatwia przenoszenie otsa. Po zapoznaniu sie z tym jezykiem moge zmienic ten poglad, ale wydaje mi sie ze tak juz pozostanie.
Jezeli chodzi o mape. Robiona dosc monotonicznie ale jest bardzo duza. Wydaje mi sie ze nie ma sensu robic wiekszej. Pozniej kazdy moze sobie uzupelnic ja o nowe obszary, a najwazniejsze jest to, zeby bylo od czego startowac. Lepiej bedzie rowniez gdy nie uzupelnicie jej o zadne potwory (ale NPC w miastach i na statkach juz tak). Nie odpala go wtedy osoby z calkowitym brakiem ambicji i to zawsze jeden krok przeciwko "wyjebiaszczym otsom".
NPC. Tutaj sa potrzebni przynajmniej na start. Wszelcy kupcy oraz przewoznicy sa wrecz niezbedni. NPC nie sa na poczatek tworzenia ots najwazniejsi i mozna spokojnie zajac sie tym jak juz zrozumie sie ich dzialanie. Wtedy mozna na przykladach zrobic wlasnych NPC z roznymi przeznaczeniami. I NPC nie musza byc koniecznie napisani przez was. Moga byc skopiowani np. z TFS. Lepiej z takimi niz zadnymi.
Funkcje. Przydalby sie plik ze spisem funkcji jakie sa wbudowane w wasz silnik. Ten spis Kilaviusa na forum jest przestarzaly i od tamtego czasu napewno wiele sie zmienilo. Tym bardziej ze niektore otsy maja wbudowane funkcje niedostepne w innych.
Pozdrawiam. Mr.Ofca.
Czy dałoby radę wrzucić tego acc na np. yoyo.pl i bazę silnika przerobić na sql ?
Silnik ogólnie zajebisty. Mam parę propozycji/zastrzeżeń :
1. Można by dodac auto clean co jakiś okres czasu ?
2. Takie coś, jeśli GM zrobi item poprzez komende "/i" lub "/n" to na tym itemie piszę : "You see ... It was made by gm XXX" Takie coś o ile się nie mylę było w b-foxie.
3. Logi z default channel i logi wpisywanych komend przez gmów zapisujące się w folderze DT.
4. Tygodniowe/miesięczne płatności za domek np. kasę pobiera z dp lub z banku.
5. Nie działa mi pewien skrypt ze storage value, natomiast na TFS-ie 0.3 działa ;/
To tyle ;p