Jest już oficjalnie. Zapraszam to ściągania :).
Pozdrawiam
Killavus
Wersja do druku
Jest już oficjalnie. Zapraszam to ściągania :).
Pozdrawiam
Killavus
To pomoze mi ktos z tą bazą danych?
Pozdrawiam
Mastermind Palladin
Mam pytanie, da sie podmienic tu mapke? i ktore pliki sie podmienia jak chce sie mapkie zmienic? np z Armoni.
Przykro mi ale muszę Cię pomęczyć i zapytać dlaczego nie zapisują mi się postacie ani nic :(. Loguje się, poruszam się, wylogowuje i loguje w świątyni tak jakbym na tą postać nie wchodził. Odpalam Linux - Debian, normalnie bez błędnie i mam problem, kombinuje, kombinuje ale coś mi nie wychodzi, pomożesz ? :)
Witam. Serwer świetny wszystko już zrobiłem ale mam jedno pytanie... Czy da się zrobić tak żeby speary się nie łamały?? A jak tak to gdzie bo nie umiem znaleźć. A i w komendzie /n czyli tworzenie przedmiotu za pomocą nazwy jest bug. Otóż polega on na tym że gdy wpiszemy np. /n sword to pojawi nam się w plecaku sword. A gdy wpiszemy np. /n plate armor to zrobi nam w plecaku same plate (taka brązowa kulka czy coś). Tak więc wniosek taki że komenda nie czyta drugiego słowa.
Edit@@
Ok zrobiłem te speary, musiałem poszukać w items.xml i zmienić <attribute key="breakChance" value="10"/> <!-- ? --> (gdzie valute wpisać 0) i wszystko gra ;p
Edit dla killavus'a:
a) Nie da się wyjść z pływalni
b) na dark catedra źle zrobione schody
c) na desercie jeśli nie masz lvl'a 20, lub ekipy - nie wyjdziesz z tunelu.
d) zauważyłem baaaaaardzo wielką dziurę w zabezpieczeniu otserva. Nie zaraportuje jej - użyje dopiero jak zaczną powstawać otsy na ten silnik(jak ktoś z waszego teamu jej nie załata)
e) NIE MA /CLEAN i Śmieci się robią
Edit2:
Przy następnym relase dodajcie keysystem.
Ja nie będę marudził.
Skopiowałem go z innego silnika,
i dodałem aby "nowe" drzwi.
Mam pytanie na ots'ach 8.2-8.4 godem nie mozna nic zrobic /a ,/up,/i
nie wiem czy mozna to jakos naprawic
moje pytania
1: jak to naprawic
2: czy na tym ots jest to samo
[Down] raczej jest ok
może wbiłeś na scheme zamiast na gm ;p
DeadTouch to jedyny god/cm, reszta to schematy do acc makera.
edit & for down
1. /goto nie działa przynajmniej do potworów
2. /clean - mówiłem 2-gi raz, nie czekam na relase - czekam na svn z "łatką"
3. ctrl+r nie testowałem, ale dla mnie ok, że do mnie trafia raport.
4.
U mnie było tego troszke mniej
Albo rybki albo akwarium ;p
i z tego co wiem to już drugi raz to się zdażyło(we własnych rc3x było. W logu chyba jest comment o fixsie)
(napisał bym nowego posta, ale bym nie pomógł. Nie ma sensu nabijać licznika.)
Znalazłem kilka błędów:
1. /goto (nie działa w ogóle) /goto nick ? (odpowiedni access mam)
2. Brak /clean (ale o tym było)
3. System reportów (ctr+r) jak pisze gm do gm to reporta widać, lecz gracz do gm jest już jakiś problem... Przynajmniej z tego co testowałem z kumplem.
4. Kompilacja, dajecie dev c++ wraz z paczkami i jest problem z kompilacją:
Błędy powstają przy linkowaniu.Kod:Kompilator: Default compiler
Building Makefile: "C:\Users\fifi209\Desktop\serwer\src\dev-cpp\Makefile.win"
Wykonywanie make...
make.exe -f "C:\Users\fifi209\Desktop\serwer\src\dev-cpp\Makefile.win" all
windres.exe -i DeadTouch_private.rc --input-format=rc -o object//DeadTouch_private.res -O coff
g++.exe object//account.o object//actions.o object//admin.o object//allocator.o object//ban.o object//baseevents.o object//beds.o object//chat.o object//combat.o object//commands.o object//condition.o object//configmanager.o object//connection.o object//container.o object//creature.o object//creatureevent.o object//cylinder.o object//database.o object//databasemysql.o object//databasesqlite.o object//depot.o object//exception.o object//fileloader.o object//game.o object//house.o object//housetile.o object//ioaccount.o object//iomapotbm.o object//iomapserialize.o object//iomapxml.o object//ioplayer.o object//item.o object//items.o object//logger.o object//luascript.o object//mailbox.o object//map.o object//md5.o object//monster.o object//monsters.o object//movement.o object//networkmessage.o object//npc.o object//otserv.o object//outfit.o object//outputmessage.o object//party.o object//player.o object//position.o object//protocol.o object//protocolgame.o object//protocollogin.o object//quests.o object//raids.o object//rsa.o object//scheduler.o object//scriptmanager.o object//server.o object//sha1.o object//spawn.o object//spells.o object//status.o object//talkaction.o object//tasks.o object//teleport.o object//thing.o object//tile.o object//tools.o object//trashholder.o object//vocation.o object//waitlist.o object//weapons.o object//marks.o object//DeadTouch_private.res -o "..\..\DeadTouch.exe" -L"C:/Dev-Cpp/lib" -llibxml2 -lgmp -llua5.1 -lboost_system -lboost_regex -lboost_thread -lwsock32 -lws2_32 -lsqlite3 -lmysql -s -Wl
object//databasemysql.o(.text+0x15f):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_init@4'
object//databasemysql.o(.text+0x1b7):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_options@12'
object//databasemysql.o(.text+0x288):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_real_connect@32'
object//databasemysql.o(.text+0x29d):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0x393):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_init@4'
object//databasemysql.o(.text+0x3eb):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_options@12'
object//databasemysql.o(.text+0x4bc):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_real_connect@32'
object//databasemysql.o(.text+0x4d1):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0x5ad):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_close@4'
object//databasemysql.o(.text+0x66d):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_close@4'
object//databasemysql.o(.text+0x72d):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_close@4'
object//databasemysql.o(.text+0x907):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_rollback@4'
object//databasemysql.o(.text+0x91c):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0x991):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_commit@4'
object//databasemysql.o(.text+0x9a6):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0xa42):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_real_query@12'
object//databasemysql.o(.text+0xa5b):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0xabf):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_errno@4'
object//databasemysql.o(.text+0xaf2):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_store_result@4'
object//databasemysql.o(.text+0xb09):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_free_result@4'
object//databasemysql.o(.text+0xb9f):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_real_query@12'
object//databasemysql.o(.text+0xbb8):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0xc20):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_errno@4'
object//databasemysql.o(.text+0xc56):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_store_result@4'
object//databasemysql.o(.text+0xc74):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
object//databasemysql.o(.text+0xcdc):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_errno@4'
object//databasemysql.o(.text+0xedd):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_real_escape_string@16'
object//databasemysql.o(.text+0x1586):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_fetch_lengths@4'
object//databasemysql.o(.text+0x1638):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_fetch_row@4'
object//databasemysql.o(.text+0x16eb):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_fetch_field@4'
object//databasemysql.o(.text+0x1913):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_fetch_field@4'
object//databasemysql.o(.text+0x1aed):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_free_result@4'
object//databasemysql.o(.text+0x1bef):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_free_result@4'
object//databasemysql.o(.text+0x1cf1):databasemysql.cpp: undefined reference to `mysql_free_result@4'
make.exe: *** [../../DeadTouch.exe] Error 1
Wykonanie zakończone
/goto nie działa dla potworów, ponieważ taka funkcja nie ma sensu. Chyba, że jakimś randomem mam szukać tych potworów? /goto zostało wycięte z sources i wrzucone jako talkactions. Nie wiem jak to jest w TFSie, ale my od commands wbudowanych w silnik raczej odejdziemy.
Co do cleana - zobaczy się. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to wydajnie zrobić - może mała mapa 'droppedItems'? Nie mam pojęcia, potem sprawdzę czy mój pomysł zadziała. A nienawidzę bawić się cylindrami ;/...
Co do Rule Report Violations, to nie wiem. Szczerze mówiąc, to nieco uproszczona wersja z TFSa 0.2, przerobiona lekko przeze mnie.
Co do poprzedniej 'dziury w bezpieczeństwie' pewnie mowa o włączonym domyślnie Admin Protocole z domyślnym hasłem. Tak, wiemy. Bo w DeadTouchach 3.1+ (o ile takowe wyjdą, a czasu coraz mniej) OTAdmin będzie znacznie rozszerzony. Planujemy dość spore prace w kodzie i odejście trochę od SVNa OpenTibii. Na razie nie robimy nic odbiegającego od innych dystrybucji. To się zmieni.
Co do bugów w mapce, przekaże Pekezowi.
Co do błędów w kompilacji - tutaj mogę zastosować tylko Standardową Odpowiedź Admina - MI DZIAŁA. :)
Pozdrawiam
Killavus
Miło wiedzieć, że Tobie działa mi niestety nie. A skoro jest to paczka od Was to powinno działać. (zakładam że jej używacie)
A co do /goto
Nie ma go w talkactions ;) Chyba że pobrałem jakąś "lewą" wersję. ;d
Co do kompilacji, jest mi to niestety bardzo potrzebne bo chciałbym sobie w pełni spolszczyć ots.
Co do błędów mogę dopisać:
obsidian knife
Nie działa na wielu corpse, musiałem przerabiać pliki z potworami jak i sam skrypt.