Cos nie widze tych softow -.-
Wersja do druku
Cos nie widze tych softow -.-
osobiście nie polecam tego ots ze względu na komendy !!god!! !!tutor!! itd. bardzo mnie to irytuje gdy ktoś chodzi sobie god'em i banuje wszystkich. Niszczy to moją reputację na którą tak ciężko pracowałem.
Hmm ewoluujesz kiedys? cheat system byl w wersji 3.2 a nie w 5.2.1.. tu cheat system jej ustawiany w configu wiec nikt nie chodzi sobie godem o ile Ty jako hoster tego nie chcesz -.- omfg ehh
@Tosia_pl
okienko rule violations..
Aby zmienic access na 5 znajdz w config.lua
Cytuj:
--ctry+y
accessctrly = 3
Przesadzacie z deka... loozik 5.2.1 jak od samego 5.0 sa dla klienta LoozikOTS... to juz taki ots i tyle.. zrobiony z mysla o wszystkich.. i tych ktorzy chca nowe opcje i tych ktorzy chca nowego klienta.. wszystkiego po trochu.. wiec po co mam teraz zmieniac wszystko..
a jak widac ze nie odpisuje to znaczy ze nie moge odpisac.. wiec sami probujcie.. tosia znasz sie troche na kompilacji wiec czemu sam nie probujesz...
nie mam czasu teraz wszystkiego pisac i patrzec co i jak ale wystarczy w wyszukiwaniu textu wpisac "outfit" i juz wiadomo co i jak..
podam tylko ze wiekszosc kodu dotyczacego outfitow znajduje sie w protocol76.cpp
kolo linijekowe linijki ktore podalem podaja od ktorego numerka outfitu (z dat) do ktorego mozna wybierac majac sex 2...Cytuj:
case PLAYERSEX_OLDMALE:
msg.AddByte(48);
msg.AddByte(92);
break;
czyli jesli szczur ma numerek 48 to pokaze sie w okienku, troll ma 54 to tez sie pokaze.. i tak przez te pare outfit.. jesli elf ma numerek przypisany w DAT np 93 czy tez inny ktory nie miesci sie w przedziale 48-92 to sie nie pokaze.,.. tu nastepna sprawa... jezeli np cyferka 90 albo jakakolwiek inna nie ma przypisanego rzadnego outfitu w pliku DAT (wiele jest takich "pustych") to przy probie zmiany oputfitu gdy wlaczamy przycisk "next" i trafi akurat na ten numerek automatycznie debuguje klienta..
to na tyle bo nie mam czasu.. głowkujcie albo proscie Tosia_pl zeby wam to zmajstrował bo choćby nie wiem jak mi było przykro to i tak nie moge tego naprawic bo nie mam czasu.. skonczyly sie beztroskie lata dziecinstwa ;/
Pozdrawiam wszysktich i do uslyszenia...
BTW do niektorych.. przeczytajcie temat zanim napiszecie txt w stylu "nie sciagam bo kazdy mi biega z godem" -.-
Witajcie, mam problem z tym otsem, a dokładniej z klientem do tego otsa. Gdy chce kliknąć np. na machete lub line żeby jej użyć nie pokazuje się tzw. use with... tylko jest use. Poprostu nie pokazuje się taki celowniczek na co wybrać.
Sprawdzałem na innym kliencie to spokojnie było, a tutaj nie ma.
Próbowałem otworzyć Dat Editor ale przy ładowaniu tibia.dat wyskakuje błąd:
Po czym się wyłącza Dat Editor...Kod:Warning:
Unknown byte: 136
Więc jak to zrobić?
Proszę o pomoc...
P.S Myślicie, że ludzie będą pobierać te klienty?
P.S2 Fajne te MP3-ójki i telefony, TV itd. ;d Akurat pasuje mi do uroku otsa ;]
Pozdrawiam,
Defozo
Czy jest jakaś możliwość, aby szybko zmienić tutaj wszystko z języka polskiego na język angielski?
Ok juz zrobiłem i działa :)
Thx
@Qrcik
Znalazlem blad jeszcze, jak sie zalozy stealth ringa, jest sie neiwidzialnym i jak ktos naceluje na mnie attack, nie moge mnie uderzyc, pisze cel utracony :/
Mógłby ktoś tego OTKA na speedyshara wrzucić?
Z góry dziękuje i pozdrawiam,
Ozzik
To chyba normalne ze jak sie jest niewidzialnym to nie mozna w ten sposob atakowac graczy... nie mozna nacisnac na kogos niewidzialnego i go atakowac...
@UPUP
Nie, nie da sie szybko zmienic na ANG..
Zeby to zrobic trzeba cale source edytowac, Hex w kliencie, Skrypty i ogolnie wszystko co jest po polsku.. Klienta w sumie nie trzeba bo wystarczy exe z normalnego wrzucic.
@QRCIK
A ten skrypt aolife jest zrobiony
I jaki ten Aolife ma ID?
Co mogę zrobić, aby nie można było klonować kasy?? Widziałem na niektórych OTS, że po pojawieniu się cc w miejscu ammunicji nie można było tego zdjąć.
usun z actions.php linijke ktora ma 2160
DZieki. bardzo sie przydal. ma bardzo duzo funkcji u mnie dziala w 100% :). naprawde polecam
Mam tego UPDate 5.2, ale nie wiem, czy to ctrl + y działa dobrze. Na MC dałem playerowi bana na konto, ale on zaraz od nowa może się wlogować... Coś robie nie tak ??
to 7.6 czy 8.0 zal ;p
5/10 kilka takich znalazlem
lol weś wywal ten cheat system
!!god!! i biegają same gody
Ja ustawiłem w configu w "Cheat System" - "No" i !!god!! nie działa :) Ale ten ban przez ctrl + y coś mi nie działa, bo po wylogowaniu można już lognąć...
Jak ci sie nie podoba, to po co wogule wlączasz OTS?
Wyłącz w config.lua cheat system i juz nie bedą "biegać same gody"
@QRCIK
Jak znalazlem w game.cpp
Wiec zmienia sie dmg tutaj?Kod:else if (wandid == ITEM_SPRITE_WAND && player->vocation == VOCATION_SORCERER &&
player->mana >= g_config.MANA_SPRITE && player->getLevel() >= 180)
{
dist = g_config.RANGE_SPRITE;
if (abs(player->pos.x - attackedCreature->pos.x) > dist ||
abs(player->pos.y - attackedCreature->pos.y) > dist)
return;
runeAreaSpell.attackType = ATTACK_ENERGY;
runeAreaSpell.animationEffect = NM_ANI_ENERGY;
runeAreaSpell.hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE;
runeAreaSpell.areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA;
runeAreaSpell.animationColor = 15;
runeAreaSpell.minDamage = 60;
runeAreaSpell.maxDamage = 120;
mana = g_config.MANA_SPRITE;
Kod:runeAreaSpell.minDamage = 60;
runeAreaSpell.maxDamage = 120;
siemanko wszystkim ...
mianowicie mam problem z kompilacja :/ o to moje błedy :
Wie moze ktoś co mi brakuje ?Cytuj:
Compiler: Default compiler
Building Makefile: "C:\Documents and Settings\KriseK\Pulpit\UPDate 5.2\Loozik Source\Makefile.win"
Executing make...
make.exe -f "C:\Documents and Settings\KriseK\Pulpit\UPDate 5.2\Loozik Source\Makefile.win" all
g++.exe -c database.cpp -o database.o -I"lib/gcc/mingw32/3.4.2/include" -I"include/c++/3.4.2/backward" -I"include/c++/3.4.2/mingw32" -I"include/c++/3.4.2" -I"include" -I"C:/Dev-Cpp/others/boost_1_31_0" -I"C:/Dev-Cpp/include/MySQL" -I"C:/Dev-Cpp/others/lua-5.0.2/include" -DTLM_BUY_SELL -DTLM_SERVER_SAVE -DTLM_HOUSE_SYSTEM -DBDB_UTEVO_LUX -DWOLV_LOAD_NPC -DBD_HOUSE_WINDOW -DTR_ANTI_AFK -DELEM_VIP_LIST -DTR_SUMMONS -DTRS_GM_INVISIBLE -DTLM_SKULLS_PARTY -DBRN_EXIVA -DSD_BURST_ARROW -DBDB_REPLACE_SPEARS -DBD_ITEM_LOOK -DSM_RELOAD_CONFIG -DJD_DEATH_LIST -DCT_EXANI_TERA -DCVS_DAY_CYCLE -DTJ_MONSTER_BLOOD -DJD_WANDS -D__DEBUG_PLAYERS__ -DYUR_CVS_MODS -DYUR_ICE_RAPIER -DYUR_AOL -DYUR_LOGIN_QUEUE -DYUR_MULTIPLIERS -DYUR_BOH -DYUR_NPC_EXT -DYUR_GUILD_SYSTEM -DYUR_CMD_EXT -DYUR_ITEM_EXT -DYUR_ACT_EXT -DYUR_NO_MONSTER_HEAL -DYUR_PVP_ARENA -DYUR_RINGS_AMULETS -DYUR_CONFIG_CAP -DYUR_FIGHT_MODE -DYUR_READABLES -DYUR_LEARN_SPELLS -DYUR_HEAL_EXHAUST -DYUR_SHUTDOWN -DYUR_ROOKGARD -DYUR_LIGHT_ITEM -DYUR_CLEAN_MAP -DYUR_GM_LOOK -DYUR_HIGH_LEVELS -DYUR_PREMIUM_PROMOTION -DPALL_EXTRA -DYUR_INVISIBLE -DYUR_DRAINS -DCTRL_Y -DPALL_REQ_LVL -DEXANI_HUR -DPALL_PVP_LVL -DDEATHPLANTER_GLOBALIP_CHANGES -DPALL_ICE_ARROW -DPALL_REQ_VOC -fexpensive-optimizations -O3
g++.exe luascript.o magic.o map.o md5.o mdump.o monster.o monsters.o networkmessage.o npc.o otserv.o player.o position.o protocol.o pvparena.o readables.o scheduler.o spawn.o spells.o status.o summons.o thing.o tile.o tools.o account.o actions.o allocator.o chat.o commands.o container.o creature.o exception.o fileloader.o game.o guilds.o houses.o ioaccount.o ioaccountxml.o iomapbin.o iomapotbm.o iomapxml.o ioplayer.o ioplayerxml.o item.o itemloader.o items.o logger.o loginqueue.o protocol76.o database.o Loozik_private.res -o "LoozikOTS.exe" -L"lib" -L"C:/Dev-Cpp/bin" -L"C:/Dev-Cpp/others/lua-5.0.2/lib" -llibxml2 -llua -llualib -lwsock32 -lmysql -s -Wl,-Map=otserv.map
database.o(.text+0x18):database.cpp: undefined reference to `mysql_init@4'
database.o(.text+0x78):database.cpp: undefined reference to `mysql_init@4'
database.o(.text+0xdb):database.cpp: undefined reference to `mysql_close@4'
database.o(.text+0x10b):database.cpp: undefined reference to `mysql_close@4'
database.o(.text+0x174):database.cpp: undefined reference to `mysql_real_connect@32'
database.o(.text+0x188):database.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
database.o(.text+0x1cc):database.cpp: undefined reference to `mysql_select_db@8'
database.o(.text+0x2b1):database.cpp: undefined reference to `mysql_escape_string@12'
database.o(.text+0xcc6):database.cpp: undefined reference to `mysql_real_query@12'
database.o(.text+0xcdf):database.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
database.o(.text+0x1308):database.cpp: undefined reference to `mysql_store_result@4'
database.o(.text+0x1332):database.cpp: undefined reference to `mysql_num_fields@4'
database.o(.text+0x1357):database.cpp: undefined reference to `mysql_fetch_fields@4'
database.o(.text+0x14fc):database.cpp: undefined reference to `mysql_fetch_row@4'
database.o(.text+0x151c):database.cpp: undefined reference to `mysql_free_result@4'
database.o(.text+0x15ff):database.cpp: undefined reference to `mysql_error@4'
collect2: ld returned 1 exit status
make.exe: *** [LoozikOTS.exe] Error 1
Execution terminated
Tylko trzeba wylaczyc cheat system dla acces 0 zeby nie bylo gmów czy jak
Rehost proszę :(
robilem na tym otsie mapke od poczatku i za kazdym uruchomineim serva zeby sprawdzic mapke byl crash :c przykro mi stwierdzic ale ten ots nie jest dobryxD
Ej a jak scignelem podmieniłem pliki na swoja player items house world itd .... i odpalam i jest wsyztko niby ok
ale jak charakterowi proboje wyglad zmienic to wystepuje bug ?
Sami mozecie zobaczyć atronots.no-ip.info luknjicie??
Prosze o szybką pomoc jak ktos może?
Tak to jest jak sie wchodzi w temat i nie czyta co jest napisane..
bugi spowodowane sa nowymi outfitami i nowymi, zupelnie nowymi grafikami np podłogi, predmioty.. w a postach jest wszystko opisane..
Ok, mam teraz tak:Dopisac do config.lua:Kod:runeAreaSpell.minDamage = g_config.getGlobalNumber("swandmin", 0);;
runeAreaSpell.maxDamage = g_config.getGlobalNumber("swandmax", 0);
@QrcikKod:--jakie ma zadawac obrazenia sprite wand ?
swandmin = 60
swandmax = 120
Dobrze to zrobilem ?
Powinno byc 0 po swandmin/max czy jakas inna cyfra?
wg mnie dobrze zrobiles i powinno byc ok
Mi nic nie wyskakuje mapa sie ładuje normalnie
Qrcik, byś mógł naprawić fluidy ?
Bo gracze u mnie się skrarżą na nie :P
PS
Byś mógł podac mi GG ?
Mam 2 pytania:
1. czy mozna jakos zmienic ten obrazek z kliencie tzn nie chce miec tego napisu loozik ots
2. czy mozna zmienic lev od ktorego benda dostepne te nowe bronie??
1. Przerob klienta Pic Editorem.
2. Items.xml
Hostowałem ten OTS 2+ lata i muszę powiedzieć... że odkryłem na nim około 20 sposoby na crashe, ale jak Qrcik nie chce odpowiedzieć... trudno
Pewnie niewielu z was wie ale ruszyła kontynuacja projektu LoozikOTS..
Została zmieniona nazwa na EmotionOTS.. zajmuje się nim Ja i mój kumpel..
W nowym projekcie zrezygnowalismy z nowego klienta, itemek itp itd...
Mozna bedzie grac na normalnym kliencie..
Silnik przerabiam od niedawna ale juz jest w nim mnóstwo zmian i nowosci.... Przy czym silnik jest jeszcze bardziej stabilny niż zawsze ;]
Co to za nowosci?
miedzy innymi pracuje nad nowym SKULL systemem. ktory znacznie utrudni zycie Pekerom ;p
Pozatym Zbalansowane postacie.. Nowe mozliwoisci dla postaci magicznych jak i dla Knighta poniewaz na tym servie rzadził Fast Attack Palladin Distans RulleZZ ;/11!!!1`` lol
Nowe mnozniki sily ataku, Knight wali teraz z kazdym levelem coraz mocniej,
Podrasowany system domkow.
System fast attacku też został zróżnicowany i podrasowany.. Inne wartosci dla kont Extra i dla zwyklych graczy..
Z Dnia na dzien zmian przybywa a Emotion OTS staje sie coraz to lepszym i unikalnym silnikiem..
Wkrotce napisze o nim wiecej ;]
Pozdrawiam,
Pall~,Qrcik.
Niestety nie polecam tego silnika, powód jest prosty ma ogromna ilość bogów i jest moim zdaniem mało stabilny w porównaniu do TFS.
TFS to TFS.. kto go lubi ten go ma..
a Tu chodzi o polaczenie klasyka 7.6 z mozliwosciami tego silnika..
Co do bugów hmm.. Ostatnio strasznie zaczął mi crashowac silnik Loozika.. dlatego Przerobiłem go od podstaw... Testowałem go od wczoraj z kumplem prawie bez przerwy i wszystko działa jak należy..
Właśnie przed chwilą skończyłem pisać nowy kod do PvP systemu..
mała prezentacja:
Gracz po zabiciu zbyt wielu osób Nie dostaje bana.
Może grać dalej jednak z ograniczeniami:
To tylko jedna z paru nowości w projekcie..Cytuj:
-Gracz jest oznaczony..
-Nie może atakować innych graczy..
-Gracze mogą atakować jego..
-Zadaje mniejsze obrażenia w monstery (config.lua)..
-Spalanie many spada o połowę..
-Prędkość skillowania drastycznie spada..
-Nie działają mu Critical Hity.. (Knight,Pall)
-Nie może korzystać z magicznego Setu.. (Sorc,Druid)
Pozdrawiam i wracam do dalszej pracy nad projektem EmotionOTS.
Moim zdaniem porzucenie własnego klienta jest dobrym posunięciem.
Co do samego silnika, przydały by się:
- Parcel System w config.lua
- Działający Fishing (można złowić nie tylko rybę!)
- Działające Fire/Poison/Energy Fieldy
- Komenda GMa dodawania expa graczom
- Komenda zmiany płci gracza
- Blue Robe i Mystic Turban dodające ileś % do magicznego ataku w config.lua
(można by też dodać inne itemy z tą funkcją)
Powyższe funkcje są w czystym FusionOTS by Shwizard (bądź w KlonariaOTS opartej na tym silniku, z ładną, ale pełną bugów mapą).
Gdyby nie brak regulacji fast attacku, zajął bym się właśnie nim.
Przydały by się też drzwi (takie jak bramka lvlowa), przez które przejdzie tylko osoba z PACC oraz drzwi dla osób z kontem EXTRA (z Loozika).
Tego w FusionOTS nie ma.
Pozdrawiam serdecznie
Cytuj:
FushionOTS by Shwizard
megaupload.com/?d=X2WQGYS7
Cytuj:
---------------------------------
---------- FushionOTS -----------
---------- by Shwizard ----------
---------------------------------
Features:
- YurOTS 0.9.3 - 0.9.4d
- Raid in world/raid.xml (Jiddo)
- doors in doors.xml (SuperGillis)
- Premmy tiles
- Bed system in beds.xml
- Players online record (LooS!k)
- Parcel system in config.lua (SuperGillis)
- life ring & roh
- /changesex name (ruly)
- Orange tree
- Blueberry bush
- /giveexp (Chaos)
- fire axe, fire sword, thunder hammer animation (fire)
- !buyhouse (gerax)
- house price in front door (gerax)
- max houses for player in config.lua (gerax)
- Exp color (Bafegox)
- blue robe & mistic thurban give x% to magic damage in config.lua
- max depo/house items in config.lua
- soft boots
- /premdays 100 GM Hoster
- dustbin (matthijs100)
- only players with pacc can buy house and sleep
- fancy animations when advance skill/lvl/mlvl (Bafegox)
- Distance away from spawn to remove a monster (Chaos)
- Chameleon rune (BlackDemon)
- Bless system (DimiGhost)
- Paralyze rune (BlackDemon)
- New spells
- And more
- BugFix
Map:
512/512
1MB otbm
converted YurOTS map
Ahhh, stary poczciwy LoozikOTS na najlepszą wersje Tibii - 7.6
Bardzo dziękuje za jego umieszczenie.
Pozdrawiam!
#2x up
Na to wszystko sa skrypty, nie reklamuj innych silnikow w temacie danego silnika, daj skan tak wogole bo moim zdaniem osoba z 1 postem daje tylko zawirusowany silnik jezeli nie robi do tego specjalnego tematu tylko pisze w postach o nim.
Loozik dobry silnik, pamietam ze dawno dawno temu mialem na tym silniku server, lecz na starszej nie poprawionej wersji i ludzie wpisywali !!god!! i mieli goda co nie bylo fajne xD. Naszczesci w tej wersji jest to poprawione.
Pozdrawiam.
"Zareklamowałem", a raczej jedynie zamieściłem tutaj ten silnik, gdyż, chciał bym zobaczyć te jakże przydatne funkcje, które opisałem w pierwszym poście, w nowym projekcie Palladineq'a, a które są dobrze dopracowane w Fusion.Cytuj:
StaraJaga napisał
Do tego próbowałem go ostatnio znaleźć i znalazłem jedynie Klonarię, tworzoną na tym silniku.. dobrze, że miałem go na płycie.
Są na to skrypty.. ale czy nie łatwiej zajrzeć do zrobionego skryptu i go skopiować albo zrobić swój mając już jakiś pierwowzór?
Ja chociażby potrafię bazować jedynie na gotowych skryptach, dlatego tak bardzo szanuję pracę Palladineq'a.
Proszę Cię bardzo:Cytuj:
StaraJaga napisał
PS. Ogólnie rzadko piszę na forum, bo zabiera mi to strasznie dużo czasu. Miałem konto o tym samym nicku 2 lata temu, ale chyba zostało usunięte przez nielogowanie się.Cytuj:
Link:
virusscan.jotti.org/pl/scanresult/65643b018f07188d7bf48f8648428fc77804233c
Ja trafiłem na Loozika na Otfans.pl, gdy hostowałem jego pierwowzór, stary Armoni OTS z fast attackiem i trzeba przyznać, Loozik to kawał dobrej roboty.
Już nawet miałem się na niego przesiadać, ale ostatecznie zbrakło czasu i możliwości do hostowania, a to było jakoś 4 lata temu.. kawał czasu.. eh..
Czesc wam.
mam taki problem:
jak zalaczam aplikacje loozik ots (zmienilem sobie nazwe na swojego otsa)
to wyskakuje error ze nie znaleziono skladnika libmySQL.dll
kto pomoze?:(
http://dll-files.com - poszukaj tam tego pliku, ściągnij go i wrzuć do folderu z OTSem; jakby Ci brakowało innych *.dll to tez tam szukaj.
mialem juz ten plik i nie dzialalo...
pobralem z dll files tez nie dziala....
W czym problem?
siemka , potrzebny mi jest bardzo te update 5.2 poniewaz robie ots i silnik loozika 5.0 jest wymagany klient bo inaczej debugi wyskakuja jakby ktos mógl wysłać link na tibie org lub na gg 13162976 :) dzieki
a i sory że odświeżam temat