Reklama
Strona 1 z 31 12311 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 306

Temat: Przekwalifikowanie

  1. #1
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    1,597
    Siła reputacji
    10

    Domyślny Przekwalifikowanie

    Siema, mam okazje sie przekwalifikowac ( technik maszyn gorniczych here ) na cokolwiek, co wybrac by umyslowo duzo sie nie pierdolic (w szkole) ale zeby pioniondz byl. Moga byc jakies w huj drogie kursy. Roboty po skonczeniu bede szukal w Polsce/Niemczech

    P.s jakies dzwigi czy tiry odpadaja
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  2. #2
    Avatar orjannilsen1
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    SZN Park Lane I
    Posty
    2,178
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    chuj z przekwalifikowaniem sie mordo, ja bym chciał magistra to by podniosło moją płace jak profesorek halabarde z orka
    brak magistra= nie mogę się ruszyć w góre
    Essa

    aha no i z technikiem możesz wszystko robić przy maszynach, warto się zatrudnić w jakimś dozorze(jakaś odpowiedzialność, ale chuja robisz)
    teraz dopiero essa

  3. Reklama
  4. #3
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    24
    Posty
    8,765
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    zostań nauczycielem, hajs zajebisty, a pracujesz na 1/4 etatu i nic nie robisz tak właściwie
    Cytuj Xioniz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane. Tak jak teraz strzał Grizmana to by obronił każdy podwórkowy bramkarz patrząc na piłkę zamiast zgadywać..

  5. #4
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    8,588
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zostań nauczycielem, hajs zajebisty, a pracujesz na 1/4 etatu i nic nie robisz tak właściwie
    To

    A jak ci nie odpowiada nicnierobienie no to kurs na jakiego dzwiga albo koparke albo jakiegos spawacza glebinowego i zyjesz sobie jak krul pzdr
    Cytuj Decretis napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Największą głową tego forum, naszym alfą i omegą, samcem alfa, wyrocznią i filozofem narodu okazał się Master. Znany na forum jako ekspert od kobiet, religii, polityki, wspinaczki górskiej, ale także sportu czy motoryzacji – czyż to nie człowiek orkiestra? Jak będzie trzeba, to nawet transport do Calais załatwi.

  6. #5
    Avatar orjannilsen1
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    SZN Park Lane I
    Posty
    2,178
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    no ten głębinowy super sprawa jak ci ciśnienie łeb rozpierdala i po 10 latach jesteś zjebem jak boxer

  7. #6

    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    25
    Posty
    138
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    ewentualnie jakis kurs frezarek CNC tylko wtedy nie szukaj pracy przy seryjnej produkcji bo bedziesz odpowiedzialny za wciskanie zielonego przycisku i dostaniesz pierdolca

  8. #7

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Poznań
    Posty
    109
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Polecam zostać Europejskim Syryjczykiem, pozdro

  9. #8
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    2,044
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Mnie od 3-4 lat męczy myśl, żeby spróbować o co chodzi w tym całym programowaniu, ale im dłużej z tym wzlekałem tym bardziej zakorzeniałem się w swojej branży. Teraz to już totalna porażka byłaby zaczynać totalnie od zera w nowym środkowisku.

  10. #9
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar bogluto
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    2,603
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj orjannilsen1 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no ten głębinowy super sprawa jak ci ciśnienie łeb rozpierdala i po 10 latach jesteś zjebem jak boxer
    czyli każdy nurek przemysłowy po 10 latach zostaje debilem?

  11. #10
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    1,597
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Dajcie konkrety i jebac jakies prace z maszynami chce siedziec na dupie w biurze i klikac w komputer czy robic kawe za gruby hajs. Co potrzebuje do tego
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •