Reklama
Strona 2 z 2 PierwszaPierwsza 12
Pokazuje wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Góry

  1. #11
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    8
    Posty
    3,394
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    halo wszechwiedzący @dziadek wysyła młokosa na pewnom śmierć, zgłaszam na prokuranta
    https://gazetawroclawska.pl/akcja-po...sa/ar/13786390
    Ostatnio zmieniony przez Koczek : 06-01-2019, 13:56

  2. #12
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    8,480
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Koczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    halo wszechwiedzący @dziadek wysyła młokosa na pewnom śmierć, zgłaszam na prokuranta
    https://gazetawroclawska.pl/akcja-po...sa/ar/13786390
    Jedyne co mnie dziwi w tej historii to to, ze przyjechal po niego GOPR, a nie smierciarka, ale mozliwe, ze to przez kiepskie warunki atmosferyczne.

    A ja odradzam i uwazam, ze powinna byc zabroniona jakakolwiek dzialalnosc gorska w tej chwili.
    Cytuj Decretis napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Największą głową tego forum, naszym alfą i omegą, samcem alfa, wyrocznią i filozofem narodu okazał się Master. Znany na forum jako ekspert od kobiet, religii, polityki, wspinaczki górskiej, ale także sportu czy motoryzacji – czyż to nie człowiek orkiestra? Jak będzie trzeba, to nawet transport do Calais załatwi.

  3. Reklama
  4. #13
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    26
    Posty
    9,476
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    @Master ;
    A tak bliżej wrocq się orientujesz? Taki sam cel i możliwości. Na taką śnieżkę to się da wbić czy śmierć będzie? W czerwcu było izi xD
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  5. #14
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    8
    Posty
    3,394
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jedyne co mnie dziwi w tej historii to to, ze przyjechal po niego GOPR, a nie smierciarka, ale mozliwe, ze to przez kiepskie warunki atmosferyczne.

    A ja odradzam i uwazam, ze powinna byc zabroniona jakakolwiek dzialalnosc gorska w tej chwili.
    najlepsze jest to że ta spasiona świnia poszła se w pumach na rzepy oblepionych siwą taśmą i z pitbullem który ma krótką sierść co nawet kurva na mazowszu byłoby mu zimno, ale huj jolo, przecie gopr za darmo to niech ściągają typka któremu sterydy skończyły się w żyłach.

  6. #15
    Avatar Ryba
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Jastrzębie Zdrój
    Posty
    325
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Najwczesniej pewnie wybierzemy sie za 2 tygodnie, musze sobie buty ogarnac primo no i ubezpieczenie by sie przydalo xD Wtedy zobaczymy jak z pogoda i postanowimy, nie spieszy nam sie wiec jak bedzie cos nie tak zawsze mozna to przelozyc, a wypad planujemy w tygodniu zeby wlasnie mniej ludzi było.
    Da rade tanio ogarnac ubezpieczenie zdrowotne? W jakies randomowej ubezpieczalni czy to nie ma sensu i lepiej isc do urzedu pracy na 2-3 spotkania jak menel i udawac, ze szukam pracy bo pewnie bede teraz z 2-3 miesiace bez pracy?

  7. #16
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    8,480
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Master ;
    A tak bliżej wrocq się orientujesz? Taki sam cel i możliwości. Na taką śnieżkę to się da wbić czy śmierć będzie? W czerwcu było izi xD
    Na ta chwile zadnw gory nie sa bezpieczne dla amatorow.
    W normalnych zimowych warunkach Sniezka raczej spoko choc nigdy nie bylem aczkolwiek wzialbym raki bo z tego co pamietam z lata to podejscie juz na sam szczyt jest dosc strome. W kazdym razie to mala gorka wiec niezly cel na zimowe gorskie poczatki. Tylko zima jezeli pogoda nie jest 200% pewna to moze byc roznie. Na takiej Babiej pojawi sie opad, zajdzie mgla i wiatr i w ciagu 10 minut mozna pogubic szlak i pozostaje jedynie porzadny GPS i mapa. Czesto sie zdaza, ze ludzie nie wiedza nawet czy ida w gore czy w dol, schodza ze szlaku i sa wypadki.
    Cytuj Decretis napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Największą głową tego forum, naszym alfą i omegą, samcem alfa, wyrocznią i filozofem narodu okazał się Master. Znany na forum jako ekspert od kobiet, religii, polityki, wspinaczki górskiej, ale także sportu czy motoryzacji – czyż to nie człowiek orkiestra? Jak będzie trzeba, to nawet transport do Calais załatwi.

  8. #17

    Notoryczny Miotacz Postów Xioniz jest teraz offline
    Avatar Xioniz
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    1,011
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Ostatnio też mnie z dziewczyna wzięło na wypad w góry, a tez jesteśmy totalnymi amatorami, ale się super udało. Wybraliśmy Ustroń - po ciężkiej wyprawie, wielu wzniesieniach i zakrętach udało się w końcu dojechać samochodem do knajpy czarcie kopyto, gdzie się pięknie nawpierdalalismy i wróciliśmy do domu.

    Polecam ten styl wysokogorski xD

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •