Reklama
Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Projekt domu

  1. #1

    Data rejestracji
    2018
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0

    Domyślny Projekt domu

    Witam, właśnie przymierzam sie do budowy domu, mam już prawie całą dokumentację ale brak mi najważniejszego, mianowicie projektu domu. Przejrzałam już wiele z nich http://pswarchitektura.pl/uslugi-pro...hitektoniczne/ , ale żaden z gotowych projektów domu mi nie odpowiada. Albo za duży albo za mały albo brakuje jakiegoś pomieszczenia, albo wejście nie w tym miejscu gdzie bym sobie życzyła itd Zaczynam mieć już dosyć ale to dopiero początek. Polecicie mi jakieś sprawdzone biuro projektowe?
    Ostatnio zmieniony przez Nikitka : 02-01-2019, 09:05

  2. #2
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    9
    Posty
    3,377
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Trafiłaś/eś na forum o tibii to prędzej na dosyć znany portal zaczyna się na literę M. Ja od siebie dodam że kupując projekt możemy ok. 20% zmienić według własnego upodobania, a z czasem jak już dom będzie stał (po odbiorze), można sobie dobudować co się tam chce

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    9,092
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Hej ja nie znam jak cos

  5. #4

    Notoryczny Miotacz Postów Killerz95 jest teraz offline
    Avatar Killerz95
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Elbląg/Sopot
    Posty
    1,387
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Na medivii kiedyś była opcja house rose oraz premium house rose, jednak z własnego doświadczenia polecam zasiedlić kilka mniejszych mieszkań tibijskich jeżeli masz chwile czasu na lvlowanie charow. Dobrym wyborem jest np hotel na carlin albo thais, wtedy można połączyć przyjemne z pożytecznym. Polecam także domki ukryte gdzieś w gąszczu na terenach premium, z dała od osób czujących potrzebę mordowania.

  6. #5
    Torg User

    Domyślny

    https://www.homekoncept.com.pl/produ...al_information

    bierz taki kurwa zrob sobie prywatne bewerli hils na swoim podlasiu

  7. #6
    Avatar M4teu$z
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    99
    Posty
    3,731
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    witam mam podobny problem, tylko, ze ja mam projekt, ale nie mam gotowki
    moge sie poswiecic i sie wymienimy
    pozdrawiam xan

  8. #7
    Avatar Tatasek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Stalowa Wola
    Posty
    1,744
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Moim marzeniem było miec domek na tej wyspie koło Thais na Medivi ale trzeba bylo miec jakis super premium rose house czy jaki chuj (tam gdzie sie robilo ten pojebany task na psy)

  9. #8
    Avatar Gwiezdny Pijak
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Z kuńca wsi...
    Wiek
    31
    Posty
    670
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    kiedyś zajmowałem się projektowaniem domu, jest do tego taki program nazywa się The Sims. polecam.

  10. #9
    Avatar 4Marsupilami
    Data rejestracji
    2016
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny [8.60-11] Usługi Marsupilami - Mapper, Skrypter, Grafik, Pisarz

    Co prawda wolnych miejsc już brak, ale specjalnie
    dla Ciebie postawiłem dwa łóżka w holu. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.
    Dla wszystkich pozostałych, którzy potrzebują czegokolwiek na kiedykolwiek
    - zapraszam tutaj (https://torg.pl/showthread.php?46969...-Grafik-Pisarz)

    Bdfeztytu_qwxqnan.png

  11. #10
    Avatar Alex Hope
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    2,307
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    mam teorie spiskowa ,ze sa to boty dzialajace na zasadzie reklamy :
    nowe konto sie pyta gdzie kredyt w banku najlepszy
    20 odpowiedzi bedzie w temacie / mija np. 3 miesiace
    nowe inne konto daje odpowiedz : sprawdz ten bank
    normalny uzytkownik moze za x czasu miec podobny problem jaki kredyt najlepszy
    znajduje ten temat decyduje sie na dany bank
    koniec
    Ej kurwa, to prawda @Decretis ; @Smok_Galana ;
    Ostatnio zmieniony przez Alex Hope : 12-01-2019, 13:05
    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jakby cie gowno obchodziło to bys przeczytał i zignorowal; widocznie cie obchodzi
    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no i gowno mnie obchodzi tez co taki pachol jak ty mysli na temat tego co ja o tym myślę bo jest mi to zupelnie obojetne

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •