Pokazuje wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Problem z kartą micro sd

  1. #1

    Notoryczny Miotacz Postów Imonek jest teraz offline
    Avatar Imonek
    Data rejestracji
    Jul 2007
    Położenie
    Tam gdzie ciemno i głęboko
    Wiek
    23
    Posty
    1,374
    Siła reputacji
    12

    Domyślny Problem z kartą micro sd

    Mam taki problem. Jakiś czas temu coś mi się stało z kartą pamięci w telefonie. Próba zrobienia zdjęcia spowodowała zawieszenie się telefonu. Okazało się, że jest coś z kartą pamięci, bo aparat w telefonie nie był w stanie zapisać zdjęcia na karcie i automatycznie przestawiał miejsce zapisu na wewnętrzną pamięć.

    Teraz okazuje się, że w ogóle nie jestem w stanie w żaden sposób zmienić zawartości na karcie, tj. ani nie mogę na niej nic umieścić, ani nie mogę nic usunąć. Po podłączeniu do komputera i wykonania pełnego formatowania windowsowym narzędziem też nic się nie zadziało. Proces dobiegł końca, a zawartość karty została nie zmieniona.

    Dlatego też użyłem disk parta, ale to też nic nie dało. Disk part prawidłowo rozpoznaje moją kartę pamięci, po wpisaniu komendy clean teoretycznie ją czyści. Teoretycznie, bo w praktyce zawartość karty jest nieruszona. Disk part dodatkowo nie może ukończyć polecenia create partition primary.

    Czy w związku z tymi objawami karta jest uszkodzona i muszę zakupić coś nowego? Karta to oryginalny sandisk, kupiona kilka lat temu w sklepie fotograficznym. A może jednak da się tą kartę jakoś sformatować?

    23:49 Famus [33]: kurwa jem jogur naturalny z platkami
    23:49 Famus [33]: nawet dobre
    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    cukier sie karmelizuje pod wplywem wrzącej wody i przez to jest serio inny smak takiego gowna i penisa

  2. #2
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    Sep 2012
    Posty
    4,014
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Miałem to samo ostatnio, karta do wywalenia raczej

  3. #3

    Notoryczny Miotacz Postów Imonek jest teraz offline
    Avatar Imonek
    Data rejestracji
    Jul 2007
    Położenie
    Tam gdzie ciemno i głęboko
    Wiek
    23
    Posty
    1,374
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    No właśnie tego się obawiam, ale może jednak da się coś z tym fantem jeszcze zrobić?
    23:49 Famus [33]: kurwa jem jogur naturalny z platkami
    23:49 Famus [33]: nawet dobre
    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    cukier sie karmelizuje pod wplywem wrzącej wody i przez to jest serio inny smak takiego gowna i penisa

  4. #4
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    Sep 2012
    Posty
    4,014
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Spróbuj programem jakimś jeżeli windows był w stanie ukończyć formatowanie, u mnie wywalało error. Ewentualnie do menedżeru dysków wejdź i tam sformatuj i "stwórz" ją na nowo

  5. #5

    Notoryczny Miotacz Postów Imonek jest teraz offline
    Avatar Imonek
    Data rejestracji
    Jul 2007
    Położenie
    Tam gdzie ciemno i głęboko
    Wiek
    23
    Posty
    1,374
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    No właśnie rzecz w tym, że wszystko jest niby ok z tą kartą, z tym że windows nie jest właśnie w stanie jej sformatować, a diskpart też nie chce jej wyczyścić
    23:49 Famus [33]: kurwa jem jogur naturalny z platkami
    23:49 Famus [33]: nawet dobre
    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    cukier sie karmelizuje pod wplywem wrzącej wody i przez to jest serio inny smak takiego gowna i penisa

  6. #6

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie



    Przemo jest teraz offline
    Avatar Przemo
    Data rejestracji
    Oct 2005
    Położenie
    Łódź
    Posty
    3,536
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Również obstawiam, że karta jest martwa. Na przyszłość - zakup w sklepie fotograficznym wcale nie gwarantuje, że był to oryginał. Swego czasu (kilka lat temu) to był największy rynek podróbek, zaraz po Allegro. ;)
    Potrzebujesz pomocy z komputerem, laptopem? Coś nie działa, szukasz nowego PCta? Pisz PW lub mnie mentionuj.

  7. #7

    Notoryczny Miotacz Postów Imonek jest teraz offline
    Avatar Imonek
    Data rejestracji
    Jul 2007
    Położenie
    Tam gdzie ciemno i głęboko
    Wiek
    23
    Posty
    1,374
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Przemo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Również obstawiam, że karta jest martwa. Na przyszłość - zakup w sklepie fotograficznym wcale nie gwarantuje, że był to oryginał. Swego czasu (kilka lat temu) to był największy rynek podróbek, zaraz po Allegro. ;)
    No to lipa. Ale karta jednak działała bez zarzutu przez ponad 5 lat
    23:49 Famus [33]: kurwa jem jogur naturalny z platkami
    23:49 Famus [33]: nawet dobre
    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    cukier sie karmelizuje pod wplywem wrzącej wody i przez to jest serio inny smak takiego gowna i penisa

  8. #8

    Data rejestracji
    May 2013
    Położenie
    Białystok
    Posty
    393
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Cytuj Imonek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No to lipa. Ale karta jednak działała bez zarzutu przez ponad 5 lat
    Na karty od goodram masz chyba dożywotnią gwarancję ;p

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •