Reklama
Strona 43 z 43 PierwszaPierwsza ... 33414243
Pokazuje wyniki od 421 do 429 z 429

Temat: Dyskusja polityczno-gospodarczo-ekonomiczna

  1. #421
    Avatar tibia77
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kaczory
    Posty
    7,164
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Pingwinq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a czym się różni spawanie od "(grawer, stolarz, kaletnik)"? dla mnie siedzenie ze spawarką, a siedzenie z piłą do drewna to jeden chuj, on sobie może na początku zespawać jedną rurkę z drugą, a potem poznawać jakieś nowe metody i robić trudniejsze rzeczy, tak samo stolarz sobie może zrobić najpierw zwykłe proste krzesło, a potem coś trudniejszego
    Chodziło o stolarza-rzemieślnika, który sam sobie wymyśli, zaprojektuje i zrobi jakiś zajebisty mebel, a nie takiego, który całe życie tylko piłuje albo skręca gotowe części, które wyszły z fabryki ikei.
    Jak sobie wpiszesz na youtube "art of woodworking/carpentry", czy coś w tym stylu, to wyskakują piełkne filmiki (o grawerowaniu czy kaletnictwie, to już nawet nie mówię), z kolei fraza "art of welding" prowadzi tylko do nagrywanego starą nokią filmiku z jakimś uchachanym żółtkiem z huty w Tiencin, na którym nie wiadomo o co chodzi.



    Żeby nie było, nie mam nic do tego, zapewne jest to dochodowe i potrzebne zajęcie, ale śmieszy mnie dorabianie jakiejś jebanej ideologii hehe samorozwoju do wszystkiego. Chociaż tak jak mówiłem, chodziło mi z początku głównie o różne guwno-prace w korpo, bo to tam ludzie najczęściej opowiadają te dyrdymały rodem z podręcznika do kołczingu. Pewnie dlatego, że im tam non stop wciskają, że mają odpowiedzialne stanowiska, pracę w ambitnym międzynarodowym zespole, nowe wyzwanie, wspaniałe szkolenia i zdobywają niesamowite doświadczenia - żeby się nie buntowali, tylko wierzyli, że zostawanie po godzinach i bycie robakiem to tak naprawdę dla ich dobra xD
    Ostatnio zmieniony przez tibia77 : 07-12-2018, 23:42

  2. #422
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    8,588
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Kurwa tibijarz podupadl gorzej niz boru chyba tez trzeba go wyjebac na jakis odpoczynek. Co sie z tym torgiem porobilo to juz chyba ten slynny koniec.
    Cytuj Decretis napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Największą głową tego forum, naszym alfą i omegą, samcem alfa, wyrocznią i filozofem narodu okazał się Master. Znany na forum jako ekspert od kobiet, religii, polityki, wspinaczki górskiej, ale także sportu czy motoryzacji – czyż to nie człowiek orkiestra? Jak będzie trzeba, to nawet transport do Calais załatwi.

  3. Reklama
  4. #423
    Avatar tibia77
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kaczory
    Posty
    7,164
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ale o co chodzi? prawdę napisałem. Chyba że też masz zamiar przekonywać jak to praca w tirowym olx'ie jest wielce rozwijająca. Młody ambitny zespół, ciekawe wyzwania, międzynarodowe kontakty

  5. #424
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    9
    Posty
    3,366
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    i 4pak taterki mocniej po pracy:3

  6. #425

    Notoryczny Miotacz Postów Evidence jest teraz offline
    Avatar Evidence
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,317
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Witam, to znowu ja.
    Tradycyjnie wykop inspiruję mnie by wyśmiewać tu o tutaj o w tym miejscu kapitalizm.
    To może na początek to co zainspirowało mnie by przekleić tą wypowiedź dalej.

    abc.png

    tutaj top1 fragment wypowiedzi

    Wielu ludzi bywa bardzo zaskoczonych faktem, że Marks nie pisał prawie nic o komunizmie, jak się go pospolicie podejrzewa, a jakieś 95% jego twórczości dotyczyło tylko i wyłącznie analizy kapitalizmu.
    Tutaj link do linku ze screena.
    https://forsal.pl/artykuly/1389564,w...wOQbib2gMBgOyA

    Tytuł pisał bardzo uzdolniony dziennikarsko pan Rafał Woś (nie mam pojęcia kim on jest)

    Woś: Karol Marks ekonomistą roku
    Czekam na wielką dyskusję z zażartym kapitalistą @Govinem ; i polecam kierować się w tym przypadku okładką, a nie treścią.
    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolność słowa i dyskusji nie polega na tym, że można pisać wszystko o wszystkich.
    Cytuj Boryna napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przypomnę, że "narody" istnieją od jakiś mniej więcej 200 lat.[...]
    Dlatego, że to całkiem naturalne żeby przekładać interes własnej grupy nad inne.[...]
    Komunizm czy socjalizm to takie ustroje gdzie mieszkańcy mają realny wpływ na politykę czy ekonomię.[...]

  7. #426
    Avatar M4teu$z
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    99
    Posty
    3,673
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    w sumie oczywistem faktem jest ze kazdy system bedzie popadal w cykliczne kryzysy, az go sie nie zmieni i nastepy tez zacznie popadac w cykliczne problemy jak dzialo sie praktycznie od samego poczatku ludzkosci i bedzie dzialo sie do jej konca
    i nie sugeruje, ze ktorys jest lepszy lub gorszy, a raczej sugeruje to, ze ludzkosc idealnego systemu nigdy nie znajdzie, o ile za naszego zycia jeszcze nie przeskoczymy na jakis skrajnie totalitarny jak sie wszystkim znudzi generowanie dlugu, ktory jest realnie niemozliwy do splacenia, tak samo jak wydawanie pieniedzy, ktore juz dawno nie maja pokrycia w czymkolwiek

  8. #427

    Notoryczny Miotacz Postów Evidence jest teraz offline
    Avatar Evidence
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,317
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Witam, wrzucam tylko zdjęcie ale jak wpiszecie w google nazwisko tego pana to info na pewno znajdziecie.
    W tym roku prezent na gwiazdkę przyszedł nieco szybciej. @Govinem ; nasz idol has left the party from opzz

    dds.jpg
    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolność słowa i dyskusji nie polega na tym, że można pisać wszystko o wszystkich.
    Cytuj Boryna napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przypomnę, że "narody" istnieją od jakiś mniej więcej 200 lat.[...]
    Dlatego, że to całkiem naturalne żeby przekładać interes własnej grupy nad inne.[...]
    Komunizm czy socjalizm to takie ustroje gdzie mieszkańcy mają realny wpływ na politykę czy ekonomię.[...]

  9. #428
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Leśniczówka
    Posty
    1,087
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @Evidence ;
    jestem ciekaw na czym polegała jego "praca". pewnie na wyzyskiwaniu robotników ;)

  10. #429
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar bogluto
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    2,603
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    związkowcy to najwieksze kurwy i donosiciele patrz tw bolek

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •