Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: nowy server retro pvp Pyra

  1. #1

    Data rejestracji
    Mar 2010
    Posty
    341
    Siła reputacji
    0

    Domyślny nowy server retro pvp Pyra

    wystartował nowy serverek retro pvp i naszlo mnie myslenie
    jak bardzo maja najebane ludzie ktorzy tam graja,przeciez to padnie za 2-3 miesiace,pvp enforced ta tortura to mialo jeszcze jakis sens bo fajne bitki a tutaj chyba nikt sie nie odpalil od startu
    gracie?

  2. #2
    Avatar Tazz
    Data rejestracji
    Aug 2008
    Położenie
    Dąbrowa Górnicza
    Wiek
    26
    Posty
    2,688
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Ameuis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wystartował nowy serverek retro pvp i naszlo mnie myslenie
    jak bardzo maja najebane ludzie ktorzy tam graja,przeciez to padnie za 2-3 miesiace,pvp enforced ta tortura to mialo jeszcze jakis sens bo fajne bitki a tutaj chyba nikt sie nie odpalil od startu
    gracie?
    Tu o dziwo co chwile ktoś biega z czaszką bo wystarczy, że krzywo ktoś rzuci czar/rune i zahaczy typa i już skull

  3. #3
    Avatar evelay
    Data rejestracji
    Jul 2010
    Położenie
    Eisenach
    Posty
    3,567
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    ew. są takie zjeby jak ja fraglesy co nawet skulla nie odpalą


    also po Vicie (albo po Dunie, czy może i póżniej, nie wiem kiedy weszły exercise weapony) każdy server rl pada po 2 miesiącach

  4. #4
    Avatar danjelek
    Data rejestracji
    May 2014
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    14
    Posty
    1,100
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    serwery upadaja bo teraz kazdy gra zeby byc w topce a jak nie maja podjazdu do bogatego szwedka to exit ze gierka p2w itd i probuja jeszcze raz na nowym

    Tesknie za czasami gdzie sie gralo dla przyjemnosci

  5. #5
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    May 2010
    Posty
    1,560
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    ehh danjelek kocham cie zawsze powiesz cos modrego
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dawaj screeny z pogróżek albo wpierdol.
    KRENCE KURWA JAK BELMONDO
    ROBIE OBRUT JAK W TEKWONDO
    NIE PODSKOCZY BYLE KO(N)D-ON
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja swoją edukację skończyłem na szkołę policealnej ochrony. Nie uczę się bo od nauki się tyje. Xd

  6. #6

    Notoryczny Miotacz Postów Evidence jest teraz offline
    Avatar Evidence
    Data rejestracji
    Feb 2014
    Posty
    1,113
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    panowie segz to na ha-pe się uprawia, a nie w normalnych tematach, pozdrawiam torgowiczów
    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolność słowa i dyskusji nie polega na tym, że można pisać wszystko o wszystkich.
    Cytuj Boryna napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przypomnę, że "narody" istnieją od jakiś mniej więcej 200 lat.[...]
    Dlatego, że to całkiem naturalne żeby przekładać interes własnej grupy nad inne.[...]
    Komunizm czy socjalizm to takie ustroje gdzie mieszkańcy mają realny wpływ na politykę czy ekonomię.[...]

  7. #7
    Avatar Old-Era
    Data rejestracji
    Dec 2009
    Położenie
    Michelau
    Posty
    2,073
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    igła na lata serverek
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul,
    Ash nazg thrakatuluk, agh burzum‐ishi krimpatul

  8. #8
    Avatar danjelek
    Data rejestracji
    May 2014
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    14
    Posty
    1,100
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    Cytuj Old-Era napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    igła na lata serverek

    chyba na Merkurym

  9. #9

    Data rejestracji
    Oct 2017
    Posty
    201
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    ELO tibia niezła cofka wyjebało mi wszystkie TC które wczoraj kupiłem za zł xDDDD

  10. #10

    Data rejestracji
    Aug 2012
    Posty
    1,552
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    Czyli jednak byla cofka? Bo wbilem na chwile 2 dni temu, cos tam porobilem, a wszystko stracilem i sie dziwilem co sie odjebalo..
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak na prawdę wszyscy jesteśmy pedofilami.
    Cytuj Aver napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chłopaki, laski są pojebane. Kto normalny bierze siurka do mordy xD

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •