Reklama
Strona 1 z 3 123 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 40

Temat: Mieszkanie jako współlokator - wejście w dorosłe życie

  1. #1

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    254
    Siła reputacji
    11

    Domyślny Mieszkanie jako współlokator - wejście w dorosłe życie

    Hej, skończyłem już szkołę i myślę o usamodzielnieniu się. Myślę nad tym by zamieszkać z jakimś współlokatorem/współlokatorką lub współlokatorami. Ktoś ma doświadczenie w tym temacie? - Zamierzam się w nowym miejscu zamieszkania podjąć jakiejś pracy jestem po technikum logistycznym i mam zdaną maturkę na pewno w jakimś zakładzie się uda na 3 zmiany. Tylko nie wiem co brać pod uwagę, na samym facebooku takich ogłoszeń jest cała masa i jakieś dziwne wahania cen.



    I nie wiem czy ogarnąłbym te sprawy czysto administracyjno-organizacyjne bo wiadomo jeszcze tego dorosłego życia się nie do końca zaznało.



    Mam też 6k zł oszczędności i myślę, że to dobra gotówka na start.



    Proszę doradźcie zagubionemu koledze :)

  2. #2
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Soplica napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam też 6k zł oszczędności i myślę, że to dobra gotówka na start.
    piernołem dosc mocno

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    29
    Posty
    20,860
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    o ile nie masz w domu jakiejś patologicznej sytuacji że stary chleje i cie napierdala to nie widzę powodu by na siłę się wyprowadzać i zamieniać swój ciepły pokoik za który nie płacisz, na mieszkanie z jakimś randomem za które bdziesz płacił, chyba że nie ma u ciebie w mieście żadnej pracy

  5. #4
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    38
    Posty
    15,313
    Siła reputacji
    27

    Domyślny