Reklama
Strona 2 z 6 PierwszaPierwsza 1234 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 11 do 20 z 52

Temat: arch [*]

  1. #11
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    8
    Posty
    3,262
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    lepiej jak cofnie o 10 lat xDD

  2. #12
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    26
    Posty
    5,766
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    a tak serio
    myśli ktoś że jest jakiś sposób na podratowanie torga i zwiększenie ilości użytkowników? czy czeka go powolne umieranie przez 2-3 najbliższe lata i któregoś dnia 404?

  3. Reklama
  4. #13

    [img]obrazek.jpeg[/img] moth jest teraz offline
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Posen
    Wiek
    28
    Posty
    9,370
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    no jest szansa jak przekierujemy torg.pl na grupe na facebooku bo forumki to jest przeżytek w chuj

  5. #14

    Data rejestracji
    2015
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    160
    Siła reputacji
    4

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no jest szansa jak przekierujemy torg.pl na grupe na facebooku bo forumki to jest przeżytek w chuj
    Grupy na fejsbuku też zaraz przeżytkiem w chuj będą.

  6. #15
    Avatar Adposatnr
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Białystok
    Posty
    4,871
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Na otsach jak juz nikt nie gra to sie robi restat oglasza huczny start i gra znow duzo ludzi to moze tak reset forumka i nowe konta od zera?

  7. #16

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no przedłużenie bana o czas w którym forum był wyłączony czyli 10 dni
    glupituki jestes, nie masz racji ;)

  8. #17
    Avatar tsude
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,819
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    Cytuj Adposatnr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na otsach jak juz nikt nie gra to sie robi restat oglasza huczny start i gra znow duzo ludzi to moze tak reset forumka i nowe konta od zera?
    jeszcze zrobic tylko ranking kto ma najwiecej postow i wtedy kazdy od zera aktywny bedzie, to jest pomysl

  9. #18
    Avatar danjelek
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    CANDYLAND
    Wiek
    15
    Posty
    1,171
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    kupilem serwis torg

  10. #19

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    4,179
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj danjelek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kupilem serwis torg
    witam czy dostanę moderatora?

  11. #20
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    8,036
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Aureos napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a tak serio
    myśli ktoś że jest jakiś sposób na podratowanie torga i zwiększenie ilości użytkowników? czy czeka go powolne umieranie przez 2-3 najbliższe lata i któregoś dnia 404?
    Nie da sie.
    Fora upadaja jedno po drugim, kazde forum zdycha - nawet te pilkarskie, sportowe gdzie kiedys zylo i pisalo jeszcze wiecej osob.
    To, ze ktos teraz "nabyl" torga nic w praktyce nie zmieni, jedynie to, ze moze se swoich modkow powybierac, ewentualnie odjebac ludzi, ktorzy mu nie pasuja, ale nie sprawi tym, ze nagle zbierze sie tutaj nowa grupa ludzi i beda walic drzwiami i oknami.
    I tak po za tym wszystkim jest reddit. Po co tutaj pisac cokolwiek jak wpisujesz reddit.com i masz konten 100 tysiecy razy lepszy pod kazdym wzgledem. Posty smieszkow sa smieszkowe 10 razy bardziej, a posty powazne sa 10 razy bardziej merytoryczne.
    Cytuj Decretis napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Największą głową tego forum, naszym alfą i omegą, samcem alfa, wyrocznią i filozofem narodu okazał się Master. Znany na forum jako ekspert od kobiet, religii, polityki, wspinaczki górskiej, ale także sportu czy motoryzacji – czyż to nie człowiek orkiestra? Jak będzie trzeba, to nawet transport do Calais załatwi.

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •