Reklama
Strona 3 z 14 PierwszaPierwsza 1234513 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 21 do 30 z 137

Temat: Protest niepełnosprawnych w sejmie

  1. #21
    Avatar orjannilsen1
    Data rejestracji
    Jan 2013
    Położenie
    SZN Park Lane I
    Posty
    2,035
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    Dzis z rana ogladalem odcinek Brickleberry s02e05 I tam koles specjalnie udawal niepelnosprawnego zeby dostawac wszystkie ulgi
    serio kurwa ludzie sa bardzo mocno benefitowani za tylko I wylacznie urodzenie sie z jakims defektem(no jeszcze macie przyglad Jasia meli Cwela co go wioza po calym swiecie I wystepuje w telewizji bo typ wszedl w miejsce niedozwolone i mu ukurwilo reke) Ta reka to smiech na sali, a ktos na wozku juz nie ma takiego szczecia zeby pojechac na biegun
    Nie mowie, ze dobrze byc niepelnosprawnym, ale jak ktos leci sobie w chuja z zusem lub ma jakis niski poziom to na prawde moze miec dobre zycie.

    a w ogole juz sie nie odzywam tutaj bo sie tylko wkurwiam i zaraz powiem cos niestosownego

  2. #22
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    Aug 2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    24
    Posty
    7,830
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    no jak tak było w serialu to pewnie wszyscy niepełnosprawni tak udają

  3. Reklama
  4. #23
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    May 2010
    Posty
    1,641
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    @Boryna ; jak było na proteście? 40 dni prawie jak 40 lat drogi mojżesza do ziemi obiecanej
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dawaj screeny z pogróżek albo wpierdol.
    KRENCE KURWA JAK BELMONDO
    ROBIE OBRUT JAK W TEKWONDO
    NIE PODSKOCZY BYLE KO(N)D-ON
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja swoją edukację skończyłem na szkołę policealnej ochrony. Nie uczę się bo od nauki się tyje. Xd

  5. #24

    Data rejestracji
    Jun 2018
    Posty
    7
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Każdy chce i każdy potrzebuje kasy. Rząd dał 500+, ma dać na wyprawki i to i opiekunowie niepełnosprawnych chcieli kasę. Opozycja zawsze postępowałaby tak samo. Rząd z którejkolwiek by opcji postępowałby podobnie. Kasa w budżecie ograniczona i nie każdemu opłaca się ją dawać (ze względu na potencjał głosów). Sam protest niespecjalnie budził moją aprobatę i ciesze się, że już się skończył. Choć rozumiem tych ludzi.

  6. #25

    Data rejestracji
    Sep 2005
    Położenie
    Olesno/Kraków
    Wiek
    24
    Posty
    857
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Boryna ; jak było na proteście? 40 dni prawie jak 40 lat drogi mojżesza do ziemi obiecanej
    Ten antysemityzm to Ci gościu już chyba mózg wyżarł, ciężkie musi być życie prawaka i każdy dzień w strachu przed Chazarami czekającymi na polskie mienie.

  7. #26
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    May 2010
    Posty
    1,641
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    co mówisz? jaki antysemityzm? filosemityzm chyba ci mózg wyżarł
    żydów to muj pradziadek z auschwitz wyciągał, szanuje tak samo jak wszystkich innych ludzi, między innymi dzięki tym znajomościom moja rodzina przetrwała podczas lewackiego oblężenia Polski tj. podczas prlu, jednak nie każdy pomimo odmiennych poglądów kumplował się z cyrankiewiczem
    a co do żydostwa to tylko syjoniści do odstrzału i każdy inny śmieć, a niestety wśród osób pochodzenia żydowskiego jest ich wiele ze względu na ich pozycję w społeczeństwie pzdr
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dawaj screeny z pogróżek albo wpierdol.
    KRENCE KURWA JAK BELMONDO
    ROBIE OBRUT JAK W TEKWONDO
    NIE PODSKOCZY BYLE KO(N)D-ON
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja swoją edukację skończyłem na szkołę policealnej ochrony. Nie uczę się bo od nauki się tyje. Xd

  8. #27
    Avatar RedheadPapa
    Data rejestracji
    Mar 2012
    Posty
    1,831
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chciałbym odrobić straty za zniszczony związek z Sandrą, wolność i życie, jakie zafundowała mi firma DS Fokus z białostocką kurwą policyjną. Należą mi się duże pieniądze za ciągłe szykany i oczernianie mojej osoby ale to Polska, w USA bym już dawno dostał azyl w Kanadzie i 6-10 mln dolarów zadośćuczynienia a tu ni pocałuj w dupę ni przepraszam.
    tam to byś co najwyżej dostał perma trip do psychiatryka
    http://imgur.com/vApalUR.png

  9. #28

    Data rejestracji
    Mar 2013
    Położenie
    Umea, Vasterbotten
    Wiek
    25
    Posty
    42
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    500+ to najgorszy pomysl jak zaistnial w karierze naszej mlodziutkej demokracji. Niestety zostanie juz z nami na zawsze, bo kazda partia ktora wazy sie tknac swietego grala "prawicowego" pisu (w sensie socjalizm na pelnej tylko z krzyzem zamiast sierpa i mlota) zostanie zepchnieta na margines. A te pieniadze moglby isc dla tych co nie sa w stanie sami pracowac. Ale no patusy musza miec na premiumy do Tibii, fajki, flaszki i tak dalej. Bezrobocie rekordowo niskie, pensje rosną ale troglodyci nawet gdyby mieli pracowac 2h za 100 zl na godzine to juz za duzo.

  10. #29
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    May 2010
    Posty
    1,641
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    pomijając oczywistość, że 500+ to debilny pomysł i dał patologii na fajeczki i alkohol, to mimo wszystko spełnił w jakimś stopniu swoje zadanie, tj. wyciągnięcie normalnych potrzebujących z ubóstwa
    matka w szkole pracuje na wsi jako pedagog, zajmuje się tymi opsami i huj wie czym, od czasu wprowadzenia jest znacznie lepiej, ogromna różnica
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dawaj screeny z pogróżek albo wpierdol.
    KRENCE KURWA JAK BELMONDO
    ROBIE OBRUT JAK W TEKWONDO
    NIE PODSKOCZY BYLE KO(N)D-ON
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja swoją edukację skończyłem na szkołę policealnej ochrony. Nie uczę się bo od nauki się tyje. Xd

  11. #30

    Data rejestracji
    Sep 2005
    Położenie
    Olesno/Kraków
    Wiek
    24
    Posty
    857
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Malhazar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niestety zostanie juz z nami na zawsze, bo kazda partia ktora wazy sie tknac swietego grala "prawicowego" pisu (w sensie socjalizm na pelnej tylko z krzyzem zamiast sierpa i mlota) zostanie zepchnieta na margines.
    PiS nic wspólnego z socjalizmem nie ma bo socjalizm to idea kompletnie innego systemu gospodarczego, a nie rozdawanie 500 zł w ramach "zwiększenia dzietności". Rządząca partia jest oczywiście prawicowa gdyż u jej podstaw leżą prawicowe "wartości"(hierarchia, władza, tradycja, zinstytucjonalizowana religia i inne takie).

    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co mówisz? jaki antysemityzm? filosemityzm chyba ci mózg wyżarł
    żydów to muj pradziadek z auschwitz wyciągał, szanuje tak samo jak wszystkich innych ludzi, między innymi dzięki tym znajomościom moja rodzina przetrwała podczas lewackiego oblężenia Polski tj. podczas prlu, jednak nie każdy pomimo odmiennych poglądów kumplował się z cyrankiewiczem
    a co do żydostwa to tylko syjoniści do odstrzału i każdy inny śmieć, a niestety wśród osób pochodzenia żydowskiego jest ich wiele ze względu na ich pozycję w społeczeństwie pzdr
    No spoko ale coś nadzwyczaj często o tych Żydach wspominasz, w pewnych środowiskach to jakaś obsesja. Marna ta retoryka z utożsamianiem PRLu z lewicą bo z lewcą ten system niewiele miał wspólnego, ideowi lewicowcy lądowali wtedy w więzieniach, schyłkowy PRL po objęciu władzy przez Jaruzelskiego to już w ogóle była dyktatura o mocnym zabarwieniu prawicowym(taki Maciej Giertych zasiadał w Radzie Konsultacyjnej przy Jaruzelskim i coś tam opowiadał, że Solidarność to żydowski spisek). Co do syjonistów, oczywiście, każdy nacjonalizm należy potępiać, obawiam się tylko, że Twoja definicja "syjonizmu" może być kompletnie inna od tej przyjętej w świecie naukowym.
    Ostatnio zmieniony przez Boryna : 09-06-2018, 17:28

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •