Strona 11 z 62 PierwszaPierwsza ... 9101112132161 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 101 do 110 z 613

Temat: Erpegia11 - Nowa, jeszcze lepsza! Custom-RPG RetroPVP na najnowszą Tibię 11.75

  1. #101
    Avatar Realovskyy
    Data rejestracji
    Sep 2016
    Posty
    391
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ty, ale przestan plakac bo profesur ma racje co to za chujowy system, ze 1 min pz za killa lol. Masz golda na kliczku, aim bota wbudowanego, moze w ogole niech stary za cb gra bo sobie nie radzisz lool
    ale ja nie mam co płakać gościu i gdzie jest napisane, że sobie nie radzę?;_; system dobry, na chuj mam czekać po zabiciu takiego profesorka 15 minut? Typ pierdoli, że nie ma czasu jak ktoś zabije, żeby wrócić, to się soulfire runy w plecaku trzyma, a po za tym i tak fragów nie będzie na otsiku żeby walczyć więc taka minutka pz za takiego randomowego fraglesa było by ok ;]

  2. #102

    Notoryczny Miotacz Postów Rahilux jest teraz offline
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    Jan 2016
    Położenie
    Khorinis
    Wiek
    18
    Posty
    1,252
    Siła reputacji
    3

    Domyślny

    No właśnie jednak płaczesz jak taki mały bobasek ;/
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka

  3. #103
    Avatar Adposatnr
    Data rejestracji
    Dec 2009
    Posty
    4,087
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Realovskyy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale ja nie mam co płakać gościu i gdzie jest napisane, że sobie nie radzę?;_; system dobry, na chuj mam czekać po zabiciu takiego profesorka 15 minut? Typ pierdoli, że nie ma czasu jak ktoś zabije, żeby wrócić, to się soulfire runy w plecaku trzyma, a po za tym i tak fragów nie będzie na otsiku żeby walczyć więc taka minutka pz za takiego randomowego fraglesa było by ok ;]
    exana flam exana pox exana vis exana kor ziomek rzuca dwa mwalle i straciles pz gratuluje XD i tak to byla zmiana ktora miala na celu uderzyc w dominando gildie na open-pvp widze ze za dlugo tam bytowales na jakis fallusach albo innych anticach gdzie mogles sobie poksuc kazdemu 500magiem nawet jak typ mial w gildi 150 osob bo wbicie pk = smierc nawet dla 1k lvla co ma 1/3 serva w gildi wyjatek pk na feru
    Ostatnio zmieniony przez Adposatnr : 17-05-2018, 15:57

  4. #104

    Data rejestracji
    Jul 2014
    Posty
    863
    Siła reputacji
    4

    Domyślny

    jak ten realovsky chyba bedzie paymenta dla profesora placic

  5. #105

    Data rejestracji
    Oct 2017
    Posty
    124
    Siła reputacji
    1

    Domyślny

    haha widzę ciekawie będzie na starcie xDD Ja tam wbijam 4fun rpg +noob pk bo żaden grajek pvp nie jestem ale nie pogardzę zajebać komuś kulki albo bolta na lep w zależności kogo zrobię

  6. #106
    Avatar Zaloba
    Data rejestracji
    Apr 2010
    Położenie
    Braniewo
    Wiek
    26
    Posty
    178
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Ja bym poczekal tydzień śmiało, lub dluzej, dojebal reklamy na forach, plus odliczanie na otservlist.org, wtedy by napewno wiecej ludzi na start bylo

  7. #107
    Avatar Adposatnr
    Data rejestracji
    Dec 2009
    Posty
    4,087
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    nom tez bym poczekal z tydzien szczegolnie ze w piatek wchodzi update duze na someya i bym musial dzielic czas na tibie i metina ale @up to po prostu fragles co sobie jezdzi na jakies kolonie i dopiero 25 bedzie

  8. #108
    Avatar Realovskyy
    Data rejestracji
    Sep 2016
    Posty
    391
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    dobrze dymy na serwerze będą elegancko, startujemy jak planowaliśmy w sobotę 19.05, pozdrawiam cieplutko :)

  9. #109
    Avatar Adposatnr
    Data rejestracji
    Dec 2009
    Posty
    4,087
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    imo jak jest mniej niz 150 kont to proponuje poll wrzucic tu i tu czy wystartowac nie mozna w piatek za tydzien + byscie przygotowali patcha/update jakies fajne

  10. #110
    Avatar Realovskyy
    Data rejestracji
    Sep 2016
    Posty
    391
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    Cytuj Adposatnr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    imo jak jest mniej niz 150 kont to proponuje poll wrzucic tu i tu czy wystartowac nie mozna w piatek za tydzien + byscie przygotowali patcha/update jakies fajne
    wszyscy tworzą konta przed startem, będą tłumy gościu na taki serwerek igiełka ludzie z rl tibii przychodzą grać kumasz

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •