Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Serwer 8.0realmap - ja place, Ty robisz

  1. #1

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    304
    Siła reputacji
    10

    Domyślny Serwer 8.0realmap - ja place, Ty robisz

    Witam wszystkich.

    Zastanawiam sie, czy znajdzie sie tu ktos, kto na zlecenie postawil by mi otsa 8.0 z real mapa, wprowadzal poprawki i moje widzimisie do gry, zrobil serwer w miare stabilny i gotowy do testowania bugow przez grupe testerow ?

    W tibie gram ponad 15 lat, wiem co jest potrzebne zeby przyciagnac graczy, mam duzo fajnych pomyslow + mam w planach zaplacic grube hajsy zeby serwa rozreklamowac w razie powodzenia, tylko jestem totalnym laikiem i ciekawi mnie czy znalazl by sie w ogole ktos, kto by sie zajal kwestia techniczna. Odplatnie ofc. Czekam na odpowiedzi tutaj, lub priv.

  2. #2
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,468
    Siła reputacji
    14
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar czaja152
    Data rejestracji
    2017
    Położenie
    Thais 3/4
    Wiek
    34
    Posty
    424
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    Cytuj Afganiecc1 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam wszystkich.

    Zastanawiam sie, czy znajdzie sie tu ktos, kto na zlecenie postawil by mi otsa 8.0 z real mapa, wprowadzal poprawki i moje widzimisie do gry, zrobil serwer w miare stabilny i gotowy do testowania bugow przez grupe testerow ?