Strona 2 z 2 PierwszaPierwsza 12
Pokazuje wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Peloria

  1. #11
    Avatar gary tyler fox
    Data rejestracji
    Nov 2013
    Położenie
    nigeria
    Wiek
    22
    Posty
    1,991
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Cytuj olejek92 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    FACC :DD
    no i o huj ci chodzi gramy dla klimatu a nie zeby chuj wie co ogarniac, przyjemnie sie bije te potworki na low lvlach i dragi, wyjebane

  2. #12

    Data rejestracji
    Jan 2018
    Posty
    126
    Siła reputacji
    1

    Domyślny

    Cytuj Lubieczasemczastracic napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A to nie jest na tej tibii tak, ze wszyscy dostaja fraga + blessy sa w chuj tanie + w chuj duzo zarabiasz i w chuj duzo expisz, wiec mozna miec wyjebane?

    Chlopakom nie grozi na faccu xd
    fraga dostaje last hit i most damage

  3. #13
    Avatar Adposatnr
    Data rejestracji
    Dec 2009
    Posty
    4,323
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    @up
    chyba na retro-pvp

  4. #14

    Notoryczny Miotacz Postów Imonek jest teraz offline
    Avatar Imonek
    Data rejestracji
    Jul 2007
    Położenie
    Tam gdzie ciemno i głęboko
    Wiek
    23
    Posty
    1,365
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Adposatnr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co to jest kurwa peloria xDDDD
    brzmi jak nazwa jakiejs rosliny xD
    23:49 Famus [33]: kurwa jem jogur naturalny z platkami
    23:49 Famus [33]: nawet dobre
    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    cukier sie karmelizuje pod wplywem wrzącej wody i przez to jest serio inny smak takiego gowna i penisa

  5. #15
    Avatar Ameuis
    Data rejestracji
    Mar 2010
    Posty
    325
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Ostatni serverek warty chwili pogrania to była tortura jakoś w sierpniu,jak było po 700ppl i wszyscy się orali
    Te wszystkie pelorie,quilie czy czarizardy to martwe so i nwm po co ludziki tam grajo
    17:41 Ruqust [5]: yay i got a silver amulet in a troll
    17:42 Assassination Succeded [14]: gz
    17:43 Ruqust [4]: fuck this GAME FUCK THIS GAME

  6. #16
    Avatar Sti`
    Data rejestracji
    Dec 2011
    Położenie
    Leżajsk/Doncaster UK
    Wiek
    24
    Posty
    328
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    aldora>nika>peloria.

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •