1. wszystkie potwory, ktore bija na dystans maja wielokrotnie powiekszony attack speed, podejrzewam ze wszystkie, bo te ktore spotkalem tak mialy np. orc shaman, mino archer, warlock, elf arcanist wiec przyda sie sprawdzenie formulki ich ataku
2. 50% skalek sa zbugowane tzn wchodzisz na gore po czym te same schody ktorymi wszedles na gore nie dzialaja jezeli chcesz zejsc, w edytorze po prostu dobrany zly rodzaj schodkow albo zle ustawione, ciezko zeby porobic zdjecia bo mysle, ze z 50 ich sie znajdzie... przyda sie zeby god zrobil jakas postac ktora szybko chodzi i po prostu cala mapke sobie przeszedl i poprawil to
3. pododawac respy potworkow na skalkach, poniewaz idziesz i spotykasz skalke 4 poziomowa na ktorej nic nie ma a podejrzewam, ze jakby dodac tam te beary, wolfy ktore biegaja randomowo po mapie byloby o wiele estetyczniej
4. pz bug lewo od miasta, wiele osob dodawalo screeny gdzie to miejsce jest (2 minuty szukania w temacie a ja nie moge aktualnie) - po prostu randomowo pz po drodze.
5. problem z iloscia many za dane runki - zrobienie hmma 140 many, uha 400, explo 370 wiec robienie hmmow na manasach i pojscie na dragi to profit, tak sie msem i edem lvlowalo szybko
6. poprawa poczatkowego eq zeby nie mozna bylo sprzedawac go w sklepach - mozna robic pare charow i na poczatek porobic latwo kase
7. zwiekszenie lekko regeneracji za pomoca life ringa - skoro mana rosnie szybciej niz na rl przydaloby sie troche powiekszyc life ringa, zeby zyskal na wartosci (delikatnie a ludzie kupowaliby l ringa zamiast rzucac go na ziemi bo i tak z manasami lataja)
8. sprawdzenie i zablokowanie danych komend goda / gma - zestackowana runa polegala na tym, ze grimekk (god) chodzil sobie za jedna ekipa i patrzyl jak robi questa, padli przez warlocka ktory za mocno bije po prostu wiec dal im runki do zrobienia questa x100 zeby nie marnowali suppli (pomoc danej grupie po prostu) i koledzy ich nie oddali po quescie a on mial to w dupie
tyle co na szybko mi przyszlo do glowy
Zakładki