Chyba wielu z nas odczuło updaty cipsoftu które przemieniły fajną grę społeczną w farmę królików expiących 8 godzin dziennie bo nie ma więcej staminy. Oczywiście na bocie bo przecież to zajebiście fajnie patrzeć jak nasza postać automatycznie zdobywa exp, nic nie musimy robić, mamy level. Super, tylko co z tego levela i kasy. Kiedyś granie w tibie, przynajmniej mi, sprawiało ogromną przyjemność. Wejść, porozmawiać z ludźmi, pozwiedzać nowe tereny, targować się z ludźmi, oszukiwać :hah:, tworzyć wymyślne trapy na graczy, posiadać rare itemy, grać w fast handa itp. Aktualnie życie socjalne w tibi opiera się głównie na grze znanym sobie ludziom z rla. I zazwyczaj jest to żmudne expienie. Targ zwany trade znany starszym graczom wymuszał od nas kontakt z innym człowiekiem, można było się targować, próbować uzyskać zniżki, nabywanie stałych konsumentów, dziś zastąpione jest to przez market. Niby wszystko fajnie, jednak to właśnie korelacja z innymi graczami w tibi sprawiała mi największą frajdę. Celem serwera jest stworzenie ekonomi miasta, żyjące miasto które będzie oddychać pełną parą. Na cel wzięliśmy więc rookgard ponieważ wydaje mi się że tam było najwięcej życia w przeszłości. Jednak nie zwykły rookgard.
Zapraszamy http://rookgaard.pl/
Przejdźmy do informacji na temat powstającego serwera:
Głównym założeniem jest połączenie pojedynczych ludzi w społeczność. Na wyspie nie będzie transportu łodziami, teleportów. Wszędzie miejsca gdzie będziemy chcieli dojść będziemy musieli udać się pieszo. Główną kolebką gry będzie miasto rookgard, i wiadomo "rynek" czy też "marketplace" ma kipieć życiem- podaję w cudzysłowie ze względu, że wielu nowych graczy nawet nie wie że takie coś kiedyś w tibi było. Konkretnie chodzi o to miejsce
Jednak gra na takim serwerze, a najszybciej dla tych graczy którzy znają rookgard od podszewki znudziła by się bardzo szybko. Z tego względu chcemy wprowadzić wiele zmian i urozmaiceń. Docelowo mapa ma być cały czas dobudowywana. Wiele trudnych questow wymagających zgrania i kooperacji. Nie będziemy się ograniczać do standardowych itemów które możemy zdobyć na prawdziwym rookgardzie. Na pewno powstanie wiele questów z lepszymi przedmiotami, jednak nie będą one łatwe i wiele z nich nie będzie oficjalnie znanych, jedynie po np pytaniu npc o pewne sprawy będziemy mogli się co nieco dowiedzieć. Na pewno nie będą to questy boxowe. Dla tego zdobycie ich będzie nie lada wyzwaniem. World questy mające wpływ na cały świat tibi również powstaną. Będzie też wiele mini questów, typu dogadanie się z blind orcem w innym języku w celu zakupienia łuku czy też załatwienia jakiś spraw.
Będzie to serwer RPG
Zależy nam aby wszystko na serwerze było przydatne. Pieczenie bułek w celu zdobycia pożywienia na dłuższe polowanie.
Polowanie na owce, z których będziemy mogli zdobyć wełnę np. do zrobienia jakiegoś ekwipunku.
Będą czary, jednak ze względu na niską regenerację many będą używane raczej sporadycznie. Będzie jednak możliwość za pomocą systemu alchemii stworzenie odpowiednich mikstur czy też run.
Exp stały x3
loot x1
pvp po za obrębem miasta od 15 poziomu. Jednak nie będzie to ostra sieka, raczej trzeba będzie mieć ekipę lub zdecydowaną przewagę levela aby kogoś zabić.
Prawdopodobnie damy możliwość posiadania własnych domków. Jednak nie będzie ich wiele, tak aby posiadanie takiego lokum było prestiżem.
Depozyt będzie dostępny, jednak nie bank, dla tego posiadanie platynek nie będzie małą wartością, o cc nie wspomnę ;)
Nie będzie możliwości posiadania blesów ani aola.
Ulepszanie przedmiotów- zależy nam aby lepsze przedmioty miały dużą wartość, nawet sentymentalną. I zależało nam na ich ulepszaniu. Jednak zapewne z ryzykiem zniszczenia. Zmniejszając te ryzyko obficie wynagradzając kowala.
A teraz kilka zdjęć które na pewno przywołają wspomnienia dla starych wyjadaczy ;)
I reakcja na trapa :D
To na razie wszystko, piszcie, pytajcie, komentujcie, Pozdrawiam. :)
Zapraszamy http://rookgaard.pl/
Przejdźmy do informacji na temat powstającego serwera:
Głównym założeniem jest połączenie pojedynczych ludzi w społeczność. Na wyspie nie będzie transportu łodziami, teleportów. Wszędzie miejsca gdzie będziemy chcieli dojść będziemy musieli udać się pieszo. Główną kolebką gry będzie miasto rookgard, i wiadomo "rynek" czy też "marketplace" ma kipieć życiem- podaję w cudzysłowie ze względu, że wielu nowych graczy nawet nie wie że takie coś kiedyś w tibi było. Konkretnie chodzi o to miejsce
Jednak gra na takim serwerze, a najszybciej dla tych graczy którzy znają rookgard od podszewki znudziła by się bardzo szybko. Z tego względu chcemy wprowadzić wiele zmian i urozmaiceń. Docelowo mapa ma być cały czas dobudowywana. Wiele trudnych questow wymagających zgrania i kooperacji. Nie będziemy się ograniczać do standardowych itemów które możemy zdobyć na prawdziwym rookgardzie. Na pewno powstanie wiele questów z lepszymi przedmiotami, jednak nie będą one łatwe i wiele z nich nie będzie oficjalnie znanych, jedynie po np pytaniu npc o pewne sprawy będziemy mogli się co nieco dowiedzieć. Na pewno nie będą to questy boxowe. Dla tego zdobycie ich będzie nie lada wyzwaniem. World questy mające wpływ na cały świat tibi również powstaną. Będzie też wiele mini questów, typu dogadanie się z blind orcem w innym języku w celu zakupienia łuku czy też załatwienia jakiś spraw.
Będzie to serwer RPG
Zależy nam aby wszystko na serwerze było przydatne. Pieczenie bułek w celu zdobycia pożywienia na dłuższe polowanie.
Polowanie na owce, z których będziemy mogli zdobyć wełnę np. do zrobienia jakiegoś ekwipunku.
Będą czary, jednak ze względu na niską regenerację many będą używane raczej sporadycznie. Będzie jednak możliwość za pomocą systemu alchemii stworzenie odpowiednich mikstur czy też run.
Exp stały x3
loot x1
pvp po za obrębem miasta od 15 poziomu. Jednak nie będzie to ostra sieka, raczej trzeba będzie mieć ekipę lub zdecydowaną przewagę levela aby kogoś zabić.
Prawdopodobnie damy możliwość posiadania własnych domków. Jednak nie będzie ich wiele, tak aby posiadanie takiego lokum było prestiżem.
Depozyt będzie dostępny, jednak nie bank, dla tego posiadanie platynek nie będzie małą wartością, o cc nie wspomnę ;)
Nie będzie możliwości posiadania blesów ani aola.
Ulepszanie przedmiotów- zależy nam aby lepsze przedmioty miały dużą wartość, nawet sentymentalną. I zależało nam na ich ulepszaniu. Jednak zapewne z ryzykiem zniszczenia. Zmniejszając te ryzyko obficie wynagradzając kowala.
A teraz kilka zdjęć które na pewno przywołają wspomnienia dla starych wyjadaczy ;)
I reakcja na trapa :D
To na razie wszystko, piszcie, pytajcie, komentujcie, Pozdrawiam. :)
Zakładki