Reklama
Strona 751 z 751 PierwszaPierwsza ... 251651701741749750751
Pokazuje wyniki od 7,501 do 7,510 z 7510

Temat: Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #7501
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    17
    Posty
    8,242
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ktos powie, ze to niemozliwe, ze da sie nic nie robic, a zarobic i to dobrze. Ale ja wiem, ze to nie jest prawda. xD I serio tak sie kasuje salate na ubezpieczeniach ez. Tylko po prostu dosc malo jest takich skurwieli bez sumienia.
    Cytuj Decretis napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Największą głową tego forum, naszym alfą i omegą, samcem alfa, wyrocznią i filozofem narodu okazał się Master. Znany na forum jako ekspert od kobiet, religii, polityki, wspinaczki górskiej, ale także sportu czy motoryzacji – czyż to nie człowiek orkiestra? Jak będzie trzeba, to nawet transport do Calais załatwi.

  2. #7502
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    2,005
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Dobra już wiem dlaczego taki przekłamany obraz miałem z AC. Z 3 lata siedzę w serwisie i tutaj na ogół nie ma problemów z wypłatami. Ewentualnie tną kosztorysy, ale to od wszystkie idzie się odwołać.

  3. Reklama
  4. #7503
    Moderator
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2017
    Posty
    1,767
    Siła reputacji
    3

    Domyślny

    Jak już oddajesz auto na warsztat do zrobienia, to nie ma problemów z pokryciem kosztów, chcą przycinać na wypłacie gotówki do łapy.

  5. #7504
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    24
    Posty
    4,454
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zalecam zobaczyć jak chujowo wyglądają aftermarketowe radia w E39. W SHO to akurat jest spoko, pasuje normalnie, nie zaburza linii deski. W BMW masz dekor przez całą długość deski i drzwi i częścią tego dekoru jest maskownica wejścia na kasety/CD w radiu. Jak wjebiesz tam nieoryginalne gówno, to raz, że klapka zawsze otwarta, dwa radio niesymetrycznie umieszczone względem każdej linii we wnętrzu, a trzy to spierdolony wygląd nowoczesnych radyjek totalnie niepasujący do tego wnętrza (w Taurusie to nawet pasuje, w E39 ni chuja).
    No błagam xD nie wygląda to wcale tak źle, a 2 dinowe wręcz siedzą dobrze. I nie wiem jak można stawiać "symetryczność względem linii deski" nad słuchanie muzyki w normalnej jakości, no kurwa xD

  6. #7505
    Moderator
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2017
    Posty
    1,767
    Siła reputacji
    3

    Domyślny

    No ja np. oceniam jakość na kasecie od Vivanco bardzo dobrze, dla mojego zwykłego ucha nie ma różnicy między tym a słuchaniem normalnej kasety. Dodajmy do tego, że seryjne nagłośnienie w E39 nie należy do fenomenalnych i najzwyczajniej w świecie nie osiągniesz nagle ekstazy montując inne radio i puszczając na nim muzykę z AUXa czy innego USB.

    No i 2dinowe radia wyglądają tam jeszcze gorzej, chyba, że masz polifta i założysz kopię oryginalnej navi 16:9 z androidem, wtedy okej, to ma bardzo dużo sensu. Z tym, że taka zabawa nie należy do tanich i trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czego chcemy.

  7. #7506
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,705
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Włożenia płyty w otwór tak jakby co.
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dawaj screeny z pogróżek albo wpierdol.
    KRENCE KURWA JAK BELMONDO
    ROBIE OBRUT JAK W TEKWONDO
    NIE PODSKOCZY BYLE KO(N)D-ON
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja swoją edukację skończyłem na szkołę policealnej ochrony. Nie uczę się bo od nauki się tyje. Xd

  8. #7507
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    2,005
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Jak dla mnie lepsze radio potrafi zauważalnie więcej wydobyć z fabrycznych(nawet tych do kitu) głośników. Kupiłem kiedyś alpine za ok.500zł która była mocno polecana i rzeczywiście każde auto do którego przekładałem dawało satysfakcję z tej operacji.

  9. #7508

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,033
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    ej chłopaki jak w zeszłym roku mi jedna letnia opona poszła w pizdu to teraz kupić se normalnie jedną czy lepiej dwie nowe i założyć obie na tę samą oś?
    tamte planowałem na jeszcze jeden sezon bo już trochę zużyte były więc jak kupię jedną nową to różnica będzie dość spora chyba na bieżniku

  10. #7509
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,705
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Dwie
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dawaj screeny z pogróżek albo wpierdol.
    KRENCE KURWA JAK BELMONDO
    ROBIE OBRUT JAK W TEKWONDO
    NIE PODSKOCZY BYLE KO(N)D-ON
    Cytuj Pies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja swoją edukację skończyłem na szkołę policealnej ochrony. Nie uczę się bo od nauki się tyje. Xd

  11. #7510
    Moderator
    Avatar Mexeminor
    Data rejestracji
    2017
    Posty
    1,767
    Siła reputacji
    3

    Domyślny

    @2Fast4You ; Słuchaj Patryk mogę ci sprzedać 4 Micheliny, 2 z 2010 roku z prawie nowym bieżnikiem i 2 z 2005 roku z bieżnikiem tak na sezon, 205/55/R16. W gratisie dostaniesz felgi do Civica VIII, sprzedasz je za stówkę jakiemuś Maćkowi do jego szlifierki z stickerbombami na błotnikach. Co ty na to?

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •