Reklama
Strona 1 z 73 1231151 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 1082

Temat: TORGowa poradnia prawna

  1. #1
    Avatar darkan
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    1,436
    Siła reputacji
    19

    Domyślny TORGowa poradnia prawna

    Ok, nowy rok, to można i coś nowego zacząć.

    Jak w temacie - chciałem zrobić tu coś na kształt miniporadni prawnej.
    Może o tym dlaczego - studiuję prawo już od paru lat i zawsze to jest rozwijające, możliwość rozwiązania jakichś konkretnych problemów, a nie tylko teoria; a że przy okazji można coś komuś pomóc, to tylko wszyscy zyskują ;)

    moja wizja jest taka, żeby w tym temacie nie było 'a tata marcina powiedział', 'a w internecie czytałem że nie wolno' itd, tylko sprawdzone i podparte czymś info; poza tym zachęcam do pomocy wszystkich, oczywiście.
    rozumiem też, że nie wszyscy mogą życzyć sobie wyciągania swoich problemów na forum - dlatego proponuję w takich sytuacjach wysyłać mi przez PW, a ja to wkleję w 100% anonimowo.
    i jeszcze jedna sprawa - proszę bez 'ale debil lol :D' 'jedź mu wpieprzyć' albo 'ja bym nie płacić HWDP'.

    To chyba tyle, zapraszam o:
    these are the voyages of the starship Enterprise. Its five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations...
    to boldly go where no man has gone before

    Retired till further notice.

  2. #2
    Avatar Shaun
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    826
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Co się dzieje w sytuacji gdy stoje z kolegami którzy piją piwo w miejscu publicznym i w momencie przyjazdu policji oni dają dyla a ja jako nie pijący stoje w miejscu i tłumacze że ich nie znam ?
    Po prostu policja odpuszcza czy jakiś mandat?
    Btw można pić w samochodzie ?

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Venzet
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wwa
    Posty
    1,592
    Siła reputacji
    16

    Domyślny