Reklama
Strona 2 z 89 PierwszaPierwsza 12341252 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 1333

Temat: Dota2

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

Będzie można gdzieś obejrzeć live te rozgrywki, ewentualnie sam finał?

Data rejestracji
    Położenie
    Katowice
    Siła reputacji

Domyślny

Pewnie udostepnia na tym to polega kazdy gracz będzie chciał zobaczyć kto zgarnie taką kasę ;] reklama zajebista

3. Reklama
    Data rejestracji
    Położenie
    Poznań
    Siła reputacji

Domyślny

@up
    Raczej ta
    @topic
    Jeśli dota 2 nie będzie kosztowała powyżej 30 zł (górna granica 50) to uważam, że bedzie to gra jak najbardziej warta swej ceny i każdy fan będzie mógł sobie na nią pozwolić. ciekaw jestem tylko, czy tak jak w wc3 będzie tylko 6 slotow na itemy?

Data rejestracji
    Położenie
    Katowice
    Siła reputacji

Domyślny

Dla zainteresowanych ;]

Z tego co się dowiedziałem dota2 będzie trochę urozmaicona co o ilości playerów

Dodaje dwa zdjęcia

Po sprawdzeniu IP w STEAMIE wyskakuje takie coś

.... więc trudno mi cokolwiek powiedzieć na pierwszym jest napisane 12/12 ( mozliwe że są obserwatorzy bo dota2 ma być skierowana na esport )
    na drugi natomiast widzimy AŻ 24 sloty (WTF) może ktoś wie o co w tym biega.

Pozdrawiam
    Kregox

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

Co do ceny, cholera wie.
    http://dota2talk.com/news/swedish-online-store-puts-dota-2-price-between-$40-$50

Odnosnie modelu sprzedaży jeszcze

Their stance on microtransactions

When we look at creating a market place for (?) content, what we're really seeing is the opportunity for the community to create content for itself. So, with the Polycount Pack, each of the people involved made over $40k a piece in two weeks. When you look at an animator working on the next transformer movie - the lead animator makes $130,000 an year - so when you look at how creative people get compensated for what they're doing, you see that the opportunity there is to create a system in which the community is very directly participating in the creation of, and rewarding of, making those experiences better - and that to us is a super interesting opportunity. When we can not only say hey put up a server - we can say take what people love and push it even further - and do it instead of a day job - that we think is super exciting. Because near as we can tell, when you create a framework in which the players are contributing to the content, (players) should be able to build one or two orders of magnitude more experience for people than would be possible otherwise. So that for us is the really interesting opportunity going forward. So we're putting all those pieces in place and thinking about how do you do aggregation, how do you say to somebody you're building something that relies on other peoples pieces, like if I'm building a single player experience then I need maps and models and animations, so how does the community reward people for having a lot of aggregated pieces of content.

The fundamental thing we're trying to figure out is what's the framework to put in place so that the community can both create and reward the creation of more content - that's the big challenge that I think we're struggling with in the next year or two.

Czyli mozemy spodziewać się TFowej jazdy z czapkami, modelami etc.

Tryby gry (o ktorych pamietam):
    Wc3 mode - dosłownie kopia doty z wc3, włącznie ze znajdującymi się tam bugami, nie do naprawienia w silniku wc3 (tak, zaprogramowali bugi jako feature :P)
    Normal mode - kopia doty, jednak z bugfixami błędów z wc3, nowy system orbów etc
    Easy mode / casual mode - brak denyowania, wiecej golda expa etc etc
    Fortress - jeden team atakuje zamek, drugi broni, atakujący mogą spawnować creepy, broniący stawiać pułapki etc
    Wild mode - Random hero z random spellami każdego z dostępnych championów
    WTF mode - bez cooldownow, bez mana costów,
    All Mid All random - nazwa mówi sama za siebie

Chyba tyle ;d

Mozliwe ze beda tryby powyzej 5 osób na team, gdzieś widziałem wypowiedź kogoś ważniejszego z valve, ze testują teamy 6 i 8 osobowe.

Replaye beda zapisywane chyba tak jak w tfie 2, jakiś nowy system pobierania contentu (nie wiem dokladnie o co chodzi, dota2 bedzie 1 tytułem wykorzystującym to coś)

Znany nam aktor z Team Fortress 2 (Sniper Meet The Sniper oraz jego żona, użyczająca głosu dla Gladosa (Ellen Mc'Lain o ile pamiętam) z portala) użyczyli głosu dla około 10 postaci, tak samo głos Dukem Nukem'a też się pojawi ;d

Nie wiem co jeszcze, Prize pool to nie 1M$ w sumie, a 1,6M$ - Milion dostaje wygrywający team (:

Kod:
    The beta client is only useable on a special unlocked version of steam, so no sharing.

Valve is doing a lot of creative things with it. They have "classic" mode that is 1 for 1 true to WC3 DotA and a ton of new modes for play as well.

Classic Mode: None of the changes, 100% WC3 Dota
    Normal Mode: Orb updates, bug fixes, etc
    Easy Mode: No EXP loss from deny, no gold loss on death, etc
    All Random All Mid: I give you 1 guess.
    Fortress Mode: 1 team is attacking while the other defends, defending team can buy traps, attacking team can buy creeps.
    Arena Mode: FFA or teamed death match
    Wild Mode: Random heroes with random skills.
    Free Mode: No cool downs with no mana cost on skills.
    Commander Mode: When you die you are changed into another hero with the same items and same level. The first side to run out of heroes or to lose their base loses.

Really they have done wonderful job porting DotA play over.
    The UI aids in last hitting (you can turn it off) where things that you can kill with a melee attack glow a little, Items are pure copies of the DotA items but they reworked the orb system. Also the shop is crazy well designed.
    The game is still Str/Agi/Int but most Int heroes have at least 1 spell that scales off their Int at least a little.
    Not posting pics or anything as my brother (who got me into the beta) said if I post anything they can sue his ass for all he has ever made working for them.

Looks a little like the HoN shop but you can set up an auto shop where it auto buys items for you based on the gold you have. So you can tell it at X gold when you are in range of the shop have it buy X items.

It is not that bad. Like some of them do it interesting ways even. Like Puck's Illusory Orb costs 10 mana less per 20 int you have.

Classic mode is still as long. Easy Mode goes about 20-30 mins most the time. The other modes are all over the place.
    Orb effects are 100% redone with a new system. Not going to go into the meat of it as it is still in flux.
    Animation canceling works just like in DotA.
    All the heroes are ported tho only about 75% of them are turned on most the time, the other 25% are turned on for testing them and then turned off again if they are not ready.
    The models are mostly new, easy to tell what hero is what tho. only about 45% of heroes have VA right now but for the most part it is good.
    A lot of the TF2 and Portal VAs are doing Dota 2 work.
    Oh also there are 8 maps right now tho some of them only really work for their modes (like the All Random All Mid map).

I don't know really.
    Tho the fact that TF2 went free makes me think Dota 2 will not.
    Also the in game store only has hero skins and such listed in it so it seems all heroes will be unlocked from the start.
    But ya 8 maps right now we have been getting 1 each week for the last 4 weeks tho and they say more is on the way.
    They are doing some interesting things to mess with the classic style of play on the map so they have been fun so far. Tho some heroes are a little better on some maps then others.
    If they allow all the maps competitive play then events will be crazy fun to watch.

Also our NDA is dated to be lifted the same day as Gamescon.
    They are playing to do a huge event with a playable Demo there.
    Rumor is public beta starting then too.

All the heroes look cool but the animations are changed but the heroes don't really look the same as they do in Dota.
    Their looks are changed around a lot but you get used too it fast, they look like their names.

Well I am not an insider but I know what my brother has been telling me.
    More or less Icefrog is worried Guinsoo will steal their new modes or make legal issues.
    Gabe is more or less a Icefrog fanboy (they spend a lot of time in the office having one on one meetings and shit) so he has full control of his project.
    They agreed the name Dota 2 is all the marketing it needs to get a huge start there is no reason to waste money marketing it.
    So ya that is way we are going to only see stuff for the first time this Gamescon.

I am not the best at explaining graphics but I will try.
    The game over all looks bright, the map has nice contrast to the heroes and it is east to see units on top of it. The units over all have vary complex models that look great if a little on the dark side.
    Techies (who I play the most) is now a cart with 2 goblins in the back holding a bomb and 1 goblin in the front. Their spell effects look really good too.
    Phantom Lancer looks much more like a lion man and is a darker blue.
    Pit Lord is fully redone and looks like a huge hell dog with two heads and dragon wings.
    But ya over all they look great.

My brother is a programer as valve and they give out 4 codes to each person that is working on the project.
    We had sign a huge NDA to get in then they mail us a special copy of Steam that we have to use.
    For the most part people joke around about leaking shit but know that if we get found out the person who got us in gets fired and has to pay a huge fee.
    That is why no images as it will start a head hunt inside valve.
    Over all the testing has been great with almost no bugs. Some heroes had wonky shit like Phantom Lancer had a bug that made it so all his attacks made clones and all his clones attacks made clones. Had a game where we all went down to 5 FPS after there was over 2,000 clones on the screen just eating anything that moved.
    But once they get the last few heroes rolling it will be fully ready for open testing then releasing

There is a great tutorial for the game over all explaining each little thing about the game with videos and a tutorial for each hero as well.
    A great single player training mode to learn how to play in as well.

Oh a few things about the launcher it's self.
    Has full support for Clans, Tournaments, etc within the UI it's self.
    To set up a Tournament all you have to do is pick the mode you want, the rules being used, if bans are being used or if you want to pre-ban heroes, then if it is open or invite only. Once you have it set up it will show up on the list of open tournaments or the players you invited will get a message.
    As teams sign up (as a clan) it will auto make brackets based on their clan ranking (tho the tournament maker can change brackets as needed for seeds and such).
    Then when it is time for the games to take place a message goes out to the players and it auto matches people for the game, after each game it updates the bracket and sends out invites for the next game.
    There is a full spectator mode for any public game that allows you to see tons of info and also lets you mess around with the UI for it. Like if you want to only see the stats for 1 team then you can make it show that, if you want full info on only one player then you can get a full UI based around that one person, etc.
    Makes it great when watching replays of your games to work out what you did right or wrong.
    Over all the most professional game interfaces I have ever seen.

Ummm... 1 of the maps has no lanes and is just a huge jungle. Has some real interesting ganking play tho wards kind of ruin the map, I have put in more then one report explaining why they need to be disabled on the map.
    There is a 3v3v3 map that makes for some fun play but it is not fully up yet, they have us test it, write reports, then they take it back down till they rework it.
    It is not like the 6th version now.
    /\

Troche leaked info, NIE WIADOMO czy fake czy legit

http://www.youtube.com/watch?v=N7WrM...layer_embedded

A wlasnie, bedzie taki myk, ze jak ktoś leavnie, kompletnie INNA osoba bedzie mogla zajac jego miejsce jego herosem :D
    Ostatnio zmieniony przez Gannicus : 02-08-2011, 13:38

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj WolF napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Będzie można gdzieś obejrzeć live te rozgrywki, ewentualnie sam finał?
    http://www.dota2.com/

Przecież jak byk jest napisane :/

Są szanse, że gra będzie za darmo z jakimiś dodatkami typu skórki itp za kasę, ale na razie możemy tylko gdybać, bo oficjalnie Valve nic nie powiedziało. Może trochę się rozjaśni po 17 sierpnia. Oby.

Data rejestracji
    Położenie
    -------
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj Kayek napisał Pokaż post
    Dota2 -> robiona przez ta sama osobe ktora robila dote, i uwaga, nadal robi nie dostajac za to pieniedzy, wiec nie mozna powiedziec, ze dostal prace nad dota2 i zanieblad swoj pierwszy projekt.
    Valve to nie mala firma, przygotowania do doty2 trwaja juz zapewne od kilku lat, i do tego $1,000,000 pozwoli na BARDZO glosny start. LoL nie upadnie, ale czowlowka lola mowila ze przezuci sie na dote jezeli scena pvp bedzie wieksza i bardziej interesujaca.

Na HoNie i Realm of Titans napewno sie odbije.
    Jestem ciekawy o jakiej czolowce LoLa w tym momencie pierdolisz glupoty :dd

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

Sorry ale nikt kto ma trochę rozumu w głowie i zarabia na lolu nie przejdzie na dote, bo nie ma tam żadnych szans : d
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Można (zalegalizować niewolnictwo), ale wtedy wszelkim lewakom pękłaby żyłka i byłaby tak potężna nagonka w mediach "Korwin chce przywrócić niewolnictwo", że nie warto o tym wspominać.
    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Wolny Człowiek może (zostać niewolnikiem). jeżeli chce to co ja zrobię.

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

/\ this
    anyway, ja chce juz to mieeeec :( moj balanar i troll <3 pogralbym juz :D

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj sebito! napisał Pokaż post
    Jestem ciekawy o jakiej czolowce LoLa w tym momencie pierdolisz glupoty :dd
    Myslenie nie jest twoja mocna strona

Cytuj Xoltro napisał Pokaż post
    Sorry ale nikt kto ma trochę rozumu w głowie i zarabia na lolu nie przejdzie na dote, bo nie ma tam żadnych szans : d
    Widac jaki masz rozum.

Hotshot, jiji, sainvicious, kobe i inni, mowili na streamach, pisali, opowiadali w wywiadach.
    Jezeli scena w dotcie bedzie wieksza niz lolu, z pewnoscia sie przezuca. Porownaj, dreamhack $50,000 dla druzyny. Dota2 $1,000,000 milion dla druzyny, co wieksze?
    Dota2 tez bedzie miala turnieje, i bedzie nie malo kasy do wygrania, a do tego wieksza scena, wiecej widzow, wiecej kasy.
    Sama kasa.

Data rejestracji
    Położenie
    -------
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj Kayek napisał Pokaż post
    Myslenie nie jest twoja mocna strona

Widac jaki masz rozum.

Hotshot, jiji, sainvicious, kobe i inni, mowili na streamach, pisali, opowiadali w wywiadach.
    Jezeli scena w dotcie bedzie wieksza niz lolu, z pewnoscia sie przezuca. Porownaj, dreamhack $50,000 dla druzyny. Dota2 $1,000,000 milion dla druzyny, co wieksze?
    Dota2 tez bedzie miala turnieje, i bedzie nie malo kasy do wygrania, a do tego wieksza scena, wiecej widzow, wiecej kasy.
    Sama kasa.
    Poprosze o linki do tych publikacji/wywiadow w takim badz razie =D

Data rejestracji
    Położenie
    10 Downing Street
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj sebito! napisał Pokaż post
    Poprosze o linki do tych publikacji/wywiadow w takim badz razie =D
    ja tez pls

CLG i inne teamy z LoLa na bank sie nie przerzuca od tak na Dote, bo dlaczego mieliby to robic? Myslisz, ze jak sa top graczami LoLa to od razu beda w czolowce Doty ponad tymi wszystkimi azjatyckimi krajami? I don't think so. Sa ludzie, ktorzy w dote grali od poczatku az do teraz, a dota2 nie sadze, zeby mechanika sie roznila jakos bardzo, i oni wlasnie beda top druzynami Doty, a nie jakies hotshoty z LoLa.
    [ymp3]1Zmb9Vh8Ja0[/ymp3]

Data rejestracji
    Położenie
    BIALYSTOK.
    Siła reputacji

Domyślny

Co tu sie rozczulac.

Po wejsciu doty2 zostana tylko dwie areny miedzynarodowe.

Dota 2 vs League of legends. I jedna i druga zapewne bedzie na turniejach (tak jak np. Cs i Cs;s)

Gracze z Hona , pojda na Dote(o ile bedzie w rozsadnej cenie). A gracze cos warci w lolu zostana na lolu.

Data rejestracji
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj PpK napisał Pokaż post
    ja tez pls

CLG i inne teamy z LoLa na bank sie nie przerzuca od tak na Dote, bo dlaczego mieliby to robic? Myslisz, ze jak sa top graczami LoLa to od razu beda w czolowce Doty ponad tymi wszystkimi azjatyckimi krajami? I don't think so. Sa ludzie, ktorzy w dote grali od poczatku az do teraz, a dota2 nie sadze, zeby mechanika sie roznila jakos bardzo, i oni wlasnie beda top druzynami Doty, a nie jakies hotshoty z LoLa.
    Wiesz, ze wiekszosc, jezeli nie wszyscy z czlowki lola grali w dote kilka lat przed lolem, kompetetywnie.
    Jak juz mowilem, wiecej pieniedzy beda wstanie zarobic, a to chyba wazne.
    Pozatym, ja nie mowie o calej czlowoce lola, wystarczy clg lub solomid, juz north america bez dobrego teamu, eu? Tam tez nie ma zby wiele dobrych druzyn. Widac bylo na dreamhacku, 2-3 druzny odstawaly umiejetnosciami, a reszta poprostu byla.

Co do wywiadow, nie chce mi sie szukac i nie zalezy mi abyscie wierzyli. Wiem co czytalem/slyszalem.
    Ostatnio zmieniony przez Kayek : 03-08-2011, 03:19

Data rejestracji
    Położenie
    Wrocław
    Siła reputacji

Domyślny

Cytuj Gannicus napisał Pokaż post
    A wlasnie, bedzie taki myk, ze jak ktoś leavnie, kompletnie INNA osoba bedzie mogla zajac jego miejsce jego herosem :D
    balans pomachał w tym miejscu ;)
    wszystkie te game mody sa ciekawe, ale to bardziej do zabawy
    sprobowac - na pewno sprobuje, ciekawe czy bardziej mnie wciagnie niz HoN : )

@up
    bo hightier community doty gra w hona (np. chu), oni pewnie tez poleca na dote2
    Ostatnio zmieniony przez Andela : 06-08-2011, 21:36

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania