Strona 238 z 239 PierwszaPierwsza ... 138188228236237238239 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,371 do 2,380 z 2381

Temat: Bitcoin - wirtualna waluta, realny zysk.

  1. #2371
    Avatar Maniek900
    Data rejestracji
    Sep 2008
    Posty
    1,982
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    z 7k zostało niecale 1k xd

  2. #2372
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    Aug 2009
    Posty
    6,485
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Miało rosnac przeciez
    Cytuj Xioniz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane. Tak jak teraz strzał Grizmana to by obronił każdy podwórkowy bramkarz patrząc na piłkę zamiast zgadywać..

  3. #2373

    Notoryczny Miotacz Postów Dawox jest teraz offline
    Avatar Dawox
    Data rejestracji
    Mar 2006
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Ja nadal jestem optymistycznie nastawiony i twierdzę że te półtorej kanta co włożyłem to za parę lat uda się odzyskać xD

  4. #2374
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    Jan 2009
    Wiek
    26
    Posty
    5,475
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Dawox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja nadal jestem optymistycznie nastawiony i twierdzę że te półtorej kanta co włożyłem to za parę lat uda się odzyskać xD
    generalnie to mimo, że "bańka pękła" to btc nadal utrzymuje przez 4 miesiące stabilny kurs jak z... końcówki 2017 roku, więc myślę że szansa jest
    hodl

  5. #2375

    Data rejestracji
    Nov 2016
    Posty
    852
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    Jak tam inwestorzy biznesmeni ? Troszke spadło co ?

  6. #2376
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    Jan 2009
    Wiek
    26
    Posty
    5,475
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Muminos napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak tam inwestorzy biznesmeni ? Troszke spadło co ?
    czasem trochę kisnę z tych ludzi którym się wydaje że swoim prześmiewczym tonem kogoś zmartwią
    taka jest natura inwestycji w każdej części branży finansowej, że gdzieś coś rośnie a gdzieś spada (zresztą wystarczy przestrzegać podstawowej zasady - nie inwestujesz więcej niz mozesz stracic), a tego typu teksty to moim zdaniem taka typowo polacka januszowa postawa "haha, chcieli zarobić a im się nie udało, dobrze im tak debilom"
    proponuję trochę dorosnąć

  7. #2377

    Notoryczny Miotacz Postów Yogurt jest teraz offline
    Avatar Yogurt
    Data rejestracji
    Sep 2014
    Posty
    1,007
    Siła reputacji
    4

    Domyślny

    +1 w ogole na stock markecie to inwestuje sie pieniadze, na ktorych strate jestesmy gotowi

  8. #2378

    Data rejestracji
    Dec 2016
    Posty
    374
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    przynajmniej vechain caly czas rosnie

  9. #2379
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    Jun 2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    1,325
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    kumpel cos pierdoli ,ze microsoft starbucks i cos jeszcze chca inwestowac w bitcoina i za rok bedzie 100k dolarow kosztowac xD ta teoria jakas popularna i ma jakis polot czy sie zwyczajnie najebal i pierdoli
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  10. #2380
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    Aug 2009
    Posty
    6,485
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    No jak jakis random ma takie infa to musi byc prawda pzdr
    Cytuj Xioniz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane. Tak jak teraz strzał Grizmana to by obronił każdy podwórkowy bramkarz patrząc na piłkę zamiast zgadywać..

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •