A jakbym zapisał
to by było źle?Kod:age = obecnyWiek;
Aha i się nie obrażam, ja dopiero się uczę pisać :P
@edit
A nie powinno być this-> zamiast this. ?
Wersja do druku
@Alex Fortune ;
aKod:Convert.ToString(this.age);
ma jakąś zasadniczą różnicę przy wypisywaniu?Kod:this.age.ToString();
@up
byłoby dobrze, dlatego ja Ci podalem przykład z takimi samymi nazwami ;)
i nie przejmuj sie :P Havaran (alex) przeważnie mnie zjeżdżał jak o coś pytałem :D
Nie, do czasu aż byś wprowadził lokalną zmienną age, wtedy zapis byłby niejednoznaczny co kompilator by Ci zasygnalizował błędem. Dlatego, dobrą praktyką jest odwoływanie się przez this aby pokazać że chodzi o pole
To jest C#, w C# masz this.zmienna, this.metoda(); w C++ jeśli masz wskaźnik na obiekt , to używasz -> , np:
A jak sam obiekt, to też kropką ( o ile dobrze pamiętam xD ):Kod:Dziecko* dziecko = new Dziecko(13);
dziecko->krzycz();
@upKod:Dziecko dziecko = Dziecko(13);
dziecko.krzycz();
O cholera xD nie miałem zamiaru nikogo zjeżdżać czy obrażać panowie ;)
To ja teraz mam takie pytanie, nawet nie wiem, czy ktokolwiek tutaj mógł mieć taki problem ale do rzeczy
znacie może jakiś sensowny sposób, żeby uruchomić zewnętrzną aplikację konsolową i zbierać jej wyjście do wnętrza programu? Nawet przez cin by chyba mogło być...
Nie jestem pewien, jak taki pomysł się sprawdzi nawet jeśli uda się uruchomić, ale miałem taki głupi pomysł dzisiaj
Hmm ciekawe, na pewno są takie rozwiązania w necie. Taka praktyka jest powszechna w linuxie w bash, tam się to nazywa po prostu strumieniami.
Poszukaj coś na temat zmiany celu standardowego wyjścia, tak żeby jakby nadpisać cout.
@edit
Tak zapewne chodzi o to, że za pomocą programu A, chce wyświetlić to co normalnie wyświetla program B. Albo zamiast wyświetlić komunikaty z programu B, zapisać je do pliku tekstowego.
No to ja bym walnął funkcje asynchroniczną z await ustawionym na bufor. Jakiś plik txt, xml, cokolwiek ;d nie wydaje się jakieś hard
Ja bym spróbował system('asdf>cin'); i modlitwy xD
Ale nie wydaje mi się, żeby to działało, nawet jeśli znajdę nazwę strumienia używaną przez system. Chociaż CHYBA kiedyś zrobiłem coś w stylu tego używając odpowiedniej linii poleceń bezpośrednio z systemu, tyle że linuksa. I nie jestem tego pewien...
Coś takiego?
z http://stackoverflow.com/questions/4...mmand-within-cKod:#include <string>
#include <iostream>
#include <stdio.h>
std::string exec(char* cmd) {
FILE* pipe = popen(cmd, "r");
if (!pipe) return "ERROR";
char buffer[128];
std::string result = "";
while(!feof(pipe)) {
if(fgets(buffer, 128, pipe) != NULL)
result += buffer;
}
pclose(pipe);
return result;
}
Wydaje się mieć jakiś sens, w tej chwili nie jestem w stanie sprawdzić.
Ale jest jeszcze jedna kwestia: chciałbym żeby mój program działał w trakcie, reagując na każda wyplutą linię najlepiej, ale niekoniecznie dokładnie tak. Byle nie musiał czekać na zakończenie tamtego. I niestety, nie mam źródeł tego drugiego programu także bezpośrednia komunikacja tego typu odpada. Kurcze, złożony problem chyba, zaraz się okaże, że najłatwiej będzie czytać pamięć, a tego to mi się nie chce
No cóż robię ten projekt ale jak narazie nie wychodzi mi zbytnio. To znaczy, nie wiem w jaki sposób zrobić tą pętle aby wyświetlała mi informacje na temat broni. Czy mógłby ktoś mi pomóc ?:)