Tak jak w temacie, ile graczy uciągnie mój hosting pod serwer RL Map, z dobrą optymalizacją?
i5-3470 4x3,6 GHZ
16 GB Ram DDR3 1600mhz
SSD 240gb
100mb łącze
linux debian
mapa: 180mb
mógłbym ewentualnie zmienić procesor pod i7-3770k
Wersja do druku
Tak jak w temacie, ile graczy uciągnie mój hosting pod serwer RL Map, z dobrą optymalizacją?
i5-3470 4x3,6 GHZ
16 GB Ram DDR3 1600mhz
SSD 240gb
100mb łącze
linux debian
mapa: 180mb
mógłbym ewentualnie zmienić procesor pod i7-3770k
nie wazne bo i tak nikt nie zagra
a ty zarobisz warna za spam:)
@Tibiarz ;
ogolnie na torgu ci nikt nie pomoze za bardzo a nawet jakby chcial to tez zalezy od servera i skryptow ktore zrobiles dodasz jakies hujowe rzeczy ktore beda mocno obciazac otsa i przy 30 ci wykurwia z butow
durzo:fook
mysle ze z 50 na spokojnie
a nie jest tak ze w 2022 masz vpsa za 15 zl miesiecznie?
nie zarobi
otusz wszystko zalezy od silnika, ale znajac te zbugowane tfsy z brazolskimi wersjami rl mapy to uciagnie ci 30-50 graczy, przy czym crash z gotowca to jest 100% murowany
zeby ci to smigalo bez problemu (w 2005 roku cipsoft mial 50x slabsze serwy a jednak dzwigaly po 900 graczy) twoj silnik musi byc mega zoptymalizowany w chuj
takze powodzenia bo czeka cie duzo pracy
Pracuję ze skrypterem, można powiedzieć że ponad 50% jest za nami. Niestety nigdy nie hostował on OTS więc tutaj nie ma pojęcia jakie zasoby zużywa sprzęt hostingowy, jak pisałem przy dobrej optymalizacji. Oczywiście nie jestem tego pewien, że serwer będzie śmigał bez jakichkolwiek problemów, jest taka szansa, ale interesuje mnie max ilosc graczy bez lagów przy odpowiedniej optymalizacji.
zaimplementuj autorskie algorytmy wspierane sztuczna inteligencja to bedziesz mogl pomiescic wiecej graczy niz kiedykolwiek bedzie zaintersowane twoim serwerem. ale jak mowisz ze masz "skryptera" to pewnie "dobra optymalizacja" ktora masz na mysli to sie konczy na zoptymalizowaniu kodu z i = i + 1; do i++; to ci kurwa chuja to zmieni, a pewnie i pojawi sie wiecej z tego problemow niz jakbys golasa postawil wiec bedziesz miec zdechlaczka takiego jak kazdy inny to nie patrz na to co bedzie jesli bedzie "zoptymalizowane" tylko se zobacz pierwszy lepszy poradnik jak postawic ots w 10 minut bo takich ilosci graczy mozesz oczekiwac jak w takich poradnikach bedzie wymienione
ok zauważyłem, że na tym forum 90% użytkowników ma schizofrenie i nie ma co oczekiwać poważnej odpowiedzi. temat do zamknięcia
zamykam na prosbe uzytkownika
Czyli masz 50% gotowego szablonu z samozwańczym skrypterem i debiutującym hosterem. Nawet jak odpowiesz na wszystkie pytania bezbłędnie i osiągniesz 100% (czego Ci szczerze życzę) to nadal będzie to jedynie kalka do przepisania na nowo lub postawienia dla pięciu osób z gildii.
NIKT NA ZDECHLAKA NIE WEJDZIE MY JESTEŚMY FANAMI JEDYNEGO PRAWDZIWEGO OTESA TIBIANTIS.ONLINE
nie patrz na te hejterskie komentarze kolego
tibiarzowi też mówili pół roku, że zdechlun nie wystartuje a jak wystartuje to wejdzie max 40 osób, bo nikt nie ma 12 latek żeby bić guardy 20 godzin na dobę
ciąg dalszy tej historii znamy wszyscy
przyjdzie dwarf na wózku dopierdoli 800k oz kilofuw i spłyną marzenia o sukcesie:zaba
OTSy hostowałem już bodajże 11 lat temu, ztymże wtedy większość skryptów z otlandu była pod kopiuj wklej, i jakoś to śmigało. Teraz opłacam skryptera. Naturalnie, że przed startem planujemy bete, ale nie rozumiecie jednego zasadniczego banalnego pytania: Ile uciągnie dany hosting graczy PRZY DOBREJ OPTYMALIZACJI SERWERA. Jedno proste pytanie, a tutaj się wielka gównoburza zrobiła -.^
mapa 180mb
system operacyjny: linux debian
Szkoda prondu bo ile host kosztuje 20zł na miesiąc?xD chyba że na starych prondzie i komp w szafie to huj
ale Ty też "czegoś", a właściwie wszystkiego nie rozumiesz. Jak mamy Ci wyznaczyć "dobrą optymalizacje serwera"? Wiesz w ogóle co to znaczy?
Serwer na linux debian :ezy Zaczynamy mówić jak profesjonalista. Dlaczego taki smak akurat? Hostowałeś serwery czyli co robiłeś? W jaki sposób opłacasz skryptera? Stawka godzinowa? :lewyohyou Przed startem powinniście planować czy w ogóle silnik odpowie na wszystkie wasze początkowe pytania. Potem zaczynasz modyfikować i patrzeć na sukcesywny progres.
Pominąłeś wszystkie początkowe kroki i chcesz przejść do bety, zaprosić ludzi i będą sumiennie zgłaszać, a wy będziecie naprawiać choć nie wiecie jak ale opłacony skrypter pewnie udźwignie. :pepezyd
Z DOBRĄ OPTYMALIZACJĄ ZAKŁADAJĄC HIPOTETYCZNIE PANOWIE:) Oczywiście wszystkie skrypty sprawdzaliśmy, nie ma żadnych błędów w konsoli - skrypty działają. Lecz RL Mapa jest ogromna także jedno to sprawdzić skrypty indywidualnie, a drugie na jakimś pułapie graczy. Także beta też będzie. Linux debian wyszedł z preferencji skryptera. Kiedyś było na tyle wolnych skryptów że jako 15-latek postawiłem serwer bazując sę na nich, teraz to już nie takie proste, co więcej - wolę żeby piecze trzymał nad tym skrypter. Płacę za bezpośrednio wycenione skrypty.
Także raz jeszcze, mi chodzi HIPOTETYCZNIE ile uciągnie taki zestaw graczy, zakładając że optymalizacja będzie dobra. HIPOTETYCZNIE.
HIPOTETEYCZNIE to limit bedzie wynikał z warstwy sieciowej a nie z warstwy hardwarowej ani softowej. bo "dobra optymalizacja" nic nie znaczy. masz wlasny silnik? to wtedy sky is the limit, jak masz programiste magika to ci zrobi serwer na 10000 graczy. masz jakiegos obszczanego tfsa lub jemu podobny syf? to optymalizowanie skryptow chuja ci da.