Challenge Page
a igły nadal nie ma xD
Wersja do druku
Challenge Page
a igły nadal nie ma xD
ale o co chodzi? bo nei w temacie
porównaj exp obu mobów
i tak jest z większością nowych spawnów xD
nightmare scion daje więcej expa niż normalny
W przypadku expa masz wszystko na tacy, ale oni jeszcze loota zmniejszyli i mówią,że od teraz to jest mob do profitowania.
Praktycznie to tutaj jedynie chodzi o ruchanie nadal graczy
haha pięknie oglądać jak upada rl tibia, może w końcu powstanie jakiś igiełka otsik pzodrawiam
to tera z dl nie leci dsm ani rh? xD
Real tibia upada po raz milionowy wg. Ludzi ale jakimś dziwnym trafem co roku notują kolejny rekord zysku
dobra kumam cipy chca ograniczyc chyba potwory z milionowym expem/h zeby etz nie bylo zarobku kilku kk/h ale chyba zabrali sie za to o jakies 5 lat za pozno
plagi z 4500 na 1300 expa, nightmare z 2100 na 800, dark z 4600 na 2600, więc teraz nawet takie prison/katasy dostały ostro po dupie mimo, że można już latać na 160+ xD
oglądam teraz 700 rp na twitchu bije asury za lustrem z 2 charmami + imbu i w 14 minut ma 11k profitu x DDDDDD, nerfik do loota konkretny
no te zmiany to jak byczek napisal pare lat za pozno xd jebac cipsoft niech zdycha
Nie wiem czy zmiany są dobre czy złe, bo z cipsoftowego obiegu wypadłem dobrych pare(parenaście?) lat temu; ale jeżeli jako developer/właściciel firmy nie robisz jakiejś drastycznej zmiany (w którą wierzysz, że poprawi stan gry - no bo jeżeli nie; to po co ją w ogóle wdrażać?), bo ile ludzi wyjebie xloga; to być może to ty jesteś częścią problemu, a nie ta zmiana, która została oprotestowana.
Players Online:
9,508
to duzo czy malo? chyba oscylowalo zawsze w granicach 20k, czytam temat na forum to jest 42 strony hejtu na nie i ze retired
Challenge Page
Właśnie sobie czytam ten temat, i kurde - tam są pewne argumenty, które do mnie w ogóle nie trafiają, ale fajnie obrazują jaki target gracza stworzył cipsoft ostatnimi latami.
Ludzie narzekają, że żeby pójść poexpić na full (aka "power gaming") musza wcześniej iść pozbierać loota przez 1h.
Ludzie byli tak przyzwyczajeni do tego, że wszędzie robi się duży exp oraz profit, że mechanizmy, które były niegdyś normalne w grach MMORPG teraz sprawiają, że gra jest niegrywalna.Cytuj:
So no more rerolls for me. And now this pile of crap. There is actually no spawn I would enjoy even when I pay for boosts and preys. It would still be waaayy worse than before on 150% and no prey. How TF should I pay my mages runes, pots, amulets, rings. HTF should I be paying my Imbues? Am I supposed to go Venore Swamp Trolls for 1 hour to profit and than lose it all on Spectres? Are you serious?
Cipsoft przez lata stworzył tak "przyjemny" gameplay, że nie dziwne, gdy ludzie się buntują; bo gra staje się trudniejsza. W moim mniemaniu najnowsza tibijka gdyby nie deathpenalty to fajnie by się sprawdziła na mobilnych urządzeniach. Już teraz, zresztą, polega na spamowaniu paru klawiszy. Czemu nie zezwolnić na auto-heal itd w takim wypadku? I nie mówię tego ironicznie.
Czyli nie odnotowali jeszcze żadnego spadku.
chlop 1204 rpkiem w 40 min 260k profitu xD z preyami na tych lost soulach ale bez loota xD
chwilę uzależnieni popłaczą, a jutro kupią kolejne coinsy albo pacca XD taki obraz tych osobników xD
no szkoda w chuj, że po X latach obudzili się że jest problem z botami i wprowadzili battleye gdy ekonomia została doszczętnie spierdolona
szkoda w chuj również, że po X apdejtach z coraz to nowszymi, pokurwionymi miejscówkami do kręcenia liczników EXP/H oraz KK/H profitu wprowadzają balans gdy ludzie wjebali 1k+ lvle z profitami po parę kk/h
Może dlatego, że ta zmiana została wprowadzona dzisiaj?
Nie chce mi się tłumaczyć, widać, że wybiegłeś z tibijskiego obiegu i nie rozumiesz jak się aktualnie "gra" w tibię - w skrócie rozpierdalając 90% expowisk Feru, Library, Szkielety, Asury, Oramond Fury/Golemy/Gluty, Carnivory, Rosha, Horrory, Deathlingi, Spectry, Elfy, oraz potwory typu Fury, Darki, Plagi, Nightmary, Hellhoundy czyt. Prison/Catasy zostały rozjebane co za tym idzie, ludzie stracą chęci do gry, 700 RP za lustrem na Asurach w 40 minut miał 100k profitu (to nie żart), coiny, które rano na securze były po 12k wzrosły do 20k na ten moment. Avalanche 1000 ekiem z tego co usłyszałem na godzine na roshamuul 400k profitu, asury 300k, prison 300k (miejscówki gdzie robiło się ponad 1kk/h). Zagęszczenie ludzi na innych expowiskach znacznie się zwiększy co również będzie skutecznie odstraszać innych graczy, gdzie kurwa za dla dostajesz 30% więcej expa niz za Fury, Plaga czy Dark Torturera XD
Chodzi o to że dl daje 2,1k expa na którego idziesz sobie solo na 50 lvl kupując sd'ki a creepek tutaj jest porównanie do grimleecha daje 2,8k expa gdzie nie dość że nadupca jak stara magicala to jeszcze idziesz na tą miejscówkę przeważnie w th na wysokich lvl.
Zamiast znerfić preye to oni znerfili gre hlvl a lowlvl dalej sobie będą biegać na spectrach od 100 lvl na prey defach i robić profit i dobrego expa.
Typie, ale my juz nie mamy po 12-13 latek zeby grac po 16 godzin dziennie teraz mamy rodziny, robote i dzieci dlatego gramy po 18 godzin dziennie wiec morda tam nie bede przez godzine zbieral loota zeby moc poexpic pozniej przez 17 no bez jaj pzdr mialem isc wbijac 2013 level ale tak to mi sie nie chce jebac ta gierke
2020 rok, cipsoft orientuje sie, ze ich zjebana gierka miala sens tak do 140 levela, a kazde kolejne to juz pierdolone wynaturzenie xDD
Niezle i tak szybciej sie zorientowali niz myslalem. xD
No mnie też nie dziwi, że tego nie rozumiem; bo już w pierwszym poście w tym temacie napisałem, że w ogóle nie jestem w obiegu jeżeli chodzi o cipsoft po 2010 roku (a pewne to i nawet wcześniej).
Ja absolutnie nie wartościowuje; czy to dobrze, czy źle, że zmianę wprowadzili; ani nie wartościowuje; czy ten gracz ma rację narzekając. Ja tylko obrazuje target gracza, którego wychował sobie Cipsoft.
Zresztą, obserwując gamedev jako rynek i zależność gry<->gracz, to nieciężko o wnioski, że entry-level w większości grach jest dość niski; rynek dominują proste, krótkie gierki; wśród gier MMO raczej takie bez deathpenalty (ostatnimi czasy to z większych tytułów chyba tylko Albion szarpnął się na to rozwiązanie). I znów - ja nie wiem czy to dobrze, czy źle, że rynek jest zdominowany przez prostsze gierki - mi osobiście się ten kierunek nie podoba - ale daleki jestem od mówienia ludziom co mają robić z własnym czasem.
No pewnie tak, dlatego "jeszcze" to słowo klucz w zdaniu "Czyli nie odnotowali jeszcze żadnego spadku.". Na godzinę 18:00 dalej nie widać spadku; chociaż postów ludzi, którzy zarzekają się o x loga tylko przybywa.
Wzrost cen na coinach faktycznie sugeruje dość dużą przebitkę i obrazuje w pewien sposób skale problemu; którego nie widać po cyferkach online.
Ja tam nie znam nawet żadnej z wymienionych miejscówek, więc ciężko mi się odnieść do faktycznego stanu gry; posługiwałem się tylko postami umieszczonymi przez graczy, żeby próbować zrozumieć obraz graczy (a nie stan gry).
No to jest z kolei tylko półprawda; jeżeli wierzyć, że google trends to jakiekolwiek miarodajne źródło; to ilość zainteresowanych "tibia" czy "cipsoft" dość mocno spadła jeżeli chodzi o lata świetności.
Error 429 (Too Many Requests)!!1
Skyrocket zysków to raczej kwestia wprowadzania coraz to wiekszej ilości rzeczy do sms shopu; a nie zwiększenia playerbase'u.
Taki model biznesowy w moim rozumieniu - choć często pozwala zwiększać zyski - zwiększa też ryzyko, bo utrata stosunkowo małej grupy odbiorców boryka się z utratą dość znaczącej części przychodów.
Zasmucilo mnie to bo akurat taska na nightmary zacząłem robić a tu takie coś :D:isaac
Gram ciągle i powiem wam tyle.
Jezeli chcieli coś takiego zrobić to powinni zboostować reszte expowisk ktore sa chujowe.
Graczy nie gra tyle samo, spadło online o jakieś 30% i bedzie imo spadać.
Nie grałem ostatnie tygodnie przerwe robiłem no i tera już nie wróce :D
pozdro dla tych mongolow cos dalej graja na rl
xdxdxd
no ja nawet jakos na poczatku 2019 probowalem sie przekonac, kupilem konto i po 3 dniach je sprzedalem
1k ek na roshu -150k po 1h XD
720ed asury - 100k po 1h XD
Cip XD soft
w sensie 100k gp profitu po godzinie?
no i chuj, a kto powiedział w ogóle że masz wychodzić na + xD
wiele lat ułatwień na prawdę już tak upośledziło gracza że się ludzie oburzają że wynoszą tylko xxx k po godzinie?
Nie, to jest minus 150k czyli waste XD
przecież ci debile powinni przyśpieszyć progres do tego 500lvla i planować content na grindowanie 2klvla + dodać wykonanie questów za TC xD widać jak ta próba spowolnienia gameplayu im się teraz odbije xD widać że nigdy nie grali na igle nad igłami, prawdziej IGLICY - ARMIA TOPROSTE PL OTS
Ale wy nie rozumiecie głąby że tu nie chodzi o exp bo mam 13,5kk expa na godzine zamiast 16kk (więc żadna strata) ale teraz wynieśliśmy profit 300k na 4 i tylko dlatego że ek miał darmowe preye jakby nie to to zostajemy na -1,5kk waste. Więc cyferki dalej będą rosły to nie powstrzyma szybkiego lvlowania, kwestia jest taka że okazuje się że teraz gold w grze nie będzie nic warty bo go nie będzie i nikt nie będzie chodził na bossy ani sprzedawał itemów bo to się nie będzie opłacało. Jeśli nic nie zrobią to okaże się, że cena TC na serwerach spadnie do 10k i będzie bardziej opłacało się kupować manasy/runy za TC, które kupujesz za rl kase na tibi.com niż normalnie sprzedając itemy do npc czy innych bambików w grze.
Naprawdę wysokim lvl ten nerf nie zmienił planów siedzą na bibliotece i zamiast 30kk mają 25kk tylko że z małym profitem albo na 0. Za to bardzo utrudnił grę midlvl co sobie kiedyś mogli expic i zarabiać na feru queście.
Proponuję zapoznac się jeszcze raz z definicjami popytu i podaży
Nie ocenię obiektywnie zmian bo nie jestem za bardzo into tibia, ale jeśli cipsoft ograniczy trochę rzekę hajsu płynącą do high leveli to bardzo dobrze
Zmiany z expem wydają się być jakies nielogiczne ale w sumie na moim 120 levelu to wyjebane. Btw moze jednak trochę więcej wiary w ludzi którzy tworzą tę grę od 20 lat, jest szansa ze wiedzą co robią
Przecież ten nerf uderza w KAŻDEGO POWYŻEJ 150LVLA to o jakich ty hlvl mówisz? XD
Prawo popytu i podaży tu nie ma zastosowania jeśli masz na myśli to co pisałem o bossach i itemach.
Bo jeśli teraz droplem item, który miał cenę żeby dobrze byli liczyć powiedzmy 2kk to sprzedając go miałem na 4,5k manasow teraz jak nie będzie profitów to ceny tych przedmiotów spadną a nie widzę zmian cen w sklepach wiec jak mam farmic bossa przez jakiś czas i się wastowac i sprzedać komuś ten sam item za 800k to bez sensu wgl się męczyć.
Na mało zaludnionych serwerach ( czyli praktycznie na każdym) i tak ciężko jest kupić jakieś core itemy, teraz będzie jeszcze gorzej co już zauważyłem po samym moim serwerze tak samo jak na damorze ceny itemow na markecie pospadały.
Co do zmniejszenia expa okej tylko z głowa a nie ze znerfili sale z grimleechani o 65% bo to zabiło całkowicie tego respa. Bo co z tego ze zrobię profit jak expa tam będę miał takiego samego jak 50 ed na sdekach na oramond.
dobra tam płaczecie na forum a i tak będziecie grać na swoich n00bskich 600 ekach, kto miał quitnąć z tej gierki zrobił to dawno temu a że cipsofty upośledzone to nic nowego
Jan 27 2020 -
You need a large sum of Tibia Coins for your next shopping sprees? It is now possible to buy a package of 15,000 Tibia Coins in our WebShop. Please note that this package can only be bought with certain payment methods and that the offered methods may vary depending on your country.
także no xDD
to uczucie gdy barany z tego tematu myślą że cipsoft wprowadza takie zmiany żeby "spowolnić rozgrywkę" a nie żeby kolejnymi manewrami zachęcać ludzi żeby euraskami płacili za kolejne rzeczy jak np manasy i runy na hanta bo nie ma profitu xD
Rl siara w luj
https://i.imgur.com/In2GAJK.png
No narazie peak online spadł o jakieś ~2k jeżeli chodzi o poprzednie dni w tygodniu.
Chętnie wejdę sobię za +- miesiąc i sprawdzę, czy faktycznie ta zmiana miała realny wpływ na liczbę online.
Już kolejne zmiany od jutrzejszego ss
Thanks everyone for your posts, we are currently still evaluating the feedback we receive and have already decided on the first changes:
Grounds of Plague, Grounds of Destruction, Grounds of Damnation, Grounds of Despair, Grounds of Fire and Halls of Ascension will have their focus shifted from gold to XP. All monsters in these hunting grounds receive an increase in XP and decrease in item drop chance. The XP is now ~80% of the XP value from before the rebalancing. The loot is now ~35-60% of the loot value from before the rebalancing. Since these monsters appear in other huntings grounds as well, this will for instance also lead to Rathleton Catacombs having its XP increased to the same level as it was pre-rebalancing without a change in loot.
Nightmares will receive an increase in XP, resulting in Oramond Mountain Hideout receiving an increase in XP. The XP is now ~80-85% of the XP value from before the rebalancing.
These changes will go live tomorrow after server save.
The announcement has already been adjusted to account for these changes in relation to the values before the rebalancing.
To tylko pokazuje jaka ta firma jest zjebana i nie ma kompletnie pojęcia o swojej własnej grze XD
Wypisanie tego miejscówkami ma ułatwić czytanie i zrozumienie zmian, czy zmiany dotycząca tylko tych miejsc a np nightmary na yala będą miały normalną ilość expa?
Przecież masz w drugim akapicie, że zmieniają expa z nightmare :D
Poza tym wydaje mi się, że jednak prościej jest pisząc miejscówkami aniżeli same potwory gdzie niektóre z nich występują w xx miejscach
Piszą tam miejscówkami bo przeważnie każdy kojarzy jaki potwór tam występuje I nie ma tam takiego rozpierdolu jakby pisali o każdym potworki z osobna. Ale na każdym respie potwór daje tyle samo expa.