Chyba najbardziej przypominający ots pod. 7.4. Brak innych płatności prócz premium, balans potworów podobny do tej z 7.4 i ogólnie ots stoi niemal rok jak nie dłużej. Myślicie że warto tam grać?
Wersja do druku
Chyba najbardziej przypominający ots pod. 7.4. Brak innych płatności prócz premium, balans potworów podobny do tej z 7.4 i ogólnie ots stoi niemal rok jak nie dłużej. Myślicie że warto tam grać?
jest temat z tym serverem, ale ogólnie nie warto
nie warto
warto
Lepiej poczekac na igle
Patrz tematy serwerow > torgera
typowi gracze classic tibii:
https://i.imgur.com/Mn6RgIn.png
przykład egzekwowania zasad:
Classictibia
połowa online listy to jakaś farma 15 sorków, a typ na forum otwarcie się przyznaje, że ją chroni
ogólnie na tym serwerze gra z 5-10 osób (wczoraj między 11 a 20 nie było nawet jednego deada), reszta to są ich mcki i boty, gma od miesięcy nikt nie widział
z tymi potworami 7.4 też bym się nie rozpędzał, bo jest to samo, co na innych otsach, one koło 7.4 nawet nie stały
zresztą, typy się tak znają, że nie wiedzą nawet, gdzie jest vega a gdzie senja
Classictibia
tak że sam sobie odpowiedz @Psimek ;
a, jeszcze @Adposatnr ; może ci opowiedzieć historię, jak admin skasował mu chara i potem twierdził, że on nigdy nie istniał, albo jak przenosił czyjegoś chara na konto swojego kolegi
Zgadzam się z tibia77 że większość postaci to uh makery itp., 50 online gra tylko 5-6 graczy. Co do wysp lodowych to faktycznie jest błąd który sam zauważyłem i miałem niezły ubaw. Wystarczy spojrzeć na mapę. Tibii 6.4 by stwierdzić że cos jest już nie tak. Poza tym o jakich mobach mówisz że nie bylo ich w 7.4 a są na otsie? Chętnie posłucham by móc się doksztalcic. Pamiętam wczoraj jak przeczytałem twój post o overbashu. Chwaliles że shop zawiera tylko pacc. Zgadza się, bo na stronie tak jest, ale jak wejdziesz do gry to zobaczysz ile itemow można kupić. Takie zagrywki bardzo psują satysfakcję z gry, bo czuć p2w. Nie dlatego że mnie nie stać, ale lubię jak wszyscy mają równe szanse. Psuje też uczucie RPG. Co do efektów głosowych to jest to fajne ale na krótką metę. Potem boli w uszy i trzeba to wyłączyć. Efekty inne też się nudzą ale już nie idzie ich do końca wyłączyć. Nie rozumiem też skąd ten duży dmg na niektórych otsach potworów? Na medivii czy classic ots są zdecydowanie mniejsze. Obecnie classictibia to chyba najlepszy ots pod 7.4 bo. Innego lepszego real otsa chyba nie ma. Jeśli jest, to poproszę o namiary. I nie, medivia mi się już nie podoba. A za torgera czekam jak pojebany. Zrobię nawet reklamę jeśli będziecie chcieli.
reklame to się robi oddolnie, nikt nie będzie prosił wielkiego psimka o pomoc, bo normalne będzie że serwer i tak się obroni jako najbardziej dopracowany, zrealizowany projekt 7.4
czyli w końcu jaki damage był potworów na 7.4? Bliżej Realots czy Classictibia/medivii ?
ja na overbashu nawet nie grałem, napisałem tylko o paru ich pomysłach na podstawie reklamy, a jakie jest wykonanie, to widać po tym ich nieudolnym spoofingu, tam nie ma nawet 1 rzeczywistego gracza online OverBash MMORPG
a co do classic tibii, to może być najlepszym otsem, skoro jest jedynym, bo realesty itp. to nie ma sensu porównywać, bo to typ serwera do pobicia się z łysolem przez 2 tygodnie i tyle, a nie odwzorowanie starej tibii, a medivia to podobno inna gra
z ich mobami nie chodziło mi o to, że ich nie było, tylko że nie działają tak, jak powinny, nie mają wlaściwego AI itp., te same upośledzone moby, co wszędzie
więc bycie najlepszym serwerem nie oznacza bycia dobrym serwerem (zwłaszcza jeżeli jest się jednocześnie najlepszym i najgorszym, bo innych nie ma xD)
a nie, sorry, z tydzień temu wystartowało coś tam jeszcze, na otlandzie jest reklama, ale tam już po samych screenach było widać, że to jakiś gotowy datapack z neta, a typy chyba w ogóle nie grały na 7.4
nie chce mi się już szkalować tych wszystkich otsów, bo potem ktoś powie, że specjalnie atakuję "konkurencję" xD no ale takie są fakty i prawda jest też taka, że gdyby istniał dobry serwer, to sami byśmy na nim grali i idea torgery by nawet nie powstała
zależy o jakim realotsie mowa
jeżeli na oryginalnych plikach (np. Realots.org - News ale nie wiem czy jeszcze działa) to to są oryginalne moby 7.7 i to jest właściwy damage i mechanika walenia spelli
różnice z 7.4 są tylko nieznaczne w loocie/hp/expie/umiejętnościach, w tym że na 7.4 moby się nie ruszały jak byłeś piętro wyżej/niżej, w sposobie respawnu, w pathfinderze itp. ale dmg jest dobry
a pathfinder to zresztą jedna z niewielu rzeczy, których nie będziemy downgradować, bo nie ma sensu, ten w starej tibii był upośledzony i potrafił np. zajebać nagle skosa w drugą stronę bez powodu, gdy mob za tobą szedł i nic go nie blokowało
a jeżeli mowa o jakimś realotsie super replika coś tam coś tam, to zapewne to samo co inne otsy, medivia, ct itd., czyli zbugowane moby, które nie potrafią walnąć porządnego combo i w ogóle spelli używają dużo rzadziej
potwory nie chodziły na skos w wersji 7.4 jak dobrze pamiętam, gdzie na naszych otsach chodzą. Bardzo byłbym wdzięczny gdybyś wymienił więcej wad tych serwerów, głównie dlatego że sam chciałbym w przyszłości zwracać na to uwagę.
@Tibia77 to skąd się wzieło to, że na 7.4 moby tak mało obrażeń na początku zadają, tak samo nasze hity słabo wchodzą.
na 7.4 potwory już dawno chodziły na skos, co najmniej od 7.2
tylko pathfinder był zjebany, tak jak mówię, i potwór mając do ciebie prostą drogę potrafił nagle zrobić skosa w innym kierunku bez powodu, ten pathfinder był później jeszcze wiele razy poprawiany
i tak, jak napisałem, potwory 7.7 z oryginalnego realotsa są zdecydowanie najbliżej tych z 7.4, bo różnice w wersjach były nieznaczne, a żaden ots jeszcze nie odtworzył poprawnie mechaniki używania spelli przez moby, tylko praktycznie wszędzie jest tak, jak na medivii, że potwór ma exhaust 2 sekundy po każdym spellu
wad otsów mi się nie chce wypisywać, bo można o tym napisać książkę
ale gdzie się wzięło?
Ale te bycie "dobrym serwerem" też jest mocno subiektywne, tibianicowi daleko było do kalki 1:1 z Tibii 7.4, więc zakładam, że patrząc Twoimi kategoriami nie był to dobry serwer - a moimi był i to bardzo - custom content był fajny i ciekawy, chociaż nijak nie miał się do 7.4, a eventy typu Necromantica zdawały się choć pozornie zbalansowane - wymagały dużego i długiego nakładu pracy na dość średnie nagrody, co fajnie balansowało inflacje na rynku itemów.
Zresztą, jeżeli "dobry serwer" oznacza najwierniejszą kopię Tibi 7.4, to Torgera - z tego co czytam - też w topce nie będzie, co zresztą sprzedajecie jako "plus" - zmiany "niezbalansowanych miejscówek" czy "niedopracowanej formuły combatu".
Jeden chce rzucać bezmyślnie gfbki na tombie, które wyfarmił na trzech mckach i wbić 300 level, a inny chce w pięciu iść zabić Dragon Lorda, bo War Hammer odmieni jego postać na najbliższe pare tygodni gry.
Gdyby ludzie nie lubieli takiego szybkiego grindu, to OTSy "evo" i inne x99 (i ile tam tych dziewiątek wstawić) by nie powstawały.
Ja wolę męczyć się przez 10 miesięcy, by zdobyć mało znaczący addon do outfita, ale mieć to uczucie spełnienia i elitarności, ktoś inny woli to kupić w sms shopie za 3,69 pln.
Czy więc serwer, który oferuje outfit za 3.69 pln w sms shopie jest słaby? No nie, wciąż może być dobry, tylko niekoniecznie dla mnie - czyli nie dla każdego typu gracza.
I mierzenie przez pryzmat swoich odczuć "dobrych" i "słabych" serwerów wymaga najpierw określenia; dlaczego coś jest słabe, a dlaczego dobre.
Coś jest słabe, bo ma zjebany pathfinding? Okej, do mnie przemawia.
Coś jest słabe, bo moby się ruszają piętro wyżej/niżej? Kontrowersyjna teza, bo dla kogoś innego będzie to plus.
tibianic był dobry jak na realia w których powstawał, bo nie było wtedy oryginalnych plików, więc siłą rzeczy bolek robił na oko, i nie było tak stabilnych otsów, a on nie resetował swojego, dzięki czemu tę stabilność zbudował
nikt mu tego nie odbiera, ale te realia, to były już X lat temu
a za "dobry serwer" teraz uważam taki, który po pierwsze egzekwuje swoje własne zasady, po drugie jest tworzony świadomie - więc jeżeli nie ma to być kopia 7.4, to nie musi, ale jeżeli reklamuje się jako "oldschool 7.4 tibia", to niech nią będzie, a nie nieudolną imitacją, bo hoster się nie zna/leci w chuja
dlatego porównanie do evo otsów jest bez sensu, bo jak coś się reklamuje jako evo ots, to mogę to po prostu ominąć i tyle, nie mam powodu, żeby mieć pretensje, że coś jest tym, czym jest; ale jeżeli reklamuje się jako real oldschool antibot system bla bla bla, to wchodzę i mam prawo tego właśnie oczekiwać
no i po trzecie taki, który jest tworzony wg jasnej i spónej koncepcji, a nie że coś tam nagle zmieniamy, bo ktoś się spłakał, albo war teamek mi napisał, że nie będzie grać itp.
więc ja nie widzę takich serwerów w kategorii lowrate
skąd ta różnica obrażeń potworów z Classictibia i realots ? balans mobów na początku gry można odczuć zupełnie inaczej. Czym Classictibia sie wzorowali że potwory zadają niski dmg (zwłaszcza te słabe) w porównaniu do realots
ale na prawdę, myślałem że to właśnie ten balans jest prawdziwy, albo przynajmniej bliższy prawdy. Niemniej wielkie dzięki.
Ja tam sie nie chce wymadrzac, ale gralem w chuj czasu na starej rl tibii i naprawde sporo na classictibii(dwa chary 100+)
Na medivii rowniez od startu tibianica, i jestem osobiscie przekonany ze najblizej rl potworow jest classictivia.com, co prawda potwory potrafia zadhowywac sie jak uposledzone, ale potrafia tez zajebac combo jak te z old rl tibii wiec ja bym glosowal ze jak dotad classictibia.com byla najblizej moze nie odwzorowania ale poziomu trudnosci potworow, napewno widzialem b.duza roznice w trudnosci ich pokonywania i ponoszenia strat wzgledem takiej np. Medivii na medivii wgl byly easy w chuj te potwory
raczej tibia77 jest wiarygodniejszy, więc wierzę mu. Także co do gramatyki, twój jest upośledzony, gdzie elokwencja leży.