Hej jest informacja o nowych serwerach tibi open pvp.
O co chodzi w tym systemie pvp jakie są zasady?
Ktoś wbija?
Wersja do druku
Hej jest informacja o nowych serwerach tibi open pvp.
O co chodzi w tym systemie pvp jakie są zasady?
Ktoś wbija?
Open pvp czyli zwykle pvp. Non pvp to optional. Nie wbijam.
no nowe servery som czego chcesz przeciez polaczyli 10+ swiatow wiec moga odpalic 3-4 nowe servery ktore za rok polacza i znow otworza nowe na jakim ty swiecie zyjesz
Chuj wie Mumin. Żeby to ogarnąć to musielibyśmy kogoś dorosłego zawołać, tak kurwy pokomplikowały
Non pvp - brak pvp, tu jest jasne
open pvp - typu antica, niby możesz się bić ale ten kto się nie bije czyli nie uczestniczy w biciu kogoś może chodzić po mw jak i po ludziach, są te 4 opcje do bicia, za fraga dostaje się 100% unjusta, za parala czy mw na czerwonym modzie ileś tam procent, jednym słowem gówno
retro pvp - stare pvp, nie możesz chodzić po ludziach i mw, fraga dostają 2 osoby (most dmg lub most dmg + gracz który dobije)
przepraszam, że znam te zasady bo grałem trochę, psorek wybaczysz mi?
Kurwaszka, rzeczywiście dopiero mi oczy otworzyłeś na to jak dobry biznes robią, a ludzie nadal się na to łapią xD
banuje cie na ts
a tak serio to evidence ma racje w praktyce wychodzi na to ze dodali te optional pvp i open pvp a i tak wszystko co sie tam na O zaczyna w nazwie servera to i tak non-pvp i to latwiejsze niz stare bo na starym non-pvp potrafily dzieci blokowac kogos 10 h zeby go zwastowac trzema 300 ekami jak go oklada jakis sea serpent albo inny frost dragon a teraz jedyne lury jakie zrobisz to jak typy team huntuja na orshaabalach
Ja ze znajomym startuje
ja tez z moim przyjacielem Realovskym on ogar grajek bede z nim dominacje robil
@Adposatnr ; @tibia77 ; @Govinem ; któryś z was wspominał, że tibie niszczą rpg grajki. Wchodzę sobie na forum tibii poczytać posty z community boardu. I widzę coś takiego :
Ms is overpowered over all other vocations and needs nerfing as fast as possible.
Ms can make infinite m lvl with money by buying mana potions and burn them to train the m lvl.
Rp or Ek can't do this.
Also MS has wand of darkness which is ridiculous.
It doesn't cost too much mana you can use it on lvl 41 and then sd does way much more dmg with it + you deal critical hits most of the time with sds, runes, waves so ms doesnt even need imbue his items to deal insane dmg... Imagine how big crits he does with imbues + wand of darkness this is unbelievable and should be canceled.
Cooldown for the wand is ridiculous it's only 15 mins so 5 mins after the wand runs out u can create another one again and only costs sorc 15 mana to do this spell to deal insane dmg, what the...?
Also UE spell should be nerfed, MS can UE and his dps is insane while surrounded by many creatures also in pvp ms ue combo is too ridiculous.
Damage of UE should definitely be nerfed as fast as possible they can take most of the other druids or ms with one hit with one ue only if the player doesn't have his mana shield on.
MS should be nerfed like it or not it will be nerfed sooner or later!
MS has alot of powerfull wave spells that doesn't cost too much mana to total ms mana - rp , druid nor knight don't have it.
Basically sorcerer on utamo vita is almost immortal in most of the spawns where other vocations like rps have no chance of surviving that also concerns the boss monsters.
I wonder how arrogant people must be to say that some other vocations like rps are better than ms while it's just one big lie.
MS is the only vocation that should be nerfed here and no other.
I also wonder why people who say that rps are overpowered are playing with MS instead of playing with rp? lol...
MS are overpowered and that's the vocation that should really be nerfed in the game like it or not but it will happen sooner or later.
Prawilnie przypominam, że jest to tibia 11 gdzie można bić i leczyć na raz.
jak ktos musi miec gowno zamiast mozgu jak mysli ze na tibii 11 zrobi wiecej expa solo msem niz rpkiem
Ta widzialem ten post. Albo troll albo koles wbil max 50lvl w tej gierce. Obecnie to palek potrzebuje nerfa, albo inne profki boosta. Rp na 200+ jest najlepsza profka pod kazdyn wzgledem. Moze wszedzie expic, ma zawsze profit, moze solowac kazdego bossa, robi najwieksze dmg przy expie solo
Tu chodzi o to, że mimo zmiany gry dla casuali takich naprawdę niedzielnych graczy i tak ludziom nie pasuję mag. Jego zalety są przekuwane w wady, a bez tego przecież ma wady jak chociażby mniejsza ilość hp.
Grając w taką grę profesje nie mogą być równe kurwa przecież to równie dobrze mogliby zrobić knajto-paladyno-druido-maga i chuj koniec kropka każdy może używać wszystkich spelli.
Ostateczną opcją jest doskonałej jakości bait.
aja sie nie zgodze, profesje powinny byc w miare rowne (tzn byc w staniej exoic tak samo szybko solo) ale jednoczesnie playstyle na kazdej powinien byc inny, tymczasem obecnie to playstyle jest wszedzie taki sam (lurujesz jak najwiecej i napierdalasz obszarowo z najmocniejszych rzeczy jakie mozesz), tylko kazda profa robi inny exp/h i inny profit
No tak ta gierka jest skonstruowana, zeby byl inny playstyle to by musieli zmienic mechanike mobkow. Jakby jakas profa w tibi11 mogla bic tylko 1 target, to by byla z miejsca najgorsza. No chyba zeby walila kazdego moba na max 2 kule.
Ogolnie rozkminilem taki pomysl zeby wyrownac obecny dysbalans w prosty sposob.
Palka zostawic jaki jest
Msowi dac nowego wave ktory by mial cd z 10-15s i bilby troche wiecej niz vis hur
Edowi dac sio ktore po uzyciu leczyloby target co ture przez jakies 15-20s powiedzny na poziomie zwyklej exurki druida
Ekowi dac exete na caly ekran z cd takim jak ue
Przecież ED/MS jest teraz niemal równy z tym, że mag nie może leczyć kogoś i leczyć się z flama/kora itd.
EK - głupota
ED - to jest dobre ale tylko na medivie by móc bić w czasie gdy knajt "sam się leczy"
W ogóle to zaszło za daleko żeby móc to korygować. Jak chcesz to możesz sobie pogrindować w tej gierce i nic innego. PK ostatnimi czasy głównie zepsuły potiony, które dają w chuj w przypadku każdej profesji (pomijam runy na hotkeye, a o itemach nie mówiąc), ta gra byłaby ciekawsza gdy musiałbyś się zastanowić nad tym czy leczyć się czy bić, jednym słowem stawiasz na ryzyko - jebnę czar lub bolt+czar czy leczę się i czekam na cud aż chłopaki mnie uratują.
Edit:
Ha ale nie może być tak, że "w miarę równa". Patrzysz z perspektywy takiej by wejść, wbić/zarobić jak najwięcej i wyjść. Playstyle jak to piszesz, różni się tym że możesz przecież iść expić na mutated tigery żeby zarobić (EK), a magiem tam nie pójdziesz bo najzwyczajniej w świecie się to nie opłaca, mag bardziej na culty ale tego też nie bierz dosłownie. Chodzi o to, że każda profesja to jest rola która odgrywasz grając. Nie możesz przecież jednocześnie być druidem jak i knightem bo do tego zmierzamy. Ogólnie rzecz biorąc twoja opinia jest chujowa bo idąc tym tokiem myślenia kierujemy się w zrobienie profesji z plątaniny wszystkich lub KURWA XD robienia expowisk pod profesje co jest kurwa największym błędem (soile są wyjątkiem). Co do robienia profitu, to istnieje różnica ze względu na ceny setów. Magiem nie trzeba mieć dobrego seta by robić cokolwiek, paladynem jak i knajtem jak najbardziej ale nimi możesz zarobić nawet sprzedając vialki.
EDIT 2 :
Co do respów to przyjrzyjmy się 7.4 - to jest wszystko uniwersalne, z wyjątkiem EK'a na demonach
Respy na 11 - tutaj patrzysz raczej przez pryzmat ilości potworów na sqm kwadratowy, odporności jak i słabości. Żywioły w tej grze dobrali całkiem sprawnie lecz przy późniejszej fazie rozwoju czytaj tych mobów dla h lvli, które wprowadzili co bija po milion i są raczej bardziej odporne na żywioły maga niż druida. I analogicznie na low lvl w dmg przeważa mag bo potwory są bardziej podatne na ogień czy energię.
Pamietam przed roshamuulka i oramond jedyna roznica miedzy msem a ed bylo to ze edekiem start byl w kurwe ciezki bo nikt nie team huntowal na low lvlach (nie bylo to oplacalne) a msem kreciles przyzwoity exp z vis hurow i thunderstormow/mas visa na csach/quarach/souleaterach z profitem w sumie teraz to wyjebane w profit bo i tak sie zwraca (idziesz 8lvlem dropisz spinke do wlosow albo sznureczek i masz 5k)
Teraz sa team hunty i kazda postac jest przydatna a rp juz nie jest postacia ktorej zadaniem jest dolurowywanie i zbieranie loota ms dostal tego wanda dzieki czemu tanim kosztem moze sobie podbic dmg na expie/pvp
W tym momencie na rl tibi jest chyba najlepszy balans miedzy postaciami ktory to ostatecznie spierdolil sie okolo 8.1 jak edekowi dodali lodowe czary a potem dolozyli gran frigo hura na 8.7
Przecież oni od dawna do tego dążą.
Ten "balans", o którym profesorek napisał, to właśnie robienie knajto-paladyno-druido-maga. Żeby każda profa wszędzie zarobiła i wszędzie przyexpiła.
Bo w odniesieniu do starego balansu zawsze były płacze takich noobów, że hur dur dlaczego knight bije więcej niż paladyn?? dlaczego druid nie ma ue?? itp.
Na wspomnianym 7.4 balans był niemal idealny, każda profa inna, każda z mocnymi i słabymi stronami. Jedynie druid cierpiał, ale można to było naprawić np. zmniejszeniem kosztu parali + dodaniem jakiegoś spella typu "exana sio", albo można było np. nieco zboostować jego skille (i tak wbijał je szybciej od sorca, ale różnica była mała, większość nawet o tym nie wiedziała), wystarczyło trochę pomyśleć.
To, co ten balans psuje, to po pierwsze farmy, które pozwalają magom wyexpić się dużo szybciej i łatwiej niż powinni, przez co mag robi się za dobry, a po drugie wbijanie zbyt wysokich lvli, bo ta gra nie była wtedy przystosowana do żadnych 150-400 lvli itp.
No i teraz tak jest ze nie wazne jaka profesje pickniesz i tak Ci sie bedzie "fajnie" expilo wiec balans idealny ale i tak trafi sie jakis gosc ktory padl od dwoch dragonow 60 paladynem odpalil streama jak gosc na manarunce popierdala po roshamuul i hurr durr czemu ten ms taki silny a ja dedam od 2 smokuw -.-
To idz to wytlumacz temu palkowi co sobie padl albo innym typom co zgineli bo nie trafili w hotkey i zamiast exura vita to exevo flam hur i exhausted
@tibia77 ;
chodz na ts sprawa jest tak btw