W wolnych chwilach zaglądam sobie do plików i mapy, dodając to i owo. Nadszedł chyba czas żeby trochę pokazać z tego, co pojawi się na drugiej edycji. Jeśli wyda się wam, że coś już widzieliście na innym otsie, to pewnie słusznie, bo poza moim własnym wkładem ściągnąłem też pliki serwerów z internetu i biorę z nich co tylko fajnego mi wpadnie w oko. Rozważam ustawienie wyższego exp rate (a przynajmniej na początkowych levelach, po czym spadnie do +/- x10 na poziomie 200-300), ale to jeszcze do ustalenia. Start po nowym roku, bo czasu mam mało, a do zrobienia jest sporo. Może w grudniu odpalę jakiś test serwer
Temple zbudowałem prawie od nowa, inna kolorystyka i wnętrze.
Zupełna nowość na OpenEvo - frakcje. Poprzez wykonanie kilku questów będzie można przyłączyć się do jednej z nich i zyskać dostęp do paru atrakcji (m.in. nowe tereny)
Tak, pomysł podpierdoliłem z Hexany
Będzie tak mniej więcej 2x więcej questów, szczególnie dla wysokich poziomów. Sporo z tych starych po prostu usunąłem jeśli wydały mi się zbyt kwadratowe. Do tego nowa arena dla 200-300-400 lvl
Nad samym quest roomem będę pewnie jeszcze siedział, bo tak średnio mi się podoba jego projekt
Kilka propozycji ode mnie:
Jeszcze mniejszy exp albo wyjebanie tp na expowiska
System bossow rozwiaz tak, ze jako nagroda za task masz mozliwosc walki z bossem, a z bossow rozne unikatowe itemy ktorych nie da sie zdobyc w inny sposob
Wyjeb fwb bo -50% od ognia to bezsens
boost dla palka
13-11-2016, 13:48
Boci3k
No to czekamy! :D
13-11-2016, 14:43
jaxi
serwer byl super, brakowalo tylko tego ze pozniej w grze niezbyt bylo co robic poza ciaglym expieniem, zmienil bym jedna rzecz - wersje gry
duza czesc serwera bocila tyle ze nie afk
13-11-2016, 16:03
Kenxu
Petarda, czekam z członkiem w ręku :D
@Hotarti ;
Poszukuje sponsora XD
13-11-2016, 16:08
Hotarti
Cytuj:
Kenxu napisał
Petarda, czekam z członkiem w ręku :D
@Hotarti ;
Poszukuje sponsora XD
Nie wiem czy będę grał ek na tej edycji xd
13-11-2016, 16:11
Shao
weź zamień te tempest shieldy w temple jako tpki bo to średnio wygląda xd
Dodałeś wszystkie itemki addonowe, bo ludzie na poprzedniej edycji bardzo o to płakali.
13-11-2016, 16:20
Aureos
Cytuj:
Kenxu napisał
Dodałeś wszystkie itemki addonowe, bo ludzie na poprzedniej edycji bardzo o to płakali.
Jeśli brakuje to już bardzo niewielu, od sweaty cyclopsa można dostać ich sporo
Ale to się ogarnie w trakcie test serwera w grudniu
13-11-2016, 16:37
Hotarti
Jak planujesz zbudować paladyna żeby ktoś nim grał wkoncu?
I czy zrobisz nowe itemy na wyższe lvle zebybylo co robić po tym 200poziomie
13-11-2016, 16:41
Aureos
Cytuj:
Hotarti napisał
Jak planujesz zbudować paladyna żeby ktoś nim grał wkoncu?
Jeszcze nie wiem ;d
Cytuj:
Hotarti napisał
I czy zrobisz nowe itemy na wyższe lvle zebybylo co robić po tym 200poziomie
Pewnie tak, zobaczymy
13-11-2016, 18:01
Aeqion
Akurat mi się podobają te tempest shieldy ale może warto jednak postawić na stare dobre pospolite teleporty.
Powodzenia z serwerem, zapowiada się ciekawie!
Te tempest shieldy są spoko bo przynajmniej tak nie bansują i oczopląsów człowiek nie dostaje, serio.
15-11-2016, 15:46
Aureos
Poznajdowałem trochę potworów, które na otsach 8.6 są dość mało popularne bo dopiero co weszły, a są ciekawe wizualnie. Przydadzą się do nowych expow/questow/jako bossy
Wszystkie spoko tylko ten jeden o nazwie Hansen jakiś brzydki. :^)
17-11-2016, 01:06
xansebek
Hansen priv. Tam polowa mobkow z Zao jest xd Na 8.6 wiekszosc otsow miala jakies orsh wyspy moze dlatego tak bylo.
Edit.
Cytuj:
xansebek napisał
Jak planujesz zbudować paladyna żeby ktoś nim grał wkoncu?
Moim zdaniem polecam zrobić paladyna pod single target czyli, ze np na 110 distance wali po 600-700 w jeden cel. Ja chetnie pomoge Ci zbalansowac postacie. Tylko nwm czy wgl czytasz prywatne wiadomosci :P
Taak te zielone i czerwone robale będą miały mocniejsze statystyki żeby można było na nich expić, coś podobnego do dli/hydry
22-11-2016, 14:56
Byczek
daj paladynowi fast attack xD, nie zagram ale powodzenia, kiedys kochalem takie otsy
22-11-2016, 17:32
Mario of Calmera
Dobrze by było, gdybyś dodał jakieś miejsca, gdzie pallki będą mogły normalnie wybiegać moby bo w tych korytarzach już na poprzedniej edycji marudzili, że ciężko się expi :-)
22-11-2016, 17:43
Aureos
Cytuj:
Mario of Calmera napisał
Dobrze by było, gdybyś dodał jakieś miejsca, gdzie pallki będą mogły normalnie wybiegać moby bo w tych korytarzach już na poprzedniej edycji marudzili, że ciężko się expi :-)
W sumie nie pomyślałem o tym
Kojarzysz jakieś konkretne tereny z RL Tibii na których mógłbym się wzorować w tej kwestii?
22-11-2016, 18:02
Mario of Calmera
@Aureos
Ciężko mi sugerować bo osobiście długo już nie gram, ale za 'moich czasów' wystarczyło spojrzeć tu na behemoty na edron, Formorgar Mines (mam na myśli piętro z questem_, czy nawet frosty. Nie miałem tu na myśli żeby to był wielki plac bez żadnych przeszkód, a raczej to, żeby mieli oni możliwość wybiegania tych mobów jakoś, nawet porobienie szerszych korytarzy gdzieniegdzie da im taką możliwość wg mnie. Oczywiście to tylko sugestie, nie grywałem pallem więc może ktoś inny jakieś miejscówki zasugeruje :)
22-11-2016, 18:44
Vertor
Mi pallkiem na rl bardzo przyjemnie expiło się na deeper banucie, spokojnie można wszystko wybiegać bez użycia walli.
22-11-2016, 19:09
Astinus
Cytuj:
Aureos napisał
W sumie nie pomyślałem o tym
Trułem o tym non-stop :D
Wystarczy, że te korytarze będą trochę szersze i poustawiasz trochę przeszkód, wokół których można biegać. I tak będzie git :)
Zajebiście, że robisz drugą edycję, nie mogę się doczekać.
Proponuję tylko obniżyć loot BK, bo za mocno sypały, i expa zostawić tak jak jest. I te tempesty jako tp też zostaw, fajne :D
22-11-2016, 19:09
udarr
Przede wszystkim to palek na tym ots był największą pizdą i nawet najszersze korytarze w dziejach tibii tego nie naprawią ;d
A co do tych screenów to świetna praca +
22-11-2016, 20:12
Vertor
Cytuj:
udarr napisał
Przede wszystkim to palek na tym ots był największą pizdą i nawet najszersze korytarze w dziejach tibii tego nie naprawią ;d
A co do tych screenów to świetna praca +
Tylko żeby nie przedobrzyć i nie zrobić britney SPEARs ots jak jajówka.
22-11-2016, 21:22
rysiekk
co do palka to zrób np. hit chance z assassinki 95-100%, mas san żeby był użyteczny, a nie na 200-300 levelu hity po 180-200, no i np można wzmocnić infernale do ~75 atk
no i to chyba wystarczy, raczej zbyt op nie bedzie przy msie
23-11-2016, 09:36
xansebek
Cytuj:
Astinus napisał
Proponuję tylko obniżyć loot BK, bo za mocno sypały
Loot z bk był już obniżony w 1 edycji, że w miarę dropiły.
Cytuj:
rysiekk napisał
co do palka to zrób np. hit chance z assassinki 95-100%, mas san żeby był użyteczny, a nie na 200-300 levelu hity po 180-200, no i np można wzmocnić infernale do ~75 atk
no i to chyba wystarczy, raczej zbyt op nie bedzie przy msie
Ja pomogę Aureosowi zrobić palka pod single target, ze na nizszych lvlach bije troche mniej, a pozniej z infernali i onyx arrowkow sie rozkreci :P
Edit.
Panowie, a co myslicie o boceniu? Wolicie, zeby nie bylo dozwolone z cavebotem czy jednak zezwolić na to? Ja osobiscie wole bez. Doradźcie Aureosowi xd
23-11-2016, 13:51
udarr
No co to za pytanie, jasne, że bez cave botów tylko żeby do tego zniechęcić część ludzi trzeba dobre raty expowe dobrać i ułatwić początek gry żeby nie trzeba było zbierać gpków z rotów jak poprzednio czy tworzyć 10 postaci żeby uzbierać 20cc..
23-11-2016, 14:19
Paker :D
Otsik był miód malina, czekam na reaktywacje :D
23-11-2016, 15:35
tatarro
Eldo. Tatarr z tej strony. Hansen, jedna sprawa. Zezwolisz na boty ( cave boty ) to będziesz miał fikcyjnych graczy. Ja grałem na serwerze bez bota i mi z tym było dobrze. Osobiście ja wolałbym bez botów. Wcześniej rozdawałeś za to bany i dlatego grałem na tym Otsie.
23-11-2016, 17:41
Aureos
Ostateczny już chyba wygląd quest roomu, w końcu jakoś dopasowałem nagrody do wysokolevelowych questów. Kilka z tych itemów (szczególnie te 500lvl+) będzie miało ulepszone statystyki
Super, gralem na pierwszej edycji i bardzo mi sie podobalo
23-11-2016, 22:45
Aureos
Jaki ustawić hitchance assassin starów i innych? 90%?
25-11-2016, 17:41
Aeqion
Assassiny 90% a z jakiegoś innego questa broń z wyższym atakiem i 100% celności?
25-11-2016, 18:32
jaxi
super by było gdyby zmienić wersje tibii albo dać jakiegoś dziwnego custom klienta, bo mimo, że cavebot był zabroniony, to większość z topki no i nie tylko używała
26-11-2016, 00:06
udarr
Cytuj:
Aureos napisał
Jaki ustawić hitchance assassin starów i innych? 90%?
nawet na rl są łuki, które mają 100% więc chyba sprawa jest prosta
ass to nie wiem, niech będzie te 90%, pewnie nikt ich nie będzie używał jak dasz jakieś dobre bronie dystansowe i ammo do nich, i oby tak było żeby palek nie był knajtem z innymi czarami
26-11-2016, 00:39
Profesorek
Dawanie palkowi single target dmg gdy ots polega na spamowaniu ue xDD Wiecie ze to w zla strone idzie?
Chyba ze... zrobisz rp passywke ze wszystkie jego ataki z broni sa od swietosci zbuffujesz mu dobrze single target i dodasz moby ktore maja stosunek expa do hp baaardzo dobry ze palek bijac takiego 1 moba dostawalby tyle co ms bijacy z ue 5 frostow no ale mob musialby miec resisty nie w 100% ale w 75% na wszystko oprocz sana i wystepowac max po 1 na raz na stackach najlepiej zeby rp nie robil wiekszego expa niz ms ale zeby tez mogl sobie poexpic z tego single target ktory tak bardzo chcecie buffnac ;p
26-11-2016, 01:06
evelay
jeśli chodzi o buff dla rp [top2 rp here] to:
- dodałbym jakiekolwiek bronie/ammo, bo jak z questa miałem devileye to dmg był milion razy gorszy od assassinek co sie mijało z celem, bo infernal bolty były praktycznie nie do zdobycia, a z power boltów to 0/10
- mas san/san max(czy jak to sie tam zwało) po reworku dmg był zbalansowany [razem testowaliśmy z GOD'em i było spoko], no może conajwyżej jakiś manacost mniejszy o 20~
- leczenie na lvl 180+ było turbochujowe bo albo sie leczyłem co ture albo zadawałem dmg - na 200lvl musiałem albo bić 1 potwora albo leczyć sie co ture i wtedy ni chuja nie mogłem bić czegokolwiek poza assassinką
a co do loota
- bk
- hero
+ grimy
+ nightmare
- fury
+ warlocki
+ lost soule
+ drakeny
+ zwiększyć / - zmniejszyć
26-11-2016, 04:23
Kenxu
Cytuj:
evelay napisał
a co do loota
- bk
- hero
+ grimy
+ nightmare
- fury
+ warlocki
+ lost soule
+ drakeny
+ zwiększyć / - zmniejszyć
Z tego co mi wiadomo na poprzedniej edycji poprawiony został loot z Fury i Bk, co do reszty się zgadzam :D Jeżeli chodzi o boostowanie pallka, to nie przesadźcie z tym, bo jeszcze zrobicie z niego maszynę, a nie o to chodzi ;d
26-11-2016, 13:08
Aureos
Cytuj:
evelay napisał
bo infernal bolty były praktycznie nie do zdobycia
Infernal bolty będą teraz do kupienia w sklepie po ukończeniu misji jednej z frakcji
26-11-2016, 13:33
Hotarti
Bk było poprawiane więc tam jest ok
26-11-2016, 13:40
udarr
daj palkowi prędkość ataku x2 i infernale 200 ataku i tak mogę grać