-
[10.98] Open RPG - data startu/dyskusja/zdjęcia
-
Odświeżam i zapraszam do pozostawienia komentarzy.
-
Zajebiscie, chetnie kazdy by grał ale na takim serwie musi być te 60-80 graczy to jest najważniejsze bo bez tego nie ma sensu
-
wydaje sie spoko, tylko ze rpg =/= napierdalanie wolfow
wrzuc normalne foty z dli etc, chyba ze to rookgaard
-
Jak zawsze propsuje serwery tego Pana za wysoki profesjonalizm :)
-
Na taki serwer czekałem :) Szkoda, że jeszcze tyle zejdzie, zanim go uruchomisz, ale jeśli ma to być dopracowany projekt, na którym będzie można fajnie pograć z ludźmi, to na pewno poczekać warto. Rozreklamuj to tylko odpowiednio, żeby było od kogo runy brać :D
-
Aha mimo ze to rpg odrazu myśl przy powstawaniu expowisk jak gracz. Żeby to było z sensem bo nasrane wszystkiego =/= rpg. Zeby to było funkcjonalne.
-
@Deathfully
Postaram sie rozreklamować tak, aby było oczywiście więcej ale to głównie zależy od Was :)
@Żółw
Pierwsza część to zdjęcia z Dorav, czyli takiego rooka. DLi jeszcze nie ma na mapie. Najsilniejszy potwór jak na razie to Dragon, ale będą niedługo kolejne zdjęcia więc spokojnie.
@Zakon
Mam nadzieję, że wbijesz!
@Astinus
Niestety brak ludzi do pomocy dlatego tyle to zajmuje, a i tak uruchamiam go szybciej, ponieważ część terenów będzie dostępna dopiero w kolejnych aktualizacjach. Co do reklamy, postaram się zareklamować wszędzie gdzie będzie sens (grupy na fb, reklamy na fb, fora).
-
Projekt na prawdę zajebisty, ale w tych czasach martwiłbym się, czy będzie tu grać 40/50 osób....
-
Jeśliby naprawdę to dopracować i rozreklamować, to ludzie się zejdą. Wielu na pewno jest takich, co chciałoby jednocześnie grać na rozbudowanym kliencie i mieć zabawę w klimacie jak za dawnych lat. To jest chyba do zrobienia.
Niedawno się zastanawiałem, czego bym chciał od takiego serwera. Mam kilka przemyśleń, jak będzie trochę więcej czasu, to się odezwę z kilkoma pomysłami na pw. @Kuzyn ;
-
@Marshal
To weź teraz pod uwagę ile jest takich martwiących się osób :) Jakby je zebrać do kupy to wychodzi porządna liczba online.
Drugie miasto na mainland rośnie. Możecie mniej więcej zobaczyc jakich będzie rozmiarów. Ja natomiast mam pytanie:
Jak ma wyglądać trening skilli?
- Skillowanie tylko na potworach/postaciach
- Trening offline (pacc) + potwory/postacie
- Training monki (facc) + trening offline (pacc) + potwory/postacie
- Training monki dostępne za quest (facc) + potwory/postacie
https://i.imgur.com/rGrsIyz.png
-
-
3, bo u ek/rp moze byc slabo ze stamina, ale offline tez po jakims quescie powinien byc dostepny, do tego znacznie wolniejszy
edit: zapomnialem ze ed i ms musza robic runki, 4 lub 1
-
-
opcja 4 lekko zmodyfikowana - 3h czy tam 6h dziennie możliwego treningu na train monkach, by wspomogły początkujących, ale nie były kopalnią 8 lvl ze skillami 120/120.
Do tego osłabiony offline training (np. nie dając tu mnożnika) i byłoby w sumie spoko. Do tego może jakiś obszar dla run-mejkerów z wyłączonym pvp? Ale to już raczej przesadzone pewnie.
-
Limitowany trening offline dla każdej profesji. Ilość H do ustalenia ale 3-6h (jeżeli 3h to odnawia sie 6h a jeżeli 6h to np 18h)
-
Trainery tylko 4 quest zlozony ale do wykonania dla ~40lvla trainerow max 4 i limit na nie + musza byc gdzies w miescie najlepiej przy depo/temple poza pztem ale zeby tam wejsc trzeba nie miec pz to fajne rozwiazanie gralem kiedys na takim otsie tylko trainery nie byly od questa no i tam sie ludzie zbierali druidzi lepili uhy mieli zbyt bo knajty trenowaly a palki i najty czekaly na swoja kolej skillowania czasem ktos monka stworzyl jak czekalo sie fajny klimat byl otsik ~8.0
-
Odświeżam pytanie o trenowanie bo zdania są podzielone.
-
Imo ja bym sie ostał jednak przy tym żeby była jakaś możliwość ułatwionego treningu określonego czasowo.
Pozostaje tylko kwestia czy wymagany quest / jakie ograniczenie czasowe
-
Przy mnozniku skilli 4x żadnych monkow ani nic nie powinno być.
-
Aaa nie zwróciłem na to uwagi. Racja przy takim mnożniku może być bez.
-
Imo 4x to za dużo jak na rpg projekt.
-
-
Aktualizacja 10.98 dostępna (podziękowania dla osób rozwijających TFSa na githubie).
https://i.imgur.com/hn6YGHa.png
Wciąż czekam na odpowiedzi odnośnie systemu treningu!
Podsumowanie odpowiedzi ze wszystkich tematów:
5 głosów na "training tylko na potworach i ludziach"
3 głosów na "training offline (pacc) + standard"
1 głos na "training monks za quest (facc) + offline training (pacc) + standard"
5 głosów na "training monks za quest (facc) + standard"
Zejście na x3 można rozważyć, ale to dopiero po testach.
EDIT
https://i.imgur.com/LzeRyk8.png
Namnes (część Królestwa Mia) skończone!
-
Pamietaj ze kazdy mob dodany przez cipsoft na nowej tibi nie pasuje do klimatu rpg nie tylko wygladem ale tez lootem/expem. Bedziesz sie musial troche natrudzic zeby to zbalansowac