Siema mam 190cm, od pol roku jestem za granica i zgrublem od tego czasu 12 kilo. Teraz mam rowna stowke. Za duzo czy za malo?
Wersja do druku
Siema mam 190cm, od pol roku jestem za granica i zgrublem od tego czasu 12 kilo. Teraz mam rowna stowke. Za duzo czy za malo?
za duzo
zależy czy to 100kg tłuszczu czy 100kg mięśni
imho za dużo
Miesni null jedynie to co w robocie uzyskalem silka jest mi obca. Zaczynam trening 10 pompek przysiadow brzuszkow za miesiac napisze jakie efekty
to zart?
tak z ciekawości chciałem sprawdzić jak wielki wysiłek to 10 pompek i stwierdziłem że żaden więc 30 se machnąłem bez większego zmęczenia więc te 10 pompek/przysiadów/brzuszków nic ci nie da ;P
sugerowanie ze 10 pompek to dla kazdego taki sam wysilek zwlaszcza ze koles wazy stuwke i jest bez sily
wiem co mowie jestem programista ale rowniez trenerem
>jedz picce i guwnix zarcie
>kurwa zgrublem
>zaczne robic po 10 brzuszkow i pompek dziennie
>??
najlepsza była moja sąsiadka jak zapierdalała do piekarni rano z tymi śmiesznymi pałeczkami nordic walking chyba tak to się nazywa do piekarni żeby sobie nakupić pączków i kremówek na cały dzień raz ja spytałem po co jej te patyki to powiedziała że dla zdrowia i żeby schudnąć
kiedys sprawdalem jaki to wysilek mc ze 100 i nie zauwazylem roznicy kiedy trzymam sztange i kiedy odkladam, imo jak ktos robi >150 to raczej nic nie da xD
oczywiscie istnieje ogromna roznica miedzy podanymi cwiczeniami, ale sugerowanie, ze na cwiczeniach na wlasnym ciezarze nic nie zdzialasz to jest jednak 2/10 i karny clen od malaya
toCytuj:
sugerowanie ze 10 pompek to dla kazdego taki sam wysilek zwlaszcza ze koles wazy stuwke i jest bez sily
a jednak dobrobyt po wyjechaniu z tego kraju wlewa sie w rodakow xDCytuj:
od pol roku jestem za granica i zgrublem od tego czasu 12 kilo.
w sumie zamiast robic 10 pompkuw to ogarnij diete, jesli dales rade przytyc to pewnie bedzie cie stac na chudniecie
wyjebac religie ze szkoły i wrzucić "podstawy żywienia"