MysteriousLand.myots.pl [8.6 & 8.7] [Custom] [Karmia] [ START 14.11.2015]
Witajcie, z radością chciałbym was poinformować że dnia 14.11.2015 o godzinie 17:00 wystartuje server Mysterious Land!!
Server oparty jest na rozwiązaniach firmy (Silniku) RonIT oraz mapie Karmii edytowanej przez wiele godzin po to aby wam zapewnić wiele godzin rozgrywki!
Podstawowe informacje:
Klient: 8.6 & 8.7 - Custom ( NIE ZAGRASZ SIĘ PRZEZ ZWYKŁEGO CLIENTA TIBII)
PACC: DARMOWY
Strona: http://www.mysteriousland.myots.pl/
Exp Stages:
Level: 1, Exp: 200.
Level: 101, Exp: 150.
Level: 201, Exp: 100.
Level: 301, Exp: 50.
Level: 401, Exp: 25.
Level: 501, Exp: 20.
Level: 601, Exp: 15.
Level: 701, Exp: 12.
Level: 801, Exp: 8.
Level: 901, Exp: 5.
Level: 1001, Exp: 2.
Level: 2001, Exp: 1.
Exp jest dostosowany pod potwory które spotkacie na swojej drodze, w ten sposób nigdy nie będzie dużego przeskoku lvlowego między graczami w topce, pamiętajcie jednak że przez to co daje silnik RonIT nie sam lvl gra ; >
Co daje zastosowanie silniku RonIT, a jednocześnie nie znajdziecie tego na żadnym innych OTS'ach:
System specjalnych ataków, aktywowanych losowo podczas walki - przydatne dla graczy lubiących wyspę początkujących ale i nie tylko.
Dostępne specjalne ataki:
- Posiada dodatkowy atak ziemny
- Posiada dodatkowy atak energetyczny.
- Posiada dodatkowy atak trujący.
- Posiada dodatkowy atak energetyczny.
- Posiada dodatkowy atak swietosci.
- Posiada dodatkowy atak lodowy.
- Posiada dodatkowy atak ogniowy.
http://oi64.tinypic.com/2dng54.jpg
System ładunków do broni
Użycie jest możliwe dzięki zaklęciu: Zaklęcie zużywa jeden ładunek do broni jednocześnie atakując żywiołem którym jest naładowana dana broń.
Dostępne są ładunki:
- ładunek ziemny.
- ładunek energetyczny.
- ładunek trujący.
- ładunek energetyczny.
- ładunek swietosci.
- ładunek lodowy.
- ładunek ogniowy.
http://oi63.tinypic.com/x3hmp5.jpg
System procentowej siły potworów
System ten wpływa na siłę, loot, exp oraz życie potwora! Od tej chwilii żadna walka nie bedzie taka sama a Exp będzie wymagał nie raz strategicznego podejścia... zabijamy pierw najmocniejszych czy najsłabszych?
http://oi64.tinypic.com/17bhah.jpg
System gemów oraz wyborowości!
Na OTS jest dostępny specjalny system gemowania przedmiotów, dokładniej jest on opisany na tej stronie:
http://www.mysteriousland.myots.pl/guide/9
Z potworów w trakcie expa lecą nam Gemy, dzięki którym możemy ulepszyć przedmioty. Po osiągnięciu +6 +16 +25 jesteśmy w stanie użyć na przedmiocie specjalnej runy dającej nam wyborowość bądź podejść do npc i za pewną opłatą dokonać tej samej operacji. Trzeba pamiętać jednak że po dodaniu wyborowości przedmiot traci swoją opcję i poziom a szczęście pozostaje losowe
Kilka przykładowych przedmiotów:
Cytuj:
To jest wspanialy miecz (Atk:79 Obr:52 Opcja:+6 Poziom:+16 Szczescie: 25%).
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
Cytuj:
18:19 To jest obusieczny topor (Atk:39 Obr:16 Opcja:+1 Poziom:+0 Excellence: 1 Szczescie: 21%).
Waga: 21.0 oz. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 26 lub wyzszym Jest na tym napisane: Zresetowany dnia 31/10/2015 18:18:44. przez Fardos Admin.
Cytuj:
18:20 To jest wspanialy miecz (Atk:57 Obr:38 Opcja:+0 Poziom:+0 Szczescie: 0%). Posiada 1648 pkt magicznych (lod) (Tryb: WL.).
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 70 lub wyzszym
http://oi66.tinypic.com/2j4vpxh.jpg
System procentowego wzmacniania zaklęć
Więc pewnie zauważyliście że wszystko co pisałem wyżej było dla profesji fizycznych czyli Ek i Rp - ta zmiana jest ukłonem dla profesji magicznych, każda broń magiczna (laska) posiada dodatkowe wzmocnienie do magii , które wzrasta wraz z posiadanym przez nią atakiem. Od teraz nie tylko Ek i Rp muszą dbać o swoje bronie!
Kilka przykładów:
Cytuj:
To jest laska margusa (Atk:310 Obr:45 Opcja:+0 Poziom:+0 Szczescie: 0%). Dodaje 17.05% do obrazen magicznych.
Waga: 14.5 oz.
Laska wykonana z glowy Margusa Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 800 lub wyzszym
Dodatkowy wzrost many: 3.
Cytuj:
18:47 To jest wiosenna laska (Atk:233 Obr:44 Opcja:+5 Poziom:+4 Excellence: 1 Szczescie: 22%). Posiada dodatkowy atak swietosci. Dodaje 12.815% do obrazen magicznych.
Waga: 8.4 oz.
It is filled with the energy of growing plants. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 119 lub wyzszym
Cytuj:
18:47 You see a magic staff (Atk:78 Def:22 Option:+2 Level:+0 Luck: 23%). It has additional attack of energy. It adds 4.29% magic damage.
Weight: 6.0 oz. It can only be wielded properly by players of level 27 or higher
http://oi63.tinypic.com/2i8ivrm.jpg
System Artefaktów
Ostatnim systemem o którym wspomnę będzie system artefaktów który jest opisany na stronie: http://www.mysteriousland.myots.pl/guide/30
Dropią one z wszystkich bossów jakie spotkacie w grze jednak nie można ich użyć na każdym przedmiocie, dany artefakt dodaje 2% odporności na dany żywioł bądź 1 pkt skilla. Dzieki temu sami możecie dostosować swoje przedmioty tak jak tego potrzebujecie! Pamiętajcie jednak że do przedmiotu możecie dodać maksymalnie 3 artefakty i żaden z nich nie może się powtarzać!
Przykładowy przedmiot przed użyciem artefaktu:
Cytuj:
18:55 To jest wspanialy miecz (Atk:96 Obr:67 Opcja:+8 Poziom:+19 Excellence: 4 Szczescie: 25%).
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
Po użyciu artefaktu:
Cytuj:
18:57 To jest wspanialy miecz (Atk:96 Obr:67 Opcja:+8 Poziom:+19 Excellence: 4 Szczescie: 25%). Odpornosc: ogien 2%, lod 2%. Dodatki do umiejetnosci: walce mieczem: 1.
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
http://oi66.tinypic.com/11t0n0h.jpg
Mount system, addony,przedmioty 8.7+
Tak, dobrze przeczytaliście. Pomimo tego że gra odbywa się na cliencie 8.6 / 8.7 client posiada mount system, addony czy przedmioty również są dostępne z wyższych versjii!
Zainteresowani? Cieszy mnie to! Jednak pewnie interesuje mapa, jest nią przerobiona mapa Karmii(Vanilli 8.1 ) a przerobienie jej zabrało dużo czasu, nie tylko dlatego że silnik RonIT posiada inne id itemów, ale dlatego również że dużo się na niej zmieniło a o tym poniżej
Na początek informacje tekstowe:
- Ilość domków: 135
- Ilość miast: 13
- Największy domek: "Karmia Villa" (152 sqm)
- Ilość potworów na mapie: 8731
- Ilość questów: ~~ 130 + (w tym kilka naprawdę długich i kilkanaście dłuższych - jedne wam pozwolą pływać z piratami, inne zaś latać dywanem z djinnami a jeszcze inne uzyskać dodatkową wyborowość w waszych przedmiotach! )
Screeny z mapy:
http://oi58.tinypic.com/jrwtnk.jpg
http://oi58.tinypic.com/wrgsvt.jpg
http://s2.ifotos.pl/img/screensho_wpasrqx.png
http://s2.ifotos.pl/img/screensho_wpasraa.png
http://oi67.tinypic.com/15xmmvd.jpg
http://oi64.tinypic.com/2lsfpuc.jpg
Dodatkowe informacje:
Grasz sam i chciałbyś zdobyć trochę pkt dla siebie? Zarejestruj się jak najszybciej! pierwsze 100 zarejestrowanych kont dostanie 50pp
Grasz z gildią? Zapraszam do kontaktu przez:
GG: 8930911
Skype: Fardos999
Aby założyć gildię należy się odezwać na któryś z powyższych komunikatorów - powinno to uniemożliwić powstawanie masy fikcyjnych gildii : )
Zależnie od ilości osób dana gildiia dostanie od 50pp do 100pp na konto każdej z osób!
Abyście zostali uznani za gildię muszą to być 5 osob minimum
Ominęło cię 100 pierwszych kont bądź 50pp to jednak za mało? Odezwij się na gg bądź skype (podane wyżej), poszukujemy reklamatorów : )
ZAPRASZAM DO REJESTROWANIA SIĘ !!