Jak to jest z tym eventem? wystarczy użyć proszka i można odebrać zaoan boxa? czy trzeba cos więcej robić?
Kiedy można odebrać? od razu po użyciu, czy po skończeniu eventa?
Wersja do druku
Jak to jest z tym eventem? wystarczy użyć proszka i można odebrać zaoan boxa? czy trzeba cos więcej robić?
Kiedy można odebrać? od razu po użyciu, czy po skończeniu eventa?
Cos tam robisz i odrazu odbierasz, polecam ci farme zrobic i z 40 chessboxow odebrac, bo tylko 1 na chara
wiem, robie 5 kont po 20 postaci xD
Podłacze się do pytanie jeśli rok temu zdobyłem moimi charami te boxy bo w tym roku również będę mógł czy nie, bo coś słyszałem że tylko raz można odebrać nagrodę, tym eventem nigdy się nie interesowałem więc jestem tu zielony
Co roku możesz go robić każda postacią (na jedną postać przypada 1 chees box)
o co loto?
gdzie trzeba uzyc, bo mam na jednym koncie troche nobkow, to mozna zarobic;d.
@edit;
uzywam proszka i mam boxa?XD
właśnie, może ktoś dokładnie opisać co i jak? :D
poczytajcie: http://tibiopedia.pl/quests/The_Colours_of_Magic
a w sumie po co to komu?
2 zwykle bp i mamy wiecej miejsca i wiecej capa, a na miejsce plecaka w eq sie nie zalozyc ; d
ludzie kupuja po 100k ;p
Ludzie, piszcie w tym temacie, z jakis mobów lecą listy, bo wiki nieaktualna... piszcie z jakiego wam spadł
Potwierdzone :
Bat, Frost Troll
Dragon, bonelord?
crystal spider
lol zee wszystkich prawie potworkow xd a juz napewno z tych starszych potworkow gdy tylk zao bylo dostepne