Potrzebujesz szybko pomocy? Nie możesz znaleźć odpowiedzi na forum? Napisz tutaj,a na pewno ktoś Ci pomoże!
Wersja do druku
Potrzebujesz szybko pomocy? Nie możesz znaleźć odpowiedzi na forum? Napisz tutaj,a na pewno ktoś Ci pomoże!
Według mnie temat zbędny, bo tak naprawdę szybkie pytania można zadawac w rozmowach ogólnych ^_^
jakie samochody na taxe do 30k?
glownie wytrzymalosc, fajnie jakby byl jakis malo spotykany i przyciagal w pewien sposob klientow
Ja nie wiem jakie auta w polsce są 'mało spotykane', ale mój dziadek jeździ na taryfie oplem zafirą. Bardzo konkretne autko, 7 siedzeń z czego te dwa z tyłu są tak uniwersalne, że można je 'złożyć' i zamiast tego użyć miejsca na jakieś torby etc. jak np. wieziesz kogoś na lotnisko.
Touran chyba też byłby ok.
ojciec kumpla jeździ na taksie megane 3 kombi, też całkiem w pytkę
Jakieś prawne wymogi związane z przyciemnianiem tylnich szyb? Z doświadczenia może ktoś wie jak często zatrzymują na jakąś kontrole?
przyciemnienie - tylnie 100% - przednie 30%
Czym i w jaki sposób posklejać plastik przy moto ? Konkretniej mi się rozchodzić o pług.
Poszukaj spawania plastików u siebie w mieście. Odpuść sobie poxipole czy maty szklane. Przy klejeniu żywicą jest duże prawdopodobieństwo, że plastiki będą pracowały na pęknięciach i popęka Ci lakier.
Jakieś WASZE opinie o citroenie xsara picasso? Tylko jeśli ktoś nie ma nic do powiedzenia lub będzie pierdolić głupoty to prosiłbym o milczenie...
skrętna belka z tyłu to mankament w Xsara.
Czy w stacji diagnostycznej mogą przyczepić się i ewentualnie wyciagnac wobec mnie jakies konsekwencje jesli przyjade tam po uplywie waznosci poprzedniego przegladu? Chodzi oczywiscie o podjazd samochodem o wlasnych silach, bo domyslam sie, ze tak formalnie powinno sie w takiej sytuacji lawete załatwiac. Sytuacja póki co hipotetyczna, ale jak sie moj mechanik nie pospieszy to mozliwe, ze bede na przeglad jechal z parodniowym opoznieniem.
Przegląd możesz nawet po 2 latach zrobić bez żadnych konsekwencji. No chyba że cie wcześniej policja złapie to zabierają dowód.
I tak oficjalnie to tak, powinieneś lawetą jechać, lub jest opcja jeszcze jedna. Wykupić czerwone tablice za 60 zł założyć, wtedy pojechać już legalnie na kołach i zrobić przegląd. A co do zatrzymywania bez przeglądu, jak cie łapią rusałki to zabierają dowód, wypisują kwitek na którym możesz jeździć 7 dni. Robisz przegląd idziesz po dowód. A i zapomniałem dostajesz mandacik :)
dopisałem. coś 50 zł mandat.
Ale teraz jest tyle stacji ( w sense że blisko) że nie ma co się bać i śmiało jechać. Lub jeśli już ktoś jest strasznie obsrany poprosić kolegę żeby jechał przed nim na stację ( zatrzymują i tak pierwszego )
A jak zagadasz to tez powinnie cie puscic jak powiesz ze na stacje jedziesz
http://www.hurtownia-draco.pl/Photos...M26-805_05.jpg
czy takie okulary za 18 zł działają ? Piszą że lepiej widać w nocy, we mgle, nie oślepia itd. Ściema czy ktoś to ma?
1. Jakie sa optymalne pod wzgledem spalania predkosc i obroty samochodu na trasie? Konkretnie chodzi mi o Golfa IV, silnik beznyzna 1.4 lekko ponad 70KM.
2. Sonda lambda - warto inwestowac w oryginal czy zamienniki są w porządku?
1. Ja myślę chociaż nigdy się nad tym nie zastanawiałem że: zmiana Biegów około 2.5 - 2.7 tys obrotów. No i pomału wciskamy pedał gazu, ofc wszyscy za tobą są wkurwieni bo jedziesz jak emeryt :)
Ale mimo wszystko poczytał bym to: Click
2. Z tego co wiem to do takich aut Golf, Audi, itd to zamienniki są bardzo dobre. Firmy nie znam jakie są ale mogę się dowiedzieć od kolegi z pracy w poniedziałek bo on ma Golfa IV i trochę ogarnia temat :)
Moje pytanie bardziej dotyczylo stalej predkosci lub wartosci obrotów jaka powinnismy probowac zachowac na trasie jesli mamy taka mozliwosc (a mozliwosc to glownie autostrada/ekspresówka) nie techniki jazdy jako takiej. Ale pogooglowalem i jakby kogos interesowalo to tutaj jest odpowiedz: http://oszczedzanie.info.pl/blog/pre...dy-samochodem/
Jak możesz to zapytaj, byłoby miło.Cytuj:
2. Z tego co wiem to do takich aut Golf, Audi, itd to zamienniki są bardzo dobre. Firmy nie znam jakie są ale mogę się dowiedzieć od kolegi z pracy w poniedziałek bo on ma Golfa IV i trochę ogarnia temat :)
Patrzac na samochody z komputerem pokladowym ta zasada wcale nie dziala, mimo iz chevy jest w miare dynamiczny (360 nm i 163 km) to wrzucenie przy 50 km/h 6 biegu wyrzuci mi spalanie chwilowe 20 litrow. (gdzie srednie mam ok 6.5l)Cytuj:
ZASADA 2 – JEDŹ NA MOŻLIWIE NAJWYŻSZYM BIEGU
1. 50 km/h NA „PIĄTCE"? TAK! Jest to optymalna prędkość aby rozpocząć oszczędzanie i rozpędzać auto przy najniższym spalaniu.
Nie raz czytalem ze za niskie obroty zdecydowanie szkodza silnikowi na dluzsza mete, gdy silnik jest rozgrzany do optymalnej temperatury zdecydowanie lepiej go trzymac na ~2k obr/min niz na 1.1k obr/min 50km/h i 5 bieg.Cytuj:
2. CO NA TO SILNIK? Postęp technologiczny w budowie samochodów sprawił, że technologia produkcji silników uległa zmianie na przestrzeni lat. Zastosowanie nowoczesnych materiałów, znaczne zmiany konstrukcyjne, a także dużo lepsze paliwa i oleje sprawiają, że obecnie jazda na wysokich biegach jest „zdrowsza" dla silnika. Pracuje on w takich warunkach najoszczędniej – gdy jest mocno obciążony i zmuszony do efektywnego wykorzystywania skromnej dawki paliwa. Nie ma obawy o uszkodzenie silnika w takich warunkach.
Ogolnie poradnik dosc ciekawy, mi nie sprawdzi sie z 2 powodow
1. W olsztynie zatrabili by mnie za taka jazde, typu 'dojazdzanie do swiatel czerwonych prawie staczajac sie zeby moc jechac dalej bez ponownego 'ruszania z miejsca', nie mowiac juz o tym co by ze mna zrobili w warszawie za taka jazde... :D
2. chevy ma filtr czastek stalych, dlatego zawsze trzymam go na obrotach powyzej 2k. Czesto zdaza sie ze na trasie 20 kilometrow jadac do 120 km/h nie wrzucam 6 biegu nawet zeby nie schodzic z obrotow.
w Polo III 1.4 ciężko jechać więcej niż 60-70 na czwórce bo aż uszy bolą od odgłosu zarzynanego silnika :D
Zgodnie z sugestiami uzytkownikow temat zamykam, a szybkie pytania mozna zadawac w temacie Co w kole piszczy.