Hejka,
wybieram sie właśnie na ten kierunek. Ktoś studiuje to może? Jak jest z nauką i czy trudno po takich studiach jest o prace?
Wersja do druku
Hejka,
wybieram sie właśnie na ten kierunek. Ktoś studiuje to może? Jak jest z nauką i czy trudno po takich studiach jest o prace?
Na jakiej uczelni i wydziale?
Gówno, a nie kierunek.
wydział Mechaniczny Technologiczny, polibuda śląska ;p
To jest chyba najlatwiejszy kierunek po ktorym masz inzyniera :)
Ja to studiuję na politechnice warszawskiej, jeżeli wkręcisz się w temat technologii produkcji to masz praktycznie gwarantowane zatrudnienie z dobrym zarobkiem, od samego zarządzania są lepsze szkoły i kierunki.
tez mialem na to isc, ale dostalem sie na analityke gospodarczą :p jednak to na uniwerku, tak czy siak ty z inzynierem z pewnoscia bedziesz mial lepiej niz ja po czymkolwiek na uni XDD (prócz dziewczyn!)
Bullshit.(no moze poza kwestia dziewczyn)
Sa przeciez kierunki po ktorych nie masz inzyniera i musisz isc na uniwerek. Czy sa niszowe ? Nie powiedzialbym. Jesli uniwerek jest renomowany a nie jakis przyrodniczy to o prace sie nie martw jesli nie przebimbasz 5lat za kaske od rodzicow. Ja poszedlem na matematyke na Uwr. Panuje stereotyp ze bede nauczycielem. Zobaczymy, wkoncu cala dzisiejsza gospodarka/gielda/analiza opierda sie na matematyce, wiec jesli nie ja bede w tym obeznany po tych studiach, to kto ?