Cześć, studiuję elektrotechnikę ale nie wiem czy zadowala mnie ten kierunek w związku z tym pytanie czy ktoś z was studiuje AiR, czy duży jest nacisk na fizykę, ogólnie czy bardzo ciężko i wasze opinie
Wersja do druku
Cześć, studiuję elektrotechnikę ale nie wiem czy zadowala mnie ten kierunek w związku z tym pytanie czy ktoś z was studiuje AiR, czy duży jest nacisk na fizykę, ogólnie czy bardzo ciężko i wasze opinie
ja na poznanskiej
na fizyke prawie zerowy nacisk. czy ciezko? dla mnie latwo a nie spedzam zbyt wiele czasu ze studiami
Od znajomych slyszalem, ze dosyc ciezki kierunek na Politechnice Warszawskiej
w sumie to zalezy i od uczelni i od czlowieka. mam znajomego, co naprawde ogarnia fizyke, matematyke, a nie zdal pierwszego roku na AiR, a znam jednego co ogarnia fizyke i matematyke troche gorzej i stwierdzil, ze nic nie robia. zeby Cie troche zachecic do tego kierunku, to ostatnio rozmawialem z takim jednym, ktory wlasnie ukonczyl automatyke i robotyke. w ogole nie interesowal sie tym kierunkiem. programowac nigdy nie umial i mowil, ze nigdy go to nie krecilo. ale poszedl na staz do pracy na pol roku w jakiejs firmie zatrudniajacej wlasnie airowcow i od razu dostal 3,5k na miesiac. postanowil, ze pojdzie na studia ekonomiczne, bo to go tez interesuje (nie pamietam na jaki kierunek). zostal kierownikiem po tych studiach (8k) a po roku dyrektorem. nie chwalil mi sie ile teraz zarabia ale powiedzial mi, ze nawet nie interesujac sie automatyka i robotyka, praca po tym ma sie nijak do tego kierunku.
ja osobiscie polecam Ci pojsc na niego ;)
Ciężko się dostać na politechnice poznańskiej na ten kierunek?
Mój kolega studiował air najpierw w Poznaniu - oblał, potem w szczecinie - też oblał. Mówił, że trudne, a jego siostra mówiła, że sie nie uczył po prostu i książek nawet nie kupił ;d