Witam, jak w temacie Co sądzicie o ukonczeniu licuem w cosinusie? daje rade znalezc po tym prace? ma ktos doswiadczenie z tym?
Wersja do druku
Witam, jak w temacie Co sądzicie o ukonczeniu licuem w cosinusie? daje rade znalezc po tym prace? ma ktos doswiadczenie z tym?
Także, albo coś robisz po tym liceum (studia zaoczne), albo technikum/zawodówka i masz zawód, bo po liceum to jesteś gównem, zwłaszcza po zaocznym.
Zadnych studiow nie zamierzam robic. jest to dla mnie strata czasu. Po studiach tez nie gwarantuja pracy chyba ze po jakis z kierunkiem fizcznym/chemicznym/matematycznym a ja z zadnego z tych dobry nie jestem. Wiec nawet nie uderzam o takie studia. Aktualnie jestem w technikum na 2 roku, ale myslalem by isc do takiego zaocznego liceum. Praca jak praca, znalezc po liceum sie da mam wiele znajomych co maja, nie ma sie co kokosow spodziewac wiadomo ale te 1500 idzie zarobic, przy dobrych wiatrach nawet 2000, a po coz mi wiecej jak narazie?
Sa jakies perspektywy ale te 3-5 lat studiow mnie przeraza i nie zamierzam na nie isc. Kazyd ma swoje ambicje :) Lepiej wyjde hmm, przypuszczajac ze zdam egzamin zawodowy, bo mysle ze zdam, to z doswiadczenia znajomych wiem ze takim papierkiem gowno dzialaja. W polsce raczej nie traktuja tego serio. Szczegolnie Jakbym poszedl jako Technik Logistyk i ubiegal sie o ta prace.
Sam juz nie wiem hmm
Ale z samą maturą jesteś dosłownie NICZYM. Ze zdanym egzaminem zawodowym/technicznym i jakimiś praktykami (musisz sam się o to zatroszczyć, żeby załapać się na dobre praktyki, nie ma nic za darmo, jak jesteś lenie to sory..) możesz już szukać jakieś pracy, dobry fachowiec zarobi więcej niż większość osób po 5 latach studiów typu europeistyka czy turystyka itp. Jak jesteś ogarnięty to technikum jest fajną sprawą.
Technikum dobra sprawa, jak jest duzo praktyk, u nas jest tylko 1 miesiac praktyk w 3 klasie i na tym sie konczy twoja praktyka.