Witam!
Bo ostatniej przerwie w mappingu postanowwiłem wrócić i wziąść się ostro za trenowanie.
Przedstawiam wam moje 2 najświeższe mapki.
iv.pl/images/jr5q2cf0s57q1xbscus.png
i48.tinypic.com/103brm9.png
Pozdrawiam!
Wersja do druku
Witam!
Bo ostatniej przerwie w mappingu postanowwiłem wrócić i wziąść się ostro za trenowanie.
Przedstawiam wam moje 2 najświeższe mapki.
iv.pl/images/jr5q2cf0s57q1xbscus.png
i48.tinypic.com/103brm9.png
Pozdrawiam!
http://iv.pl/images/jr5q2cf0s57q1xbscus.png
http://i48.tinypic.com/103brm9.png
Jak zwykle Fluos, bardzo ladnie, fajny patent z krzaczkami na kolumnach. Duzo detali, widze jeden blad : kamyczki na tym malym haven blossom.
Nie podoba mi sie ten pomysl z 2 pietrowymi drzewkami. Dziwnie to wyglada :s.
Pozdrawiam i czekam na wiecej prac.
Flułos!
Zrób coś większego niż 10x10 sqm...
Wszystkie Twoje prace to skrawki terenu, które są strasznie zawierają ogromną ilość detali, ale na takich mapach się nie da grać.
Zrób coś większego i wtedy nam to pokaż.
#up
Akurat te niedźwiedzie są duże, później pokaże.
Random
i48.tinypic.com/29ljxhw.png
http://i48.tinypic.com/29ljxhw.png
Ładne mapki, dużo szczegółów i nowych rozwiązań.
Po za tym na takich mapach da się grać, nawet całkiem wygodnie.
Bardzo fajne niedźwiedzie... sporo detali, ale nie śmieci i to jest plus.
Dość fajna dróżka do temple (chyba?), ale moim zdaniem za bardzo pomieszane ta trawka wrasta w ścieżkę :D
wnętrze góry też bardzo ciekawe, trochę małe ale jako część czegoś większego prezentuje się ok.
4/5
@down
spoko, tylko palma niepotrzebna
Dalsza część niedźwiedzi :
iv.pl/images/hxibwiwze8hgst5dl4d.png
http://iv.pl/images/hxibwiwze8hgst5dl4d.png
No ładnie, ładnie. Łączenie brązowych gór z szarymi to zły pomysł. Brzydko to wygląda.
Ten biały zamek czy co to jest mi się bardzo podoba. Tak jak ktoś powiedział 2pietrowe drzewka mi się też nie podobają.
Oby tak dalej :P
Bardzo, bardzo stara praca :
iv.pl/images/uwcpu0a71bmvnx69u82f.png
Nic nadzwyczajnego w tych pracach nie ma, ciężko teraz czymś zadziwić.
Ale faktycznie, te podwójne drzewa wyglądają crapowato
i45.tinypic.com/zlc5qh.png
http://i45.tinypic.com/zlc5qh.png
Podobają mi się te drabiny i przejścia. No i pierwsza większa mapka jaką widzę!
Ogólnie pustynia jest ciężkim klimatem, ale ta praca naprawdę mi się podoba. Widać, że jesteś dobry w tym, co robisz.
iv.pl/images/312d4xn0av7e9dhx8p3.png
iv.pl/images/sc1rymsk8tutjxei0nr6.png
iv.pl/images/u30zlrvi8uv3vt6gds6.png
iv.pl/images/bsqchgzd5jvm9o4kq1.png
Wklejam.
http://iv.pl/images/312d4xn0av7e9dhx8p3.png
---------------------------------------------------------------
http://iv.pl/images/sc1rymsk8tutjxei0nr6.png
---------------------------------------------------------------
http://iv.pl/images/u30zlrvi8uv3vt6gds6.png
---------------------------------------------------------------
http://iv.pl/images/bsqchgzd5jvm9o4kq1.png
W grze wygląda ładnie :)
Jeżeli podobają wam się moje prace, możecie mnie wspomóc poprzez paypala, może nawet będe umieszczał download.
adam310591@o2.pl
Pozdrawiam!
Uzywanie RME jest platne, ze potrzebujesz pomocy finansowych xD?Cytuj:
Jeżeli podobają wam się moje prace, możecie mnie wspomóc poprzez paypala, może nawet będe umieszczał download.
Fluos nie przesadzaj z tymi z sms ;(. Dawaj lepiej nastepne prace bo sie nie moge doczekac ^^.
Witam.
Widziałem kiedyś twoje prace, jednak nie było mi dane ich ocenić.
Myślę że najlepiej będzie jeśli zaczne od początku.
1 obrazek:
Wszystko w porządku,
9.9/10 - bo jak to mówią - zawsze może być lepiej.
2 obrazek:
Hm.
http://img502.imageshack.us/img502/7862/103brm9.png
Na początku chciałbym powiedzieć, że próbując rozszyfrować twoje prace, albo chociaż próbując dopatrzeć się chociaż najdrobniejszych błędów, można łatwo doprosić się oczopląsu.
- jak już ktoś powiedział wcześniej, średnio podoba mi się pomysł z dwupiętrowymi drzewkami. Jeśli już koniecznie chcesz to tak urozmaicić, proponuję umieścić drzewka w takiej pozycji na jednym poziomie:
x .
. x
x=drzewo.
Przy zaznaczonym blaszanym brzegu drogi proponowałbym dodać po bokach brzegi trawy, ale właściwie tak też może być.
Nie chcąc w tej chwili nikogo obrażać, uważam że próbując sposobu na filarze, z krzaczkiem i amuletem, pokazujesz że nie masz lepszego pomysłu na zaciekawienie gracza oryginalnością, a tak na pewno nie jest.
Proponowałbym umieścić tam coś innego, ponieważ krzywe położenie amuletu względem krzaka dodatkowo psuje efekt.
Możliwe że błąd 'kamyka na kawiatku' na dachu budynku nie jest błędem, bo przecież zdarza się tak.
Myślę, że z resztą tak jak większość innych mapperów probujesz zbyt urozmaicić wygląd budynku, dając na jego dachu roślinność. W końcu czy na szczycie każdego dachu muszą koniecznie rosnąć np. lasy tropikalne? Nie! Nikt nie kazał obsrywać wszystkiego co popadnie dodatkowymi szczegółami, ale biorąc pod uwagę to, że każdy mapper ma swój styl tworzenia map może nie będę kontynuował tego wątku.
8/10 za ten obrazek.
3 obrazek:
Wszystko fajnie, ale myślę że mogłoby się obejść bez tej trawy, rośliny bagiennej i grzyba.
9.9/10
4 obrazek (juz nie ogarniam tej kolejności ale chodzi o ten z postynnym budynkiem z wieloma drewnianymi schodami):
Pominę sam budynek, bo chyba wszystko w porządku, ale może przejdę do prawej dolnej części obrazka.
Myślę, że zupełnie nie pasuje mi tu pszenica/jęczmień czy co to tam jest.
Dalej nie ocenię, zresztą chyba nie ma tam nic nowego.
Mapperem jesteś bardzo dobrym, ale chyba już wielu mówiło Ci że mało kto grałby na takiej mapie, jednak podejrzewam że robisz to z zamiłowania a nie dla jakiegoś serwera.
Powiedziałem co wiedziałem, pamiętaj że wyrażam tylko moją opinię.
Twoje prace w moich oczach wyglądają na 8.5/10
Pozdrawiam.