-
Walki Mapperów - Walka #3 - Lo Kiki vs. Maciorqa
-
Obie fajne, ale ta pierwsza nie wygląda jak podziemia więc głos na 2. W podziemiach nie byłoby takich roślin, bo tam światło nie dochodzi przecież?
-
Głos na pracę nr 2. Pierwsza nie przypomina podziemi tylko dżunglę :)
Dżungla to 4 temat xD
2 ma za dużo śmieci, ale w porównaniu do 1 która nie ma ich w ogóle to lepiej się prezentuje.
@edit
Pan od dwójki nie wyłączył shade'a i lepiej to nawet wygląda :P bo nie zlewają się te wszystkie "śmieci" (czyt. detale) + skały
@edit2
ZIOM miały być publiczne ankiety od tej walki :D
-
Praca druga lepsza, za pewne zobaczymy te podziemia w Atlantydzie, tak?
Głosuję na drugą, więcej wyobraźni i szczegółów.
-
głos na 2 chociaz za duzo smieci
-
1 - sorki, to nie są podziemia.
2 - masa bugów, ale to na nią leci głos bo bardziej nawiązuje do klimatu.
-
Głos na pracę nr 2, jest wg mnie dokładniejsza, zawiera wystarczająco dużo szczegółów, które do mnie przemawiają.
-
Cytuj:
Sargeras napisał
@edit2
ZIOM miały być publiczne ankiety od tej walki :D
Są - wystarczy że klikniesz liczbe obok pola.
http://forum.tibia.org.pl/poll.php?d...ts&pollid=5613
-
mapa 1 niby lekko nie an temat ale ładna
mapa 2 są to podziemia ale dużo błędów szczegóły są mi się wydaje dane na chama bo w niektórych miejscach są tam gdzie ich nie powinno być
-
2 lepsza, bo na temat i ogólnie niezła, choć troche za dużo nawpychane miejscami no i mało wolnej przestrzeni
-
Pierwsza praca to nie podziemia, chociaż jeżeli chodzi o samą mapę bardzo mi się podoba, zwłaszcza ostatni ss.
Druga praca jest na temat, poznaje styl jednego z tych mapperów ; ) no i mimo, że uważam, że stać go na coś lepszego i widzę parę rzeczy, które mi się nie podobają (wodospady w tych jaskiniach, trochę przesadził z detalami) głosuje na nią.
-
.
Głos na prace numer 2 ponieważ jest moim zdaniem żywsza, ciekawsza i bardziej na temat (bardziej przypomina podziemie).
-
@do wszystkich!
/Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale chyba tak, wtrącam ode mnie 2 słowa wyjaśnienia...
Po pierwsze ilość miejsca jest wystarczająca, wszystkie itemy zawarte w tzw. korytarzach są itemami po których można się poruszać i nie ograniczają przestrzeni!
Po drugie, ja (jako autor) - stare podziemne cmentarzysko/mogiłę, prowadzone przed wiekami, zaniedbane oraz poniszczone, widzę jako kupę śmieci, kości, czaszki, szkielety różnego pochodzenia, pajęczyny ogólnie gruz, smród i nie ład. Może gdybyście znali opis tego miejsca oraz znaczenie fabularne, nie pisali byście o tak dużej ilości śmieci (chodź nie powiem jest ich tam bardzo dużo). I nie zmylcie się dwie prace pokazują różne miejsca, jedna to podziemne tunele, a druga to podziemne cmentarzysko/mogiła.
edit.
Praca przeciwnika jest ładna, lecz sądzę tak jak inni - nie jest na temat.
-
Praca numer 2 bardziej przypomina podziemia i na nia oddalem glos, w pracy numer 1 za duzo roslin jak na podziemia.
-
Praca numer 1 To Elfickie podziemia wraz ze studnią życia i dlatego tam jest tak bujnie bo to drzewo sprawia że nawet najbardziej umarłe staje się żywe. In game to widać w Map edytorze nie ma dnia ani nocy więc nie widać światła jakie tam panuje :) ale wy nie umiecie czytać fabuły ze screena :) (Polacy tak mają) Ofc Moja mapa jest ful game play a na mapie przeciwnika jeszcze pol roku temu bym nie pograł bo fps od grafiki by mi nie ogarną.
No nic mówi się trudno być może spróbuję sił w następnej edycji.
-
1 bardziej zachęca do expienia niż ta wypełniona po brzegi śmieciami 2. Takie tereny, jak 1, występują również na globalu (Shattered Islands podobne, na Tiqu również widziałem). Potrzeba do niej trochę wyobraźni!
Głos na 1.
Pozdrawiam
-
Głos na 2 : ciekawsza, choć te wodospady troche przesadzone ...
-
Praca nr 2 bo na temat;p a 1 może i ladnie wyglada bo z takich skal jest latwiej stworzyc cos ładnego ;p
-
Głos na pierwszą - autor pokazał, że wcale nie trzeba nasrać na mapę, by ta była mapą dobrą. Dodatkowo podszedł do mapy niekonwencjonalnie, widać, że jest nietendencyjny i stara się łamać imho obrzydliwe aktualnie panujące trendy. Poza tym, wielki plus za wyobraźnię, pomysł ze studnią jest naprawdę dobry mimo tego, że nie pierwszy raz się z czymś takim spotykam - jeżeli chciałbyś kiedyś to gdzieś postawić, pochowaj w różnych miejscach pod kamieniami i drzewami portale - tworzą ładną klimatyczną niebieską łunę wokół.
W przeciwieństwie do drugiej - ta mapa naprawdę jest miła dla oka.
Druga - aktualnie wszystkie prezentowane podziemia właśnie tak wyglądają. Syf, burdel, ziemia, ściany i brakuje jeszcze hordy nieumarłych. Szczerze mówiąc, grając nawet bym tam nie schodził - chodzenie po takich lokacjach może skutkować oczopląsem a nawet padaczką. Patrzenie na te screeny po prostu męczy oko przez mnogość detali.
-
Pierwsza mapa, zgadzam się, jest do expienia.
Druga, jestem pod wielkim wrażeniem. o.O
Jak minimapę zobaczyłem to nie wiedziałem co pomyśleć. Chciałbym wiedzieć ile to było h robione.
Minimapa jest piękna, ale za dużo dupereli. Dlatego głos leci na prostą, ale również ładną jedynkę.
-
Głos (wcale nie tak zdecydowanie) na pracę 2.
+Bardziej odzwierciedla temat [podziemia]
+Zawiera bardzo fajne detale które dobrze komponują się z otoczeniem
+Ciekawa minimapa
-mapa typowo show off i na takiej byśmy sobie nie pograli :(
Choć bardzo byśmy chcieli ;P