Witam!
Tibijskie servery coraz częściej napadają bosowie(Ghazbaran, Morgaroth etc.)
Pokonanie ich nie jest już tak wielkim wysiłkiem jak kiedyś.
Czy w związku z tym powinni je jakoś UpGradować?
Jakie są wasze refleksje na ten temat ?
Wersja do druku
Witam!
Tibijskie servery coraz częściej napadają bosowie(Ghazbaran, Morgaroth etc.)
Pokonanie ich nie jest już tak wielkim wysiłkiem jak kiedyś.
Czy w związku z tym powinni je jakoś UpGradować?
Jakie są wasze refleksje na ten temat ?
Oczywiście, że powinni, a zwłaszcza zwiększyć dmg czarów z których biją bossowie. Większość bossów jest niestety teraz solowana, a nie tak jak kiedyś, teraz już nie jest już potrzebny tak zgrany team żeby ubić bossa.
@Pyroflames
Czy ja powiedziałem, że ghazbarana ? :)
Nie kozacz jeśli nie rozumiesz wypowiedzi... najlepiej wróć do szkoły.
btw. Powiedz mi na jakiego bossa z inq schodzą 3-4 sd... Nie ma tak łatwo.
x2 Super, szkoda, że nie umiesz tego zastosować jak człowiek;)
Zdecydowanie powinni zwiększyc atak i defense bossów + ew dodac nowe czary.
Czy to jest normalne ?
forum.hunted.pl/f81/ushuriel-pokonany-w-pojedynke-20080.html
Niedługo ludzie bedą na tym expic <lol2>
to rób filmik jak solo ghaza bijesz plx :)
#topic
imo powinni utrudnić ogólnie grę a nie potworki :) no ale ofc kilka nowych silnych też by się przydało ;p
jasne że będą expić :D przecież tam pewnie profit mają zawsze ;o wiesz, że na ubicie takiego solo schodzą 3-4 sd i kilka mana potów ?
Raynex expi ;x
Co do ankiety,przydałyby się i nowe bossy,które byłyby jak narazie na tyle potężne,że nikt nawet by do nich nie startował i polepszyć nowe,tak aby przykładowy LP nie dał rady tego bloknąc przynajmniej z 4 siocherami.
Bo zaraz polegne. Żeby solo mieć profit przypuśćmy z takich golden bootsów to przykładowy 400lvl+ musi wydać dobre 10kk jak nie więcej na amunicje/poty itp na ów bossa... No,ale może też liczyć na farta,i po 3 ubiciu lootnąc rare,ale można mieć i pecha i po 30 wbitych levelach nic nie lootnąc ;xCytuj:
Oczywiście że zawsze tam profit mają bo często z nich rare lecą..
Ale za to muszą sie pomęczyc troche czasu.
Wg. mnie powinni ulepszyc i to sporo
Kiedyś nawet widziałem temat na hunted.pl jak PALLADIN blokował Orsha .... to chyba świadczy o tym że poziom danego potwora nie jest zbyt wysoki ...
to była ironia... i jeżeli nie wiesz co to jest to lepiej ty wróć do szkoły :)
ktoś napisał, że ludzie będą expić na bosach, więc ironicznie napisałem "jasne, bo tam zawsze jest profit", miało to uświadomić że tam nikt nie pociągnie na dłuższą metę, bo musiałby pełno hajsu wydawać na expa, a zanim mu coś spadnie to się wypłaci
#up
lol... tylko, że miał pełno sioherów ziomek a palek znów tak mało hp niema...
Moim zdaniem raczej powinni zmniejszyć częstość atakowania bossów bo teraz to nic nowego jak boss za atakuje poza tym bossy powinny być mocniejsze bo teraz to i paladyn może spokojnie blokować.
A Ruthless Seven? Po coś zostały stworzone i testowane na test serverach. Pewnie niedłguo odkryją do nich dojście, ew. dodzadzą z nimi questy lub miejsca...
http://www.tibia-wiki.net/wiki/Ruthless_Seven
btw. co się dziwicie, że expia na bossach? Jak questy dopracowywane są tak żeby mogła je wykonać zgrana ekipa, niekoniecznie team czyścycieli złożony z kilku 300+, 400+...
A co do tego...jakby zrobili questy tylko dla high leveli ( załóżmy brmaka lvlowa na 300) To zapewne w bliskiej przyszłości nikt by tego nie ruszył, a jak by doszli do tego to zapewne nikt nie chciłaby tam wrócić żeby tylko sobie 'poexpić'
Niekoniecznie silniejsze bossy, ale żeby je zabić potrzebna powinna być jakaś taktyka, tak jak wszyscy kaleczyli spoczątku ghazbarana czy morga. Droga do bossów powinna być 100x trudniejsza, feru tower w 100 osób to niestety nie wyczyn. Jedyną rzeczą jaka jest fajna teraz to elemet spheres quest, który wymaga zaangażowania.
piszecie o tym bo widzicie jak team zabija feru/ghaza czy innego bossa mogę się założyć że a nie razu żaden z was nie bil bossa. Jest dobrze jak jest. Poza tym palladyn potrzebuje tylko 1/3 levela knighta żeby bloczyć
Sugerujesz ze 30 pall zbloczy demca a 90 knight nie? ; /
Ja bilem bossa
2x Aprentice Shenga
1x Munstera
1x Horned Foxa
Hm?
A i 2x Rottiego the Rotworma
#
Ktos pisal zeby wprowadzic Ruthless Seven,kiedys byl skrin jak Bubble na lv 180 chyba wywalila sie na hita xD
Watpie ze ktos by to bloknal
#Xeveq-nie no spoko ja wiem o co Ci chodzilo,ale musialem miec powod wbicia posta no nie?
Sadze, ze aktualne to tylko okazjonalne lepsze moby, ktore daja lepszy loot. Powinni zrobic cos takiego, co sie bije paredziesiat minut/pare godzin. Co? A chocby i jakies leczenie/potworki ktore tworzy[nie pare mobkow, ale cos ciekawszego], przemieszczanie sie[z kontynentu na kontynent, nie normalne chodzenie]czy cos w stylu inteligentnego moba ; d[zaslania sie fieldami, mobami, bije tego ktory jest najslabszy itp.]
Nie mam zdania, ale powinni dodac jakies nowe i ulepszyc aktualne, bosy niby nie sa latwe ale jak masz ekipe ogarnieta to spokojnie ubijesz...
dla mnie powinni powiększyć obrone i ilość zycia bossow.
atak tylko troszke w dodatku częściej - za mniej dmg.
ew. zrobienie czegoś dzięki czemu pokonanie bossa bedzie oplacalne tylko z teamem składajacym sie ze wszyztkich profesji.
druid leczy, sorc i pala dmg, kina tank.
Orsz jest ciotą. Byle ek jest w stanie zbloczyć.
Osobiście uważam że powinni dodać nowe bossy-takie które trudniej ubić. W dodatku nie w sposób 'pół serva vs ghaz' tylko w pomieszczeniach trudniejszych-żeby postacie nie stały wszystkie na 1 kratce. Ataku niekoniecznie trzeba większego bo absurdalną sprawą byłoby złożenie się na combo 300ek~ w m ringu i ssa. Ubijanie powinno polegać na skoordynowaniu drużyny poprzez odpowiednie siohanie blokera, shootowanie bossa oraz jego bloczenie.
Pozdrawiam, nie każdy ma okazję posiedzieć przy komputerze przez 2h bez przerwy.
Powinni dodać takie bossy które by przez długi czas bili.
Bo co to teraz jest Ghazbaran albo Ferumbras?
Że by dodali takie które prawie niemożliwe do zabicia sa tak bez przesady ale dużo mocniejsze od aktualnych.
Mogli by dodać wkoncu Apokalypse xdd Takie moje zdanie a inne polepszyć :P
powinni zacząć od zwiększenia hp, dziwnie to wygląda, ze "boss" inq ma 95 k hp a ghaz tylko 60
"bossy" inq - bossem trudno nazwać coś co solo można uwalić, wyjątkiem jest hellgo
#up
apocalypse do 8 k combo wali, ale łapa + śmierć ssa by trzeba ostro zmieniać, ale bot lp by sobie poradził
#do geniusza matematyki
pallek potrzebuje o POŁOWĘ większego lvl, to nie działa tak, że skoro knight ma o 1/3 więcej hp, to pallek musi mieć o 1/3 lvl większy
15-10=5
15:5=3
ale
15-10=5
10:5=2
trudne?
Jak dla mnie, to niektóre bossy (w szczególności ghaz itp) powinny być hiper-zajebiste... no i oczywiście zmniejszyć im loot.
Moim zdaniem powinno być tak że bossy powinny mieć po 400k hp jak nie więcej, ale nie być tak super ultra zajebiste, na dzisiejszy poziom dobry boss powinien mieć :
- 400k hp
- Combo 2k~~ + Summony 600-1000
- Odporny częsciowo na wszstko
I wtedy bylo by fajnie i atak bossa mozna było by nazwać Raidem.
@up
to ludzie jak mrowki by padali ;x
@top
powinni wymyslic takie bossy na ktore hunta by trzeba bylo planowac a nie sie pakowac tylko ; )
mogli by znów zaczać sterować ferumbrasem, jeden z członków cipsoftu miał by specjalnego klienta którym by własnie nim sterował tak jak to było kiedyś, była by to walka cipsoftu z graczami, naprawde duże wyzwanie bo taki potwor zachowywał by sie jak gracz (atakował shooterów itp)
A co Ty na to ? :D
Przecież ostatnio orsha zbloczył ms ^^...
O... znalazłem linka
http://tibia.net.pl/wiesci-ze-swiato...e-inferny.html
Cytuj:
Blokowania bestii podjął się 178 Master Sorcerer
Fail ...
Wtedy tak naprawdę bloker byłby nie potrzebny, a jakby CIPsoft był w złym humorze to by cały team powybijał ..., i były by wieczne pretensje "Jeb*** cipsoft, zabił mnie - a na pensje to kase z mojego PACC'a mają !11!!1!!1!1!!11!11!"
btw. te twoje pomysły to coraz gorsze są --.--
@Edit2:
Zaraz pewnie na rooku bedzie orsh i "Nobody" będzie blokał ...
Tak szczerze powiem, że 300 ms/rp solo by zabrali Orsha... ^^
Jego siła jest podobna do moobów z inq.
Żadnych questów już nie ma hardcorowych, Demon Oak to nie problem, a INQ czyści 6 osób...
Mogli by też blokować wyjście z pomieszczenia z bossem. Wchodzisz, i albo zabijasz, albo padasz - wtedy nie byłoby tak łatwo :)
Oprócz tego Cipsoft mógłby poprawić IQ bossów, tak aby atakowały nie tylko tego, co bossa exetuje. Ciekawiej by było, gdyby Ghazbaran zmieniał target co 10 sekund - bez ogarnięcia mwalli na około niego można byłoby sobie pomarzyć o skończeniu raida.
Ogólnie mówiąc, walka z bossem powinna być dłuższa, mniej przewidywalna - po prostu trudniejsza.
Pozdrawiam, Visher
rofl, a teraz? ktos padnie na bossie i ""Jeb*** cipsoft, zabił mnie - a na pensje to kase z mojego PACC'a mają !11!!1!!1!1!!11!11!"
Kto nie będzie sie czuł na siłach nie będzie go probowałzabic, będzie potrzebny ogarnięty team żeby go pokonac, ja pitole, jak nie potrafisz zabić dragona to na niego nie idziesz proste?
dlatego trzeba przekalkulować czy da sie rade i myśleć a nie jedynie odpowiednio trzymać m walle i siochać blokera, ale widać że dla takich jak ty odrobina wysiłku umysłowego to zbyt wiele. Tak samo jak to że potwór może zmienić target jest jasne, tak jest jasne to ze taki potwor sterowany przez cipsoft będzie atakował najsłabszych w drużynie. Boisz sie o swój 10lvl? nie idziesz, proste... co to za emocje i przyjemnosc z zabicia bossa gdy wszystko jest przemyślane, działą sie według schematu i nie ma szans zeby ktokolwiek złapał deda?
wez sie ogarnij człowieku bo za wszelką cene chcesz mnie pojechac a ci nei wychodzi i tylko sie błaźnisz
Lejąc teraz bossy, masz taktykę - idziesz i wiesz co masz robić, wiesz jak sie zachowa.
Lejąc bosa sterowanego przez człowieka nie wiesz co zrobi, może mając yellow hp ucieknie, może stworzy 1 demona a może 10 ..., może wykonczy cały team waląc combo ...
Co to by była za frajda jeśli idziesz na bossa i wiesz że to czy przeżyjesz czy nie, zależy nie tylko od cb ale również od kierującego bossem ...
Przedstawiam swoje poglądy, nie staram się nikomu pojechać etc ...
no własnie o to chodzi żeby zależało od kierującego bossem... włąsnie o to chodzi, jak chcesz sobie powalic w takie potworki to polecam ci gry offline singleplayer, tam masz własnie takie potworki ktorymi steruje komputer, cya
nie podoba sie? nei musisz isc na tego bossa, może znajdzie sie drużyna która stawi czoła takiemu potworkowi a jak nie to trudo, nikt nikogo nie zmusza do walki...
Po co w ogóle rozpatrujecie sytuacje sterowania bosem przez człowieka?
Takie coś działo się w BARDZO BARDZO ODLEGŁYCH czasach tibijskich, teraz się tak nie dzieje... i nie będzie? {Z prostych powodów?}
Bosy wykonują konkretne skrypty i zawsze tak będzie...
IMO walka z bossami powinna być ciężka, powinno być tak, żeby trzeba by było wymyślić konkretną taktykę na danego boss'a.
NP. coś w stylu: boss staje się nieśmiertelny [np gdy dobije X% hp] przez jego następne 20% hp na każde magiczne/dystansowe ataki, i ciulaj go z miecza.
Albo z summonów? Łotewer ... [albo niewrażliwość na wszystkie żywiołu oprócz jakiegoś konkretnego...].
Pomysłów jest od cholery...
>> nie wiem jak to wygląda w teraźniejszej tibii, więc jeśli coś co napisałem jest już stosowane, to wybaczcie :< <<
A przede wszystkim powinni zrobić questy z konkretnymi boss'ami i jakieś bossy, które respią się np raz na tydzień.
Tak, żeby 'konkretne' gildie mogły się tłuc o boss'a - który miałby W MIARĘ regularny respawn {np 7 dni + 6-12h}.
Albo po prostu dogadać się.
@edit~~down - Avixu
20-30 min starczy? IMO tak do ~2-3h na zabicie boss'a - a boss jakiś kurewsko dobry/w choolere HP - a jeśli się nie uda w 2-3h to boss robi jakiś ostry wyjazd, albo nie wiem, pomieszczenie sie zapada + każdy zdycha ( ? ).
W każdym bądź razie coś, co pozwoliłoby "odwołać" bossa...
+taki boss dobrze, by był gdzieś w niedostępnym "publicznie" miejscu, albo bynajmniej tak, żeby dało się zorientować, że on tam jest nie zdychając :)
{mm jakby zrobili coś w stylu Baium'a, który jest w Lineage 2 {mam na myśli, to, że żeby wejść trza mieć szmatki-quest itemy, które barwimy na mobkach ich krwią, a potem używamy by się do miejscówki z bossem przeteleportować - jeśli jest baium - można go obudzić - gdy obudzisz, to nikt już nie może się przeteleportować przez jakiś tam czas {~1-2h?}, byłoby OK}