Letni update nie przyniesie tylko zmian na mapie, dodatkowych broni czy questów, ale i nowe potwory. Parę z nich przedstawimy w dzisiejszym teaserze.
Po update'cie, cockroaches będą pierwszymi potworami, jakie spotkamy w grze, gdyż Santiago zbiera ich nogi.
Rycerze i magowie spotkają się ze specjalnymi potworami na wyspie przeznaczenia. Skeleton warriors poprzedzają wszystkie inne kreatury. Połączenie ich siły, z tym, że są umarłe, sprawi, iż nie będą oni łatwymi przeciwnikami dla młodych magów. Rycerze spotkają się natomiast z nowym rodzajem dwarfów, który muszą pokonać - dwarfami minerami.
___________________________________
http://static.tibia.com/images/news/goblins.jpg
___________________________________
Kliknij, aby zobaczyć obrazek w większej rozdzielczości.
Pewne potworki, na które poluje się w pierwszej kolejności, odnalazły swoją rodzinę (witaj bracie! witaj siostro!). Dwa nowe rodzaje goblinów będą stać na drodze do zdobywania dużych ilości doświadczenia. Jednym z nich jest goblin assassin - zwinny i szybki, na pewno będzie używał swoich sztuczek, aby Cię pokonać. Natomiast goblin scavenger będzie atakował Cię z dystansu i ma dużą szansę, aby Cię zatruć!
Wyrmy to silne potwory, które rownież są bardzo zwinne. Oprócz tego mają ostre zęby, którymi potrafią zadać spore obrażenia. Podobnymi stworami są sea serpents, występujące - jak mówiliśmy wczesniej - pod Thais. Są tak silne, że mogą zniszczyć nawet okręt - uważaj więc na siebie! Chodzą plotki, iż obudził się nowy żywioł. Faktem jest, że niszczace moce ziemi i energii chodzą już po tibijskiej krainie, lecz już niedługo oblegą ją całą.