0x29A napisał
wiec tak:
zredukuja dmg knightom i palom o 30%, ale za to doloza po kilka pkt do broni. Knight bedzie walil w miare rowno, czyli nie walnie za 300, ani za 5. Taki rycek na 300lvlu ze skilami 100/x bedzie walil po 170-200 bronia z 50 atk.
Paladin dostanie mocniejsze ammo.
Natomiast magowie dostana nowe czary (druid az 5, z tego 1 dla facc), oraz zmieni sie system dmg z wandow/rodow. Wprowadza rowniez 2-reczna rozdzke i kij (dostepne z questa), ktore beda mialy dmg fizyczny (od 50 lvla, prawie 2x mocniejsze od WoI). Zostanie zwiekszana skala ataku z run o ok 50%, czyli mag ktory walil z sd po 200 -250 bedzie teraz bil za 100-380. Tak samo czary.
Zmieni sie rowniez rookgaard, nie bedzie mozna miec wiekszego lvla niz 8. Po zdobyciu 4200 expa dalsze zabijanie potworow nie da zadnego doswiadczenia.
Powstana nowe tereny, wszyskie dla pacc, i kilka questow w ktorych bedzie mozna zdobyc warlord sword/wand of doom/rod of necromancy/golden bow - do wyboru, jak anni. Quest bedzie raczej na myslenie, choc w ostatnim pokoju ma byc 7 demonow i inny shit.
Dostepny bedzie rowniez nowy outfit, cos zwiazane z ankrahmun.
To tyle.