Dlaczego League of Legends upadnie w ciągu następnych dziesięciu lat.
Witam, w tym temacie postaram się opisać mój tok myślenia, z którego wynika, że ta gra upadnie w ciągu następnych dziesięciu lat.
1. Pierwsza i najważniejsza sprawa, która przyczyni się do upadku gry jest balans - który robiony jest pod competetive. Balans powinien być robiony pod solo queue, a scena competetive powinna się do niego dostosowywać. Coraz bardziej skomplikowane atrybuty itemów, gdy zaczynałem przygodę z lolem były itemy
rabadon dedkap
140 ap
pasyw + 25% ap
dzisiejsze itemy http://puu.sh/iU8SG/ee2d9a17ca.png
Fakt, że postacie są nerfione a nie bufowane - obecnie pojedyncza osoba ma mniejszy impakt na gre.
2. Opieszałość w patchach - replay system, nowy klient, w studiu riot games polowa osob sie opierdala a druga polowa gra solo queue w godzinach pracy.
3. Konkurencja nie śpi - producenci gier chętnie wykorzystają błędy riot games i stworzą produkt pełniejszy o to, czego zabrakło w League of Legends
4. Intensywność zmian w balansie - w lolu zbyt dużo czasu trzeba poświęcić na adaptacje. Nie grałeś przez tydzień bo byłeś na wakacjach? Wszedł patch zmieniający 20 itemów, nowa postać, potwory w jungli więcej biją.