Nie grałem 2 lata, a jako, że posiadam postać na serverze, gdzie gracze mogą ze sobą walczyć, potrzebuje poradnika, pvp w pigułce, bo z tego co liznąłem to są jakieś wspierane zabójstwa i nie ogarniam tego wszystkiego.
Wersja do druku
Nie grałem 2 lata, a jako, że posiadam postać na serverze, gdzie gracze mogą ze sobą walczyć, potrzebuje poradnika, pvp w pigułce, bo z tego co liznąłem to są jakieś wspierane zabójstwa i nie ogarniam tego wszystkiego.
gram większość czasu na npvp więc dużego pojęcia nie mam co do pvp. Ale tak myślę , że w tibi nie ma zabardzo rozbudowanego systemu pvp jak w innych grach (czytaj . WoW).
Co do samego pvp wygrywa ten kto ma lepsze skille i potów przysobie ewentualnie runek + dobre połączenie z netem zeby lagów nie było :D. Możecie po mnie pojechać ale takie jest moje zdanie o pvp w tibi
Czego dokładnie nie wiesz?
W pvp zmieniło się mniej więcej to że poza starymi skullami doszedł nowy a mianowicie Black Skull.
Gdy jesteś trapnięty tak że nie możesz nigdzie uciec to pojawia ci się taki bajer że się zamieniasz z inną osobą miejscem ;d
No, a czytałem coś o wspieranych zabójstwach? Możesz wytłumaczyć?
Jest jeszcze coś takiego, że np. zabije Cię jakiś 100 sorek to możesz go w ciągu tygodnia zabić i nie dostaniesz za to pz, white skulla.
Doszły 2 skulle. Pomarańczowy- Revenge skull, Czarny-Black skull.
Black skull to czaszka widoczna dla wszystkich graczy. Jest to kara kolejnego stopnia po Red skullu i blokuje możliwość używania czarów i run obszarowych oraz atakowanie graczy bez czaszki(jakiejkolwiek), znika po 45 dniach od ostatniego zabójstwa.
Revenge skull jest to czaszka widoczna tylko dla nas. Jeżeli ktoś nas zabija "na fraga" zostaje na tydzień oznaczony czaszką zemsty. Oznacza to iż przez 7 dni możemy go zabić nie włączając skulla, lecz po zaatakowaniu dostaniemy Pz-block czyli tzw. czerwone krzyżyki.
Jeżeli masz czaszkę i zaatakuję Cię ktoś kogo nie biłeś pojawia się nad nim żółta czaszka widoczna tylko dla ciebie. Możesz go bez problemu atakować nie dostaniesz Pz-blocka ani fraga za to.
Jeżeli nie masz czaszki i ktoś zacznie Cię atakować sytuacja jest taka sama jak powyżej.
@dół
tak ciężko posty edytować? ;f
To był tylko przykład, obowiązuje to na każdym lvlu i profesji.
A jeżeli, mój kolega bije kogoś tam i ja trapuje postac, albo ją paraliżuje, to pomagam i nic się nie dzieje wtedy?
Nic się wtedy nie dzieje - jeżeli będzie miał full trapa to może zamienić się miejscami z graczem. Współdzielenie zabójstwa to w odróżnieniu od Tibi 7.6 gdzie frag był na 2 osoby, tak teraz frag jest na ok. 20 osób
Są 4 kategorie cooldownów:
Healing - leczenie
Attack - atak
Support - wspomaganie (typu Utani Hur, Exeta Res)
Special - cooldown specjalny, obowiązujący dodatkowo na niektóre czary (Strong Strike'i oraz Lightning).
Co do pytania o paraliżu, otrzymuje się za takie coś asystę - jednak nie jest to liczone jako "unjustified kill".
jeżeli masz kupione blessy na pvp, nieważne ile, to możesz kupić pvp bless który chroni przed utratą wszystkich innych blessów, cena zależna od lvla
wydaje mi się też że jeżeli dużo większy lvl cię ubije (będzie to niesprawiedliwa walka) to straty zostają zmniejszone
nie mozna nikogo strapowac, nikogo kto ma MW i desintegrate + bron meelee.
jest bless pvp, kosztuje tyle samo co kazdy inny, a dziala w ten sposob ze przy zabojstwie w pvp nie tracisz zadnych inncyh blessow/aola
no chyba cie kaktus boli, odkad pamietam na stronce byly zawsze wypisane 2 osoby ktore dostaly fragi. (ta ktora zadala najwiecej obrazen + ta ktora dobila)