Przepraszam za opublikowanie zawirusowanego pliku...
Wersja do druku
Przepraszam za opublikowanie zawirusowanego pliku...
File size 94.24 KB
k thx baj
To jest archiwum SFX kolego. Ściągnij i zobacz we właściwościach jaki jest rozmiar oryginalny pliku -.-
A screena z działania programu może masz? Ciężko nam uwierzyć, że nie jest to keylogger.
Avira i Norton od razu zaczeły skakać tak więc leci report do
moderatora i kthxbb ziomek:)
Nie mam, mi się nie włączyło żądne okno. Ale mam proces w Menadżerze Zadań, nie jest ukryty i można go wyłączyć w każdej chwili.
Nie chcecie nie ściągajcie! Zauważcie, że napisałem, że "jak dla mnie program jest czysty". Nie znam się aż tak dobrze na tych sprawach, żeby być całkowicie pewnym. Wiem tylko, że nie zostałem zhackowany.
Podzieliłem się z Wami tym bo chyba dla każdego hack to ciężka sprawa. wasz wybór czy ściągacie czy nie.
#up
litości, rzeczach...
Co jest dziwnego w tym, że wiem, gdzie sprawdza się wielkość skompresowanego pliku? :D A chodziło mi, że nie znam sposobów na sprawdzenie czy to jest key czy nie...
czemu ściągacie jakieś gówno i sie dziwicie że macie haki?? ;d
najlepsza metodą na keyloggery jest dobry av np Nod i firewall np outpost+ całkowite zablokowanie Internet exprorera
z takim zestawem szansa że ktoś cie haknie to około 1% ;D nawet jak ściagniesz jakiegoś świeżuteńkiego keyloggerka którego av nie zna to przy próbie wysłania haseł fw sie zapyta czy na to zezwalasz ;)
Scan, nie wiem co tam komu wykryło:
http://yfrog.com/9elolfokj
Na jakiej podstawie sądzę, że działa? Bo dotąd mam konto :) gdyby to był wirus to być może by mnie już hackneli.
jak działa? jest plik readme. jest on obok archiwum SFX więc on nie jest strasznym-i-ukrytym keyloggerem... Możecie tam sobie przeczytać
myślę, że jeżeli masz cały czas tego samego keylogera to raczej nie będzie cie hakowal co 7 dni tylko co miesiąc jak zdążysz odrobić i zdobyć eq, ale mniejsza o toCytuj:
Zhackowano mnie jakiś tydzień temu...